zomorodyadak-adv

بررسی تاریخچه مرسدس بنز کلاس C + مقایسه

مرسدس بنز C-Class یکی از خودرو های سواری سبک و آلمانی است. این خودرو در زمان ورود به سطح خودروسازی ایالات متحده، توسط مدل کلاس C تکامل یافت و برای اینکه تبدیل به فراتر از یک مدل تزئینی و لوکس شود، باید این خودرو شبیه به خودروی بزرگتر که گل سرسبد کمپانی مرسدس بنز است یعنی خودروی کلاس S می شد.

 

 

اینفوگرافی مرسدس بنز C-Class

 

بررسی عمیق خودرو جدید و مورد استفاده مرسدس بنز کلاس C:

ترکیب امروزی از اتومبیل کلاس C شامل سواری C300، سواری C450 AMG و سواری C63 AMG درایو تمام چرخ در سواری C300 موجود است، و یک مدل کوپه نیز به صف این کلاس در مدل سال 2017 می پیوندد، در حالی که موتور های توربو دیزل و پلاگین نیز در مدل های سواری هیبریدی قرار است به صف 2016 در طول زمان بپیوندد. رقبای Cکلاس شامل BMW's 3 , 4-Series و آئودی A4 و A5 و کادیلاک کوپه ATS صندوقدار می باشند.

 

طراحی مرسدس بنز C-Class جدید:

آخرین سواری کلاس C اسپورت و دارای یک معماری جدید، و یک طراحی ظاهری عالی و دارای ویژگی ها، و تجهیزات ایمنی پیشرفته، همه با هم در راه است که با ایجاد یک ظاهر بسیار جذاب، سواری لوکس بسیار خوبی طراحی شده است.

 

مرسدس بنز c class 2016

 

ظاهر طراحی شده خارجی نیز در کلاس C مورد توجه است، با احترام به درجه بندی در کلاس S بدون اینکه تقلیدی از آن انجام شده باشد. در داخل کابین کلاسS برای اولین بار تم بزرگ با منافذ بزرگ دور، یک کنسول روان در وسط، و پنل فلزی منبت کاری، خودرو کلاس S یک خودرو درجه یک، لوکس و بالاتر از کلاس C که قبل از آن بوده است نشان می دهد.

 

مرسدس بنز c class 2016

 

عملکرد فنی:

دو مدل کلاس C در سال 2015 ارائه شده بود: C300 و .C400 در ابتدا، هر دو با استاندارد سیستم تمام چرخ دیسک مرسدس آمده بودند، اما C300 بعد از آن در طول سال به مدلش یک نوع درایو عقب اضافه شده کرده بود که با قدرتی برابر 241 اسب بخار، موتور توربو شارژ 2.0 لیتری مجهز به چهار سیلندر C300 و مدل C400 با قدرتی برابر 329 اسب بخار و موتور توربو دوقلو V6 بوده است.

 

مرسدس بنز c class 2016

 

برای مدل سال 2015، مرسدس بنز همچنین مدل سواری C63 AMG، طراحی شده توسط یک توربو شارژر دوقلو موتور 4.0 لیتری V8، در دسترس و مجهز با قدرت 469 اسب بخار و یا 503 اسب بخار اضافه شده بود.

 

در سال 2016، مرسدس بنز جایگزین مدل C400 را با C450 AMG اسپورت جدید قرار داد، با ایجاد یک موتور 3.0 لیتری توربو دوقلو V6 با قدرت 362 اسب بخار. سیستم تعلیق بادی استاندارد در کلاسC ، به عنوان یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته است. در مرسدس بعد از قرار دادن نام "اسپورت" حالت سواری در آن کاهش یافته است.

 

داخل کابین از نسل قبلی کلاس C بزرگتر است که با افزایش اتاق جهت قرار دادن راحت پا در ردیف صندلی عقب بهتر شده است و کنسول آوانگارد برجسته آن که با خانه بندی ویژگی هایی مانند سیستم صوتی برمستر و یک سیستم سرگرمی لمسی کنترل جدید است.

 

ایمنی و مصرف سوخت:

دولت فدرال کلاسC نمرات عالی در سطح ایمنی را ارائه داده است، از جمله امتیاز کلی پنج ستاره و ویژگی های سیستم های ایمنی کلاس C جدید بی شمار است، همچنین پکیجی همراه آن تحت "رانندگی هوشمند" طراحی شده است. این بسته شامل کنترل تطبیقی که به چرخش و هدایت خودرو کمک می کند، یک سیستم استریو دوربین که جهت کمک بیشتر برای در مسیر نگه داشتن و توابع نیمه مستقل، کمک ترمز، سیستم کمک کننده پارک فعال، و یک سیستم دوربین 360 درجه.

 

رتبه بندی اقتصاد سوخت EPA، در C300 با مقدار mpg 25 در سطح جاده های شهرستان ها 34، و در محورهای بزرگراه mpg 28 در چرخه ترکیبی می باشد.

 

مرسدس بنز c class 2016

 

پلاگین در نسخه ترکیبی از کلاس C موجود است که لقب آن C350 هیبریدی است. این ترکیب دارای یک موتور توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندری با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک هیبرید می باشد و در خروجی کل سیستم قدرت آن 275 اسب بخار و 443 پوند فوت گشتاور است. این موتور می تواند از درایو برقی خود برای 20 مایل استفاده کند و در نتیجه باید سوخت به صرفه قابل توجه برای بازگشت داشته باشد. سیستم مربوط به آن در مدل ترکیبی S550 پلاگین ارائه می دهد که مجهز به بسیاری از فن آوری ها و ترفندهای سوخت صرفه جویی شده است.

 

مرسدس بنز c class 2016

 

مدل توربو دیزل C300d در آینده با یک موتور توربرو دیزل یک 2.1 لیتری چهار سیلندر ارائه می شود، با قدرتی برابر 195 اسب بخار و مصرف سوختی که هنوز اعلام نشده است.

در سال 2015، خودروی سواری و سبک کلاس C در کارخانه شرکت ونس، آلاباما، ساخته شده، در حالی که این مدل کوپه در آلمان تولید شده است.

 

تاریخچه مرسدس بنز کلاس C:

این سواری کلاس C در نمایشگاه آمریکایی در سال 1994 جایگزین سال مدل مرسدس 190E سابق شد. اولین نسل از کلاس C یک سواری معمولی با یک ظاهر طراحی شده نسبتا امن و طیف وسیعی از چهار عامل مقرون به صرفه و موتورهای شش سیلندری بود. البته، همچنین یک موتور V8 نیز در یک نوع AMG استفاده شده که دارای عملکرد بالا می باشد، اما تعداد کمی از این اتومبیل به ایالات متحده وارد شد.

 

مرسدس بنز c class 2016

 

مرسدس نسل دوم کلاس C خود را با نام 200C ارائه داد. طراحی خودرو با انحنا، یک حرکت شجاعانه از اولین تلاش در ظاهر جعبه مانند خودرو های قبلی بوده است، همچنین علائمی با آهک جهت طراحی نام تجاری از آن روز به بعد راه اندازی شد. یک سال پس از ساخت آن سواری، در کلاس C به صورت کوپه اسپورت و یک هاچ بک سه درب آغاز شد. این خودرو به خوبی فروش نرفت، بخشی به دلیل قیمت و همچنین بخشی دیگر به دلیل شکل عجیب و غریب آن؛ این خودرو در سال 2005 صف ایالات متحده را ترک نمود. مرسدس با ایجاد یک کوپه به نام CLC دریچه ای دیگر را جهت ارائه در خارج از کشور در سال 2008 ارائه داد.

 

نسل سوم از مرسدس بنز کلاس C در بازار به عنوان یک مدل 2008 وارد شد، با پلت فرم جدید، ظاهر و طراحی زیبایی در آن استفاده شده است و بزرگتر از کلاس Sو سطح جدیدی از کیفیت و پالایش را دارد. قابل ذکر است که مرسدس بنز کلاس 2008 C مجموعه ای از دو سبک متمایز، با مدل های لوکس و اسپورت جداگانه ای بود که به انواع مختلف نظر خریداران کلاسC را جلب نمود. (مدل های اسپورت بیشتر مورد علاقه بود، ولی با توجه به عملکرد بهتر آن، کیفیت سواری نداشت).

 

مرسدس بنز c class 2016

 

مرسدس بنز c class 2016

 

بدون تغییرات عمده سپس در سال 2011، مدلی در اواخر سال ارائه شد که دارای انتخاب مدل در موتور V-6 با قدرت 228 اسب بخار، و یک واحد 3.0 لیتری با قدرت 268 اسب بخار، و همچنین موتور 3.5 لیتری، با قدرت 451 اسب بخار، و مدل 6.2 لیتری V-8با عملکرد بالا با نام AMG C 63 است.

 

مدل سال 2012 به منزله یک تغییر قابل توجه در کلاس Cبه بازار ارائه شد. علاوه بر این با یک تغییر در طراحی داخل و خارج خودرو باعث شد، یک مدل جدید C250، با موتور توربو شارژ 1.8 لیتری چهار سیلندری در زیر کاپوت، با مصرف سوخت کارآمد تولید شود. سپس با مدل C300 با قدرت 228 اسب بخار ادامه داد، در حالی که مدل C350 جدید با قدرت 302 اسب بخار، دارای موتوری 3.5 لیتری 60 درجه V-6 ارائه شد. همچنین، یک مدل کوپه جدید پیوست شده به محدوده، با عنوان درخشان، C63 AMG کوپه، با 457 اسب بخار قدرت، موتوری 6.2 لیتری V-8 و سرعت بالای 186 مایل در ساعت بود.

 

برای مدل سال 2013 و 2014، چند تغییر، در ساخت ایجاد شد، مرسدس بنز در یک سیستم کامپیوتری جدید بسته بندی شده با کمک های اضطراری، برنامه ریزی مقصد، یک برنامه تلفن هوشمند، مجموعه ای از برنامه در اتومبیل، و کنترل جدید برای رانندگان نوجوان و یا پارک اتوماتیک می باشد. و مرسدس مدل نهایی را در سال 2014، به صورت نسخه محدود در اجرا مدل C63 AMGبا عنوان نسخه 507 ارائه داد.

 

تلگرام مقالاات خودرو

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی