zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: کیا کادنزا 2016

تصویر کیا کادنزا 2016
باز و بسته

خودرو:

کیا

مدل خودرو:

کادنزا

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2016

گیربکس:

6 دنده - اتومات

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

3470

قیمت:

82300 $

سیلندر:

8

سوپاپ:

32

اسب بخار:

290

گشتاور:

345-5000

طول خودرو:

7493 mm

عرض خودرو:

1849 mm

ارتفاع:

1475 mm

وزن:

3670

سایز تایر:

سرعت:

230

شتاب:

7

مصرف سوخت:

9

حجم باک:

72

استاندارد سوخت:

یورو4

ایربگ:

جلو، عقب و پرده ای در طول خودرو

ترمز:

ABS

صندلی:

5

تهویه هوا:

تهویه مطبوع

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی

نور:

چراغ های اتوماتیک

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

خودروی کیا کادنزا 2016 جزء خودرو های سواری لوکس و بزرگ چهار درب می باشد. البته این خودرو در سال 2014 اولین خودروی سواری با اندازه مناسب در لیست خودرو های کره جنوبی بوده است، حتی با حضور مدل K900 لوکس مجهز به درایو عقب و چهار درب. از نظر کیفیت این خودرو در حدود 40000 دلار ارزش دارد و برای خانواده های بزرگ و کسانی که به دنبال راحتی در خودرو هستند یک انتخاب مناسب می باشد.

 

 

عملکرد فنی:

شرکت خودرو سازی کیا سه مدل، Limited Sedan و Premium Sedan و Base Sedan با یک موتور واحد3.3L V6 6-speed Automatic را به بازار عرضه نمود که تمامی این مدل ها میزان قدرتی برابر با 293 اسب بخار و میزان گشتاوری برابر با 255 پوند فوت تولید می نمایند. همچنین این مدل ها به صورت انتقال شش زمانه اتوماتیک با کنترل تعویض دنده به صورت دستی می باشند.

 

 

طراحی داخلی:

کیا کادنزا 2016 دارای یک فضای داخلی راحت درجه یک می باشد. با وجود فضای بزرگ این خودرو اما داخل کابین آن بسیار لوکس و آرام  است. کلیه صندلی های جلو و عقب این خودرو دارای گرمکن و تهویه مناسب می باشند. این خودرو برای رانندگی افراد قد بلند دارای فضای مناسبی است و سقف پانورمای آن در محدوده مناسبی جهت دسترسی سرنشینان قرار گرفته است. کلیه لوازم داخلی خودرو از چرم بوده و بسیار فضای چشمگیری را ارائه می نماید.

 

 

طراحی ظاهری:

کیا کادنزا 2016 دارای طراحی بصری زیبا و متعادلی است و جزئیات آن به صورت زیرکانه به نمایش در می آیند و در اصل این طراحی نشان دهنده هویت تجاری این خودرو است، آن هم با وسط باریک متمایزش که پنجره مقابل آن همانند یک امضاء طراحی شده است.

 

مدل دستگیره درب ها که ظاهری یکپارچه به خودرو داده است و دارای چراغ های عقب منظم که در کنار مخلوطی از عناصر طراحی شده زیبایی خاصی دارد و هیچ کدام از جزئیات طراحی شده این خودرو دارای لبه و یا سطح منحنی نابرابر با یکدیگر در خارج از مکان خود نیست.

 

 

عملکرد رانندگی:

کیا کادنزا 2016 در تست شتاب با سرعت 60 مایل در ساعت مقدار 6.5 ثانیه را بدست آورده است که در سطح کلاس خود دارای شتاب متوسطی می باشد.

 

همچنین در تست ترمز با سرعت 60 مایل در ساعت مقدار 128 فوت را رقم زده است که نسبت به بیشتر خودرو های سواری و سبک در این کلاس کمی بیشتر است.

 

کادنزا در تست تصادف انجام شده توسط موسسه بیمه IIHS نمره "خوب" را دریافت نموده است و در تست همپوشانی جلو، تاثیر جانبی، مقاومت سقف و حفاظت از ضربه ناگهانی امتیاز "متوسط" را دریافت نمود.

 

ایمنی:

ویژگی های ایمنی استاندارد برای همه مدل های 2016 Cadenzas شامل ترمز های ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، دوربین دید عقب، کیسه هوا جلو و سمت عقب، کیسه هوا پرده ای تمام طول در دو سمت و تپه HOLD است. همچنین دارای سنسور های پارک عقب، هشدار نقاط کور، سیستم هشدار عقب در ترافیک و یک سیستم هشدار انحراف از مسیر و یک سیستم دوربین فراگیر نمای استاندارد است.

 

تست آلایندگی هوا:

سازمان حفاظت محیط زیست از نظر اقتصاد سوخت کیا کادنزا 2016 امتیاز mpg 19 در سطح شهر و امتیاز mpg 28 را در سطح بزرگراه و امتیاز mpg 22 را به صورت ترکیبی به این خودرو داده است. که میزان پایین تری از خودرو های همچون فورد تائوروس و هیوندای آزرا می باشد.

 

قیمت و ارزش گذاری:

انوع مدل های ارائه شده کیا کادنزا 2016 براساس ویژگی ها و خدماتی که ارائه می دهند در محدوده قیمتی 3400 دلار تا 43000 دلار تخمین زده شده اند.

  

دیگر ویژگی های خودرو:

کیا کادنزا 2016 شامل گزینه های موثری در بخش استاندارد است. مدل پایه دارای چرخ های 18 اینچی، چراغ های جلوی خودرو بدون فاصله، روکش چرم، صندلی راننده قدرتی و 10 حافظه ای و صندلی مسافر جلو قدرتی و 8 حافظه ای است. صندلی های جلو دارای گرمکن می باشد. سیستم کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه ای، سیستم ناوبری با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، سیستم صوتی SiriusXM به با 8 بلندگو 550 وات صوتی بی نهایت و دارای امکانات FM, AM, MP3, CD، سیستم سرگرمی UVO eServices  با فرمان صوتی، بلوتوث، دکمه استارت با کلید هوشمند، فرمان چرخ سوار، کنترل کروز، کنترل پایداری از جمله ویژگی های این خودرو می‌باشد.

 

تجهیزات اختیاری:

به مدل نسخه پایه اضافه می شود شیفت دستی و با پا برای تغییر دنده، آینه های تاشوی برقی، سانروف پانوراما، برف پاک کن مجهز به حسگر باران، سیستم صوتی 12 بلندگو با صدای فراگیر بی نهایت و ساب ووفر و در دسترس بودن بسیاری از ویژگی های استاندارد در مدل لیمیتد .در این نیز ویژگی های چرخ کروم آلیاژ 19 اینچی، چراغ های جلو HID، فرمان گرم، سایبان عقب قدرتی، فرمان قدرتی شیب دار و تلسکوپی، چرم ناپا، صندلی های جلو حافظه ای با تهویه مناسب، گرم کن صندلی های عقب، برق ترمز پارکینگ، کنترل کروز پیشرفته هوشمند، سیستم تشخیص نقطه کور، سیستم هشدار ترافیک عقب صلیبی،سیستم اخطار انحراف از مسیر، مانیتور فراگیر 7 اینچی خوشه ای ال سی دی، و بسیاری از اقلام مجهز و در دسترس دیگر.

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی