zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: فولکس بیتل 2016

تصویر فولکس بیتل 2016
باز و بسته

خودرو:

فولکس

مدل خودرو:

بیتل

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2016

گیربکس:

6 دنده - اتومات و دستی

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

1798

قیمت:

22200 $

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

170-4800

گشتاور:

184-1500

طول خودرو:

4284 mm

عرض خودرو:

1821 mm

ارتفاع:

1501 mm

وزن:

1400

سایز تایر:

P215/60HR1

سرعت:

190

شتاب:

18

مصرف سوخت:

11

حجم باک:

54

استاندارد سوخت:

ایربگ:

کیسه هوا سمت جلو و کیسه هوا پرده ای دو سمت

ترمز:

ترمزهای ضد قفل، کشش و کنترل پایداری،

صندلی:

چهار صندلی صندلی‌های پارچه‌ای، صندلی‌های مبلی بیتل دارای یک لایه پارچه ای

تهویه هوا:

تهویه مطبوع

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی

نور:

چراغ‌های اتوماتیک

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

فولکس واگن بیتل 2016 مخلوطی از عناصر طراحی اشکال اصلی با یک درایو شاسی در جلو است که به طور کامل در طول تاریخ همچنان شکل کلاسیک خود را حفظ کرده است. اما این مدل دارای زیبایی‌های بیشتری نسبت به اجداد خود است. البته ممکن است این خودرو برای مشتریان بیشتر از اینکه دارای یک مد و یا لوازم جانبی خاصی باشد دارای یک انتخاب عملی در حال حاضر باشد و این مسئله آن را کمتر در معرض خطر جهت انتخاب فقط برای یک بار در امان دارد.

 

عکس فولکس بیتل 2016

 

ظاهر بیتل رشد کرده است و کمی مردانه تر شده است، به خصوص با سطحی پایین‌تر، سقف مسطح و شیشه جلو اتومبیل، در هر زمان نگاه این خودرو مدرن است، اما با حفظ ظاهر کلاسیک خود، نیم‌نگاهی نیز به مد روز دارد. ظاهر این خودرو، جزئیات ساده‌ای دارد اما خوش بر و رو است و از نظر نگارنده یکی از زیباترین خودروهای موجود در بازار است و می‌بایست سال‌ها نگه‌داری شود. (تا روزی جزو کلکسیون شود)

 

عملکرد فنی:

موتور استاندارد در همه خودروهای فولکس واگن R-Line است اما در مدل VW Beetle Dune 2016 در دو نوع 1.8 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر که دارای شتاب خوب و اقتصاد سوخت مناسب است, اگر شما به دنبال شتاب همانند GTI هستید، می‌توانید از موتور توربو R-خطی 2.0 لیتری با 210 اسب بخار استفاده نمائید. هر دو موتور ارائه شده دارای گیربکس دستی (5 زمانه در 1.8T و 6 زمانه در توربو R-خطی) و یا به همراه گیربکس اتومات است. در حالی که سختی تعلیق R-Line با استفاده از انتقال بهتر فراهم می‌شود، از نظر مخاطبان گیربکس در بیتل سفت و ناخوشایند است. به طور کلی، بیتل گرداند سواری نرم تری از مینی کوپر یا فیات 500 دارد، و درون آن ساکت‌تر و راحت‌تر است. در سرعت در آزاد راه نیز، بیتل احساس ثبات و استحکام بیشتری دارد، اما چیزی که بد است بازگشت این خودرو به گیربکس دستی است.

 

 

طراحی داخلی:

فضای داخلی بیتل یکپارچه سازی شده و با سیستم مناسبی پیاده‌سازی شده است، اما طراحی زیبای این مدل واقعا قابل ستایش است و حس سوار شدن در یک سدان 40000 دلاری را به ذهن متبادر می‌کند.

 

تصویر بیتل 2016 

 

کوپه و یا دیگر مدل ها (کانور) فرقی نمی‌کند، همه 2016 VW Beetle دارای چهار صندلی هستند. صندلی‌های جلو بزرگ هستند، اما صندلی‌های عقب تنگ هستند. فضای داخلی بیتل ساده است و دسترسی آسانی جهت استفاده از ابزار دارد. وجود دسته صندلی مرکزی باعث می‌شود مسافرت‌های طولانی راحت تر انجام گیرد. پایه برای قرار دادن لوازمی مانند تلفن‌های همراه و اقلام کوچک متعدد در کنسول وسط وجو دارد. مدل های کوپه دارای یک طراحی هاچ بک و فضای بار تعجب آور 15.4 فوت مکعب با صندلی‌های عقب مناسب برای افراد قد بلند است. کانورتیبل کمتر از نیمی از این فضا را داراست، و دسترسی به اجزا در آن راحت تر است.

 

تصویر بیتل 2016

 

طراحی ظاهری:

بیتل امروزه بزرگ‌تر و با قدرت بیشتر است، نسخه‌های beefier و اسپرت، که قبل از بیتل جدید ارائه شده بودند همانند یک گلدان ساخته شده‌اند. بیتل فولکس واگن 2016 و بیتل مبل هنوز هم فورا از نظر ظاهر قابل تشخیص هستند، اما شکل نمادین آن‌ها به صورت دراز شده است و در حال حاضر به نظر می‌رسد بیشتر شبیه پسر عموی مورد علاقه خود یعنی، TT آئودی است.

 

تصویر بیتل 2016

 

اسپویلر عقب که به صورت استاندارد دارای R-line خطی و اختیاری است و در سایر مدل ها سیستم سوخت‌رسانی تزریقی است. مدل صندلی‌های مبلی بیتل دارای یک لایه پارچه ای بر بالای آن و به صورت تاشو قدرتی است و یک trunklid به جای درب صندوق عقب وجود دارد و همچنین ماشین سقف دار است.

 

 

عملکرد رانندگی:

سرنشین در صندلی جلو راحت خواهد بود، اما صندلی عقب برای افراد قد کوتاه مناسب‌تر است. ماشین بیتل کوپه 2016 سقف دار است و نسبت به مدل کانور دارای تجربه رانندگی بسیار متفاوت است، اما در جهات دیگر مشابه هستند.

 

فرمان قدرتی نرم تاشو خودرو کانور بیتل را نسبتا آرام نگه می‌دارد، و به صورت طبیعی در جاده‌های هموار جهت رسیدن به حداکثر شتاب 9.5 ثانیه طول می‌کشد و در جاده‌های عادی 11 ثانیه به طول می‌انجامد. این شتاب در سرعت‌های تا 31 مایل در ساعت رخ می‌دهد.

 

در جاده‌ها، بیتل در طرفین پر سر و صدا اما راحت است. میزان باد لاستیک، و سر و صدای موتور (به خصوص در مدل های R - خطی) همه به ایجاد سر و صدای کسل کننده کمک می‌کند.

 

بیتل با حداکثر شتاب با سرعت 60 مایل در ساعت به میزان 7.4 ثانیه و 15.6 ثانیه با سرعت 90 مایل در ساعت را در یک چهارم مایل می‌پیماید. در نتیجه در اجرا کامل زمان 1.3 ثانیه را 10 مایل در ساعت برای سرعت فولکس واگن GTI در نظر گرفته‌اند.

 

در طول تست ترمز، یک بیتل 1.8T در ایست با سرعت 60 مایل در ساعت به ثبت خط ترمز 124 فوت که مقداری متوسط برای این مدل‌ها است، تخمین زده است.

 

C/D TEST RESULTS:
Zero to 60 mph: 7.4 sec
Zero to 100 mph: 20.5 sec
Zero to 110 mph: 27.4 sec
Rolling start, 5-60 mph: 8.4 sec
Top gear, 30-50 mph: 3.7 sec
Top gear, 50-70 mph: 5.9 sec
Standing ¼-mile: 15.6 sec @ 90 mph
Top speed (governor limited): 118 mph
Braking, 70-0 mph: 167 ft
Roadholding, 300-ft-dia skidpad*: 0.83 g

 

ایمنی:

ماشین سقف دار بیتل دارای امتیاز ایمنی پنج ستاره از NHTSAاست، اما نسخه کانور بیتل آزمایش نشده است. نسخه کوپه نیز نمرات مناسب و معقولی از IIHSدریافت نموده است، اما یک امتیاز "حاشیه" در آزمون کوچک جلو تصادف‌های کف آن را از دریافت لقب یک انتخاب برتر ایمنی باز داشته است.

 

اما باز هم، کانور بیتل در این بخش آزمایش نشده است. تجهیزات ایمنی استاندارد شامل تمام موارد معمول است، اما بیتل دارای بسیاری از ویژگی‌های ایمنی فعال امروزه نمی‌باشد. با این حال، با اضافه کردن یک سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک در مدل این سال ترمز زمانی که برخورد را شناسایی می‌نماید به منظور کاهش احتمال از تاثیر دوم و آسیب بیشتر عمل می‌کند.

 

هر بیتل 2016 استاندارد شامل ترمزهای ضد قفل، کشش و کنترل پایداری، کیسه هوا سمت جلو و کیسه هوا پرده ای دو سمت، دوربین دید عقب استاندارد در SE طرمس و یک سیستم هشدار نقاط کور استاندارد در مدل SEL میباشد. ماشین دارای سیستم امنیت و توابع ارتباطات اضطراری خدمات به صورت استاندارد بر روی نسخه‌های SE و SEL طرمس و شامل سیستم کمک رسانی به صورت خودکار در تصادفات، کمک‌های کنار جاده، سرقت خودرو، باز کردن قفل درب از راه دور و موقعیت شناسی جغرافیایی که اجازه می‌دهد تا پدر و مادر به تعیین مرزها برای رانندگان نوجوان بپردازند.

 

در تست تصادف دولتی، کوپه بیتل به دریافت امتیاز پنج از پنج ستاره برای حفاظت از سقوط آزاد و دو طرف، و چهار ستاره برای حفاظت از جلو نموده است. موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه (IIHS) در تست های جلو افست، تاثیر جانبی و سقف قدرتی متوسط همپوشانی به این کوپه امتیاز بالای رتبه "خوب" را داده است.

 

در آزمون پیشانی جبرانی کوچک همپوشانی، IIHS به بیتل گل یک امتیاز از "حاشیه" که دومین امتیاز در کمترین‌ها است دریافت نموده است. صندلی و پشت سری صندلی نیز امتیاز "خوب" را برای حفاظت از ضربه ناگهانی در اثرات برخورد از عقب و پایان خودرو دریافت نموده است..

 

تست آلایندگی هوا:

بیتل با موتور1.8 لیتری توربوشارژ خطی 4 سیلندری از سازمان حفاظت محیط زیست اقتصاد سوخت (شهرستان / بزرگراه) میزان امتیاز mpg 24/33 را با کوپه انتقال دستی دریافت نموده است، همچنین میزان امتیاز mpg 25/33 را با کوپه انتقال اتوماتیک را دریافته و امتیاز mpg 24/32 را با نسخه کانور با انتقال خودکار دریافت نموده است.


بیتل با موتور 2.0 لیتری توربوشارژ خطی 4 سیلندری از سازمان حفاظت محیط زیست اقتصاد سوخت (شهرستان / بزرگراه) میزان امتیاز mpg 23/31 در کوپه با گیربکس دستی و امتیاز mpg 24/30 با کوپه با گیربکس اتوماتیک، کوپه و امتیاز mpg 23/29 با مدل کانور با گیربکس دستی و امتیاز mpg 23/31 در مدل کانور با انتقال خودکار کسب نموده است.

 

قیمت و ارزش گذاری:

فولکس واگن بیتل 2016 با هزینه تولید کننده با پیشنهاد نمایشگاه‌ها به قیمت 20،600 $ برای مدل کوپه S مجهز با گیربکس اتوماتیک ارائه شده است. کوپه SE به قیمتی حدود 22،200 $ به فروش می‌رود در حالی که یک SEL 6 زمانه به صورت خودکار با قیمتی در اطراف 26،800 $ به فروش می‌رسد. مدل های کانور نیز با قیمت بیش از 26،300 $ توربو R-خط SE کوپه با قیمتی در حدود 26،800 $ ارائه می‌شود، در حالی که یک خطی R-Top SEL با قیمتی کمتر از 36،900 $ به فروش خواهد رسید.

 

دیگر آپشن‌های خودرو:

تجهیزات قابل توجه شامل تجهیزات استاندارد:

فولکس واگن بیتل 2016 با صفی متشکل از دو مدل و سه تیپS ، SE و SEL که گران‌ترین مدل آن نسخه S است، شامل: گیربکس اتوماتیک، رینگ های آلومینیومی 16 اینچی، چراغ‌های اتوماتیک، تهویه مطبوع، صندلی‌های پارچه‌ای، صفحه نمایش لمسی 5اینچی رادیو MIB II با پورت USB، بلوتوث، کنترل کروز ، آینه و گرمایش و اسپویلر عقب می‌باشد.

 

تصویر بیتل 2016

 

SE مجهز دارای یک رادیو MIB II با صفحه نمایش لمسی 6.3 اینچی با نرم افزار اتصال، دوربین دید عقب و گیربکس دستی 5 زمانه. نسخه SEL دارای چرخ‌های 18 اینچی، ناوبری و نقاط کور با هشدار ترافیک عقب است.

 

آپشن‌های اختیاری:

آپشن‌های بیتل 2016 VW واقعا زیاد هستند:

یک سیستم ناوبری، سانروف پانوراما، ورود بدون کلید به ماشین، چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی و حق بیمه سیستم صوتی Fender.

مدلR خطی شامل چراغ‌های زنون، چرم داخلی و رینگ های 19 اینچی جدید شده، لوازم جانبی منحصر به فرد بیتل شامل یک اسپویلر عقب، چرخ سبک، یکپارچه سازی با سیستم عامل، کیت با یک ظاهر طراحی شده همانند بدن می‌باشد.

 

 منابع: kbb, caranddriver, thecarconnection, edmunds, edmunds

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی