zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: گریت وال هاوال H6 2016

تصویر گریت وال هاوال H6 2016
باز و بسته

خودرو:

گریت وال

مدل خودرو:

هاوال H6

استایل:

شاسی بلند

سال تولید:

2016

گیربکس:

6 دنده دستی

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

1497

قیمت:

19681 $

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

110-5600

گشتاور:

215-4500

طول خودرو:

4640 mm

عرض خودرو:

1825 mm

ارتفاع:

1745 mm

وزن:

1588

سایز تایر:

58

سرعت:

180

شتاب:

0

مصرف سوخت:

0

حجم باک:

58

استاندارد سوخت:

یورو 5

ایربگ:

کیسه هوا جلو، جانبی و پرده ای

ترمز:

ترمز پارک برقی، سیستم کمک ترمز

صندلی:

صندلی 10 حافظه ای راننده قابل تنظیم مجهز به گرمکن صندلی های جلو، صندلی های چرم

تهویه هوا:

کنترل آب و هوا با دریچه های هوا بر روی صندلی های عقب

شیشه:

برقی

آینه بغل:

سیستم ضد تابش خیره کننده آینه دید عقب با عملکرد قابل تنظیم الکتریکی و تاشو

نور:

چراغ های جلو خودکار

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

Great Wall HAVAL H6 2016 یک خودرو اسپورت سواری (SUV) تولید شده توسط خودرو سازی چینی گریت والا موتور از سال 2011 می باشد. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای در سال 2011 معرفی شده است و آن را یک کراس اوور نامیدند، این خودرو با انتقال قدرت به هر دو چرخ جلوی دیسکی (اصطلاحا دفرانسیل جلو) و چهار چرخ دیسک تولید شده است و جانشین Great Wall HAVAL H5 می باشد. بعد از این خودرو نام تجاری HAVAL توسعه یافته و HAVAL H6 دوباره طراحی شد. همانطور در اکتبر سال 2015، HAVAL H6 2016 به عنوان بهترین SUV در چین به فروش رفت.

 

گرت وال 2016

 

عملکرد فنی:

قدرت این خودرو با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی شگفت آور است و در مدل های متفاوت دارای خروجی از 98-120 kW قدرت و 186-310 Nm گشتاور می باشد و بر خلاف برخی ادعاها در این بخش، موتور دیزلی با گیربکس شش زمانه و علاوه بر گیربکس دستی، سیستم انتقال خودکار (گیربکس اتوماتیک) نیز در دسترس می باشد. دیسک چرخ جلو استاندارد بوده و تمام آپشن های چرخ موجود با پرداخت هزینه اضافی $3000 ارائه می شود. در حالی که یک گیربکس شش زمانه انتقال خودکار با کلاچ دوگانه بر روی انواع موتور بنزینی با پرداخت مبلغ 2000$ اضافی در استرالیا به صورت اختیاری جهت نسخه H6 کوپه دردسترس می باشد.

 

گریت وال هاوال اچ 6

 

طراحی داخلی:

طراحی داخلی H6 کوپه یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، با صندلی های راحت و یک طرح شیک اما کاملا کاربردی در مدل پایه و در مدلهای سفارشی با استفاده گسترده و با کیفیت بالا ارائه می شود، مواد نرم بکار رفته از جمله صندلی های چرم کمرنگ در تمام نسخه ها و وسعت بزرگ داخل کابین در ردیف صندلی عقب.

 

تصاویر گریت وال هاوال اچ 6

 

فقط روکش فرمان که با چرم پوشیده شده است کمی زمخت است و در هنگام لمس کردن توسط راننده احساس بدی دست می دهد، اما حداقل به هر حال وجود کنترل کروز، سیستم صوتی و دکمه معمول تلفن در تمام نسخه ها موجود است.

 

وجود فلز براق و کروم کشیده در محیط، به عنوان عامل روشنایی محیط که به عنوان تجهیزات استاندارد وجود دارد و دکمه های کنترل آب و هوا چند منطقه از هم جدا صوتی با کنترل هوا درست در زیر صفحه نمایش بر روی داشبورد به صورت ال سی دی - که در منو است - و دکمه های صوتی موجود بر روی کنسول بین صندلی، به صورت بزرگ با یک دسترسی آسان برای یافتن با دست هنگام رانندگی و همچنین با کنترل حجم صدا در مواقعی که شما نمی خواهید از کنترل روی فرمان استفاده نمائید.

 

تصاویر گریت وال هاوال اچ 6

 

همچنین کنسول دارای یک دکمه ترمز پارک برقی، دو نگه دارنده فنجان و دو سطح وسیع کف و دسته صندلی نرم لمسی است و درهایی با فضای بزرگ که می توان بطری را در آن قرار داد.

 

اگر چه ما هنوز در انتظار تایید مشخصات استاندارد، سانروف و سقف کشویی ریل در تست خودرو هستیم اما برای هر دو مدل تلفن و سیستم جریان های صوتی، شروع بدون کلید و تقسیم برابر صندلی های عقب نصب شده به همراه بلوتوث موجود است.

 

صندلی به طور کلی برای پنج نفر طراحی شده است و در صندلی عقب به راحتی فضا برای سه مسافر، با ظرفیت فضای قرار دادن پا برای افراد بلند قد می باشد. فضای قرار گرفتن سر به صورت معقول، و بیش از حد انتظار جادار می باشد، با توجه به سقف پایین خودرو.

 

داخل کابین به اندازه کافی وسیع می باشد، احتمالا به دلیل به حداکثر رساندن اتاق صندلی عقب و همراه با یک لاستیک زاپاس با فضای محافظ در زیر کف.

 

طراحی ظاهری:

در این خودرو از فلز آلومینیوم اسپورت ساده، شیک و زیبا استفاده شده است و به طور کامل از عناصر مدل اسپورت در این خودرو استفاده شده است.

 

دو طرف سقف شیک و اسپرت است و به طور کامل با بدنه خودرو ادغام می شود و می تواند به طور موثری عامل از بین بردن الکتریسیته ساکن شود.

 

آلیاژ آلومینیومی چرخ (رینگ اسپرت) با پره 17 اینچی با طراحی به شکل جدید، به نظر می رسد که بسیار شیک است و به طور کامل تأکید بر عناصر اسپورت خودرو دارد.

 

تصاویر گریت وال هاوال اچ 6

 

عقب خودرو با آینه یکپارچه و با چراغ روشن و چراغ سیگنال، نوری بالا را ارائه می دهد و سیستم بیناییFRH نقطه کور، سیستم ضد تابش خیره کننده آینه دید عقب با عملکرد قابل تنظیم الکتریکی و تاشو طراحی شده است.

 

تصاویر گریت وال هاوال اچ 6

 

عملکرد رانندگی:

رانندگی خودرو با شروع چشمگیر زمانی که لاستیک جلو صدای جیر جیر می دهد با کمک دنده دوم قبل از رسیدن به حالت شروع با کمی تاخیر در موتور توربو جهت تقسیم نیرو عمل می کند. سپس موتور توربو شارژر با آهنگ منظمی شروع به کار می نماید و H6 کوپه در زمان کم ، از طریق چرخ دنده با ذوق مناسبی شروع به حرکت می نماید.

 

تا به حال هیچ شکایتی در مورد تغییر دنده و یا عمل کلاچ، و به طور کلی عملکرد خودرو در برابر خودرو های هم کلاس آن با وجود رقبای عمدتا ژاپنی و کره ای آن مانند CX-5، RAV4، فورستر سوبارو، نیسان X-TRAIL، توسان هیوندای و اسپورتیج کیا انجام نگرفته است.

 

از لحاظ سر و صدا و ارتعاش و خشونت (NVH) موجود در این خودرو قابل ستایش است، آن هم هر دو سیستم انتقال قدرت و بدنه و شاسی که برای اهداف آزمایشی در بخش مسیر ناهموار ساخته شده است.

 

ایمنی:

در آوریل 2012، خودرو چینی HAVAL H6 از NCAP پنج ستاره از پنج را دریافت نموده است، آن هم در تست تصادف متشکل از سه نوع برخورد: یک تصادف کامل در برابر یک مانع سفت و سخت با سرعت 50 کیلومتر در ساعت، دیگری در برخورد پیشانی خودرو در 40٪ جبران و بعدی تغییر شکل در برابر یک مانع با سرعت 56 کیلومتر / ساعت و یک آزمون تاثیر جانبی با سرعت 50 کیلومتر / ساعت.

 

قیمت و ارزش گذاری:

HAVAL H6 کوپه ، به دنبال مدل سنتی SUV با موفقیت فروش بسیار زیاد مواجه شده است. قیمت این خودرو با 99.800 یوان شروع می شود و با 162.800 یوان به پایان می رسد.

 

دیگر ویژگی های خودرو:

در نسخه سطح بالای مجهز می‌توان این خودرو با مقاومت بالا و ساختار بدنه این خودرو شامل: کیسه هوا جلو، جانبی و پرده ای، سیستم کمک ترمز، سیستم کنترل فشار تایر، سنسور های دوربین پارک و معکوس کردن، ورود بدون کلید، سنسور نور و باران، سیستم مجهز دستی بلوتوث رایگان و یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با سیستم دی وی دی چند رسانه ای.

 

تصاویر گریت وال هاوال اچ 6

 

تصاویر گریت وال هاوال اچ 6

 

همچنین صندلی 10 حافظه ای راننده قابل تنظیم مجهز به گرمکن صندلی های جلو، صندلی های چرم، کنترل آب و هوا با دریچه های هوا بر روی صندلی های عقب، چراغ های جلو خودکار، سانروف، ، کنترل کروز و چرخ های آلومینیومی 17 اینچی.

 

تصاویر گریت وال هاوال اچ 6

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی