zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: لکسوس ES 350 2016

تصویر لکسوس ES 350 2016
باز و بسته

خودرو:

لکسوس

مدل خودرو:

ES 350

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2016

گیربکس:

6 دنده اتومات شیفتبل

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

3456

قیمت:

38 $

سیلندر:

6

سوپاپ:

24

اسب بخار:

268-6200

گشتاور:

248-4700

طول خودرو:

4909.82 mm

عرض خودرو:

1821.18 mm

ارتفاع:

1450.34 mm

وزن:

1619

سایز تایر:

215/55R17

سرعت:

210

شتاب:

6.5

مصرف سوخت:

9

حجم باک:

65

استاندارد سوخت:

-

ایربگ:

کیسه هوا سمت جلو و عقب، کیسه هوا پرده ای دو سمت و کیسه هوا جلو زانو راننده

ترمز:

ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، ترمز خودکار، قدرت تشخیص عابر پیاده، تشخیص سایر وسایل نقلیه

صندلی:

فضای قرار دادن پا در صندلی عقب، محافظت صندلی و سر نیز برای حفاظت از ضربه ناگهانی، صندلی های برقی جلو هشت حافظه ای با روکش چرمی (با قابلیت تنظیم دو طرفه کمر)، گرمکن صندلی های جلو، صندلی مسافر با توابع

تهویه هوا:

کنترل اتوماتیک با قابلیت تنظیم مجزا برای سرنشینان جلو - کنترل اتوماتیک گردش هوا

شیشه:

برقی - جاذب انرژی تابشی - پرده برقی عقب

آینه بغل:

برقی - گرم کن - تاشوندگی برقی - حافظه

نور:

زنون - روشن و خاموش شدن اتوماتیک - چرخش نور در پیچ ها - سیستم شستشو

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

اگر شما به دنبال یک رانندگی با آرامش و حمل و نقل بی سر و صدا در یک سواری سطح لوکس هستید، لکسوس 2016 ES 350 یک انتخاب خوب است. بسیاری از خودرو های سواری و سبک بسیار عالی در این محدوده قیمت موجود هستند، هر چند ممکن است شما تجربه رانندگی با رابط فن آوری پیشرفته تر موجود در برخی از رقبای این خودرو را ترجیح دهید.

 

اینفوگرافی لکسوس

 

لکسوس ES 2016 یک سدان لوکس با سواری راحت و متمرکز مبتنی بر معماری آوالون تویوتا است. از ES به عنوان یک کنترپوان راحتی که بیشتر دارای نرمی است و عملکرد گرا است و خودروی اسپورت GS که دارای سواری سبک است در صف لکسوس نام برد. با این حال خانواده ES نشان از یک خودروی مناسب دارد که با انتظار هر دو دسته خریداران خودروهای لوکس یعنی راحتی گرا بودن و هوشمندی زیاد، جور در می‌آید. علاقه مندان به رانندگی با روحیات جدی می خواهد از ES صرف نظر کنند، اما برای اکثریت قریب به اتفاق خریداران لوکس، هر دو مدل ES 350 با موتور V-6و یا H 300ES با موتور ترکیبی دارای جذابیت می باشد.

 

تفاوت در این دو مدل ES سرعت است. مدل V-6 هنوز هم سریعترین خودروی مسطح است، اما در ES 300Hکه دارای موتور جفت 2.5 لیتری با چرخه اتکینسون درون خطی 4 سیلندری با یک موتور سیستم ژنراتور برقی است جای تعجب است که اینگونه سریع باشد. اگر سیستم درایوی لکسوس را انتخاب کنید سازگار با محیط زیست است، و میزان انرژی، و حالت های EVدر آن، به رانندگان یک گزینه برای سیستم ترکیبی ارائه می دهد و حتی اجازه می دهد تا یک سواری کوتاه با سیستم تمام برقی داشته باشند.

 

عملکرد فنی:

لکسوس ES 350 2016 دارای یک موتور 3.5 لیتری V6 است که با تولید 268 اسب بخار قدرت و 248 پوند فوت گشتاور طراحی شده است. دارای دیسک چرخ جلو و یک گیربکس اتوماتیک شش زمانه استاندارد است. در حالی که ES 300H با موتور جفت ترکیبی 2.5 لیتری چهار سیلندری و دو موتور الکتریکی با قدرت 200 اسب بخار به صورت ترکیبی ارائه شده است. این مدل دارای انتقال به طور مداوم متغیر می باشد؛ و همچنین دارای انتقال چرخ های جلو می باشد (اصطلاحا دفرانسیل جلو).

 

موتور لکسوس

 

این دو نسخه دارای قدرت کافی جهت رانندگی روزانه هستند، در حالی که در ارائه اقتصاد سوخت فوق العاده هستند. هر دو این مدل ها از بنزین معمولی اکتان 87 استفاده می نمایند.

 

 

طراحی داخلی:

کابین لکسوس 2016 ES 350 مدرن و شیک است. با مرکزی که با خط تیره قابل لمس درجه یک همگون با محیط زیست و با تکنولوژی بالا می باشد. این خودرو دارای رنگ داخلی جدید و به صورت تر و تمیز با مواد با کیفیت برای مدل 2016، از جمله یک کف تر و تمیز ساخته شده با بامبو مات و "کتانی" و اثاثه یا لوازم داخلی که همه آن ها یک خلاقیت از نوع سوئدی را ارائه می دهند. البته، غنای مواد بسته به اینکه شما مدل چرمی را انتخاب کنید یا چوبی با وینیل سوراخ دار استاندارد، به صورت متفاوت است، اما در هر صورت، کیفیت ساخت در این خودرو بسیار عالی است.

 

تصواویر لکسوس

 

سیستم کنترل آب و هوا با استفاده ساده، اما سیستم صوتی با توجه به تعداد گسترده ای از انواع رسانه های در دسترس، کمی پیچیده تر است و شامل صفحه نمایش استاندارد با صفحه لمسی صوتی و کنترل دکمه چند منظوره است که با ارتقاء سیستم از راه دور لمسی لکسوس که شامل بسته بندی ناوبری می باشد. همچنین یک دستگاه موس مانند که دارای مکان نمایی بزرگ در مرکز صفحه نمایش است که امور را کنترل می کند. اگر چه در تعامل استفاده از این رابط کاربری بسیار شبیه به یک ماوس کامپیوتر است، اما ماهیت فوق العاده حساس این کنترل می تواند در حال رانندگی فرد را منحرف کند.

 

تصواویر لکسوس

 

فضای کافی در اطراف خودرو وجود دارد و 6 کوسن و صندلی های جلو راحت، و کاملا مورد رضایت است. به ویژه، فضای قرار دادن پا در صندلی عقب، بسیار قابل توجه است، هر چند سرنشینان قدبلند تر سر خود را نمی توانند به علت کوتاهی سقف در مدل ES 350s که مجهز به سانروف پانوراما اختیاری است به راحتی قرار دهند. این خودرو با تنه 15.2 فوت مکعب شامل فضای معمولی است که به طور متوسط برای این کلاس موجود است. صندلی های عقب با هم برابر نیستند، با این حال تنها به همین این صورت ارائه شده است.

 

طراحی ظاهری:

برای لکسوس 2016 ES 350 شنیدن صدای موتور در داخل کابین بهبود یافته است، تعدادی از ترفند های داخلی جزئی و و جلویی با ظاهر تهاجمی با وجود گلگیر ها و پنجره باریک و یک عقب با دماغه دمی شکل با خطوطی با جریان یکنواخت طراحی شده است. چراغ های جلو LED هستند که یک آپشن جدید می باشد، در حالی که یک بسته ایمنی تجدید نظر با ویژگی های نسخه به روز شده و سیستم پیش برخورد لکسوس با قابلیت تشخیص عابر پیاده موجود است. البته سقف سانروف پانوراما در حال حاضر به عنوان یک گزینه منحصر به فرد در دسترس است. همچنین لکسوس شامل چرخ 17 اینچی استاندارد آلومینیوم آلیاژ ارتقاء یافته است.

 

تصاویر لکسوس

 

عملکرد رانندگی:

در طول تست شتاب، لکسوس ES 350 سرعت صفر به 60 مایل در ساعت را در 6.5 ثانیه گذراند که زمانی متوسط برای این کلاس است. در تست ترمز، ES با سرعت 60 مایل در ساعت در 124 فوتی متوقف شد، که در حدود متوسط است.

 

تصاویر لکسوس

 

در تست تصادف دولتی، ES 350 برای عملکرد کلی امتیاز پنج ستاره کامل را به دست آورده است، پنج ستاره برای کل حفاظت از جلو در تصادف و حفاظت از سقوط در طرفین.

 

موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه در تست های افست جلو، تاثیر جانبی و مقاومت سقف و متوسط همپوشانی آن بالاترین امتیاز ممکن از "خوب" را به ES اعطا نمود. به این خودرو جهت طراحی در محافظت صندلی و سر نیز برای حفاظت از ضربه ناگهانی از عقب، امتیاز "خوب" داده شده است.

 

ایمنی:

هر لکسوس 2016 ES 350 استاندارد دارای:

ترمز های ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، کیسه هوا سمت جلو و عقب، کیسه هوا پرده ای دو سمت و کیسه هوا جلو زانو راننده می باشد.

 

همچنین شامل یک دوربین دید عقب و اتصال ایمنی لکسوس از جمله سیستم اطلاع رسانی خودکار برخورد، و مکان یاب خودرو به سرقت رفته و دکمه کمک در مواقع اضطراری می باشد.

 

بسته سیستم ایمنی لکسوس به علاوه بسته نرم افزاری شامل سیستم پیش از برخورد، سیستم هشدار انحراف از مسیر (با کمک فرمان برای کمک به نگه داشتن خودرو در خط محور آن)، کنترل کروز تطبیقی و کنترل اتوماتیک چراغ جلو با پرتو بالا است.

 

سیستم پیش برخورد یک سیستم هشدار دهنده برخورد از جلو است که نسبتا در اکثر خودروهای این کلاس عمومیت دارد، هر چند باید توانایی اعمال ترمز به طور خودکار در یک وضعیت برخورد بالقوه برای مدل 2016، با قدرت تشخیص عابر پیاده و همچنین علاوه بر آن تشخیص سایر وسایل نقلیه نیز در آن موجود است.

 

سایر تجهیزات اختیاری شامل سنسور های پارک جلو و عقب و یک سیستم هشدار نقاط کور با سیستم هشدار ترافیک عقب می باشد.

 

تست آلایندگی هوا:

این خودرو در اقتصاد سوخت از سازمان حفاظت محیط زیست امتیاز mpg 24 در ترکیبی (21 داخل شهری / 31 بزرگراه) را دریافت نموده است.

 

قیمت و ارزش گذاری:

نسخه V6 از ES از نرخ 38،940 $ برای مدل سال 2016 شروع خواهد شد، در حالی که نسخه ترکیبی از نرخ 41،860 $ شروع خواهد شد.

 

دیگر ویژگی های خودرو:

لکسوس ES 350 2016 یک سواری لوکس متوسط بزرگ با گنجایش صندلی جهت پنج سرنشین است. تجهیزات استاندارد در این خودرو شامل رینگ های 17 اینچی آلیاژی، سه تنظیم درایو راننده قابل تنظیم، چراغ های جلوی LED تنها با تنظیم نور پایین، چراغ در حال اجرا و چراغ های مه شکن، سانروف، سیستم جرقه زنی با دسترسی بدون کلید، گرمکن آینه ها، کنترل کروز، کنترل اتوماتیک دو منطقه آب و هوایی، صندلی های برقی جلو هشت حافظه ای (با قابلیت تنظیم دو طرفه کمر)، یک فرمان تلسکوپی سوراخ دار، اثاثه یا لوازم داخلی وینیل، آینه خودکار کاهنده، دوربین دید عقب و ارتباطات اضطراری اتصال ایمنی است.

 

تصاویر لکسوس

 

همچنین دارای تجهیزات استاندارد رابط کاربری صفحه نمایش صوتی (شامل یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی و دکمه کنترل چند منظوره)، بلوتوث تلفن و اتصال صوتی، چشمی رایگان siri (آیفون ادغام کنترل صدا) و یک سیستم صوتی هشت بلندگو و پخش سی دی، رادیو ماهواره ای، رادیو HD، پورت aux و یک رابط صوتی / USB آی پاد می باشد.

 

پکیج Navigation شامل یک صفحه نمایش بزرگتر 8 اینچی، کنترل از راه دور ماوس مانند با رابط الکترونیکی لمسی، یک سیستم ناوبری، کنترل صدا، اتصال بلوتوث پیشرفته، قابلیت تبدیل متن به گفتار و مجموعه Enform از برنامه های گوشی های هوشمند متصل شده و خدمات دربان (از جمله لکسوس Enform از راه دور، که اجازه می دهد تا شما کنترل توابع خاص با گوشی های هوشمند خود را انجام دهید). 15 بلندگو مارک لوینسون سیستم صوتی صدای فراگیر را می توان به پکیج Navigation اضافه نمود.

 

بسته سیستم ایمنی پلاس + شامل کنترل کروز تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو (سیستم پیش برخورد لکسوس)، یک سیستم هشدار انحراف از مسیر با کمک فرمان و کنترل اتوماتیک چراغ جلو با پرتو بالا.

 

بسته پریمیوم، همچنین شامل: حافظه تنظیمات راننده، فرمان قدرت شیب و تلسکوپی و چوب تر و تمیز.

 

و البته پکیج Luxury شامل تجهیزات بالا به علاوه سنسور پارکینگ، گرمکن صندلی های جلو و تهویه مناسب، روکش چرمی و یک پنجره آفتابگیر برقی در عقب.

 

در نهایت بسته لوکس فوق العاده شامل تجهیزات پریمیوم و بسته لوکس، به علاوه برف پاک کن اتوماتیک، درب صندوق عقب قدرتی، سانروف پانوراما، جعبه دنده بر روی درب عقب، تنظیم نور داخلی محیط، غربیلک فرمان، توسعه پشتی صندلی قدرتی راننده و صندلی مسافر با توابع حافظه ای.

 

براساس این که کدام بسته بندی شما را انتخاب کنید، شما اغلب گزینه های مورد نیاز در خرید خود را به علاوه گزینه های مستقل خاص خواهید داشت، این فهرست شامل رینگ های 18 اینچی، چراغ های دو LED به روز رسانی، دید نقطه کور و سیستم هشدار دهنده ترافیک عقب، سنسور پارک جلو و عقب و بسیاری از آیتم های اضافی که در بسته لوکس فوق العاده موجود است.

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی