zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: تویوتا لندکروز VXR 2016

تصویر تویوتا لندکروز VXR 2016
باز و بسته

خودرو:

تویوتا

مدل خودرو:

لندکروز VXR

استایل:

آفرود

سال تولید:

2016

گیربکس:

8 دنده اتوماتیک

دفرانسیل:

2 دفرانسیل

حجم موتور:

5663

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

8

سوپاپ:

32

اسب بخار:

381-5600

گشتاور:

401-3600

طول خودرو:

4950.46 mm

عرض خودرو:

1978.66 mm

ارتفاع:

1879.6 mm

وزن:

2614

سایز تایر:

P285/60R18

سرعت:

220

شتاب:

6.8

مصرف سوخت:

6.5

حجم باک:

93

استاندارد سوخت:

یورو 4

ایربگ:

کیسه هوا زانو در جلو، کیسه هوای جانبی ردیف جلو و ردیف دوم، تمام طول کیسه هوا پرده جانبی

ترمز:

ترمزهای ضد قفل، ثبات و کنترل کشش، کنترل تریلر، نوسانی، تپه شروع کمکی، سنسورهای پارک جلو و عقب

صندلی:

صندلی های برقی جلو و گرمایشی و تهویه (صندلی راننده، هشت راهه و ده راهه مسافر)، تنظیمات حافظه صندلی

تهویه هوا:

جلو و عقب اتوماتیک

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی - گرمکن - تاشوندگی برقی

نور:

چراغ استاندارد پروژکتوری, هالوژنی, روشن و خاموش شدن اتوماتیک, سیستم شستشو, عقب LED

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

با بازگشت به سال های 1957 طرفداران وفادار این لژیون در سراسر جهان در سال 2016، شاهد تویوتا لندکروزر جدید که یکی از بهترین و شناخته شده ترین suv ها در جاده ها است، بودند. اما اگر شما در حال برنامه ریزی برای استفاده از توانایی های افسانه ای خارج از جاده این خودرو در حد کمال هستید، خودرو با شمایل مجهز و آراسته تویوتا برخی از تجدید نظرها را از بین می برد.

 

review-infography-toyota-landcruiser-2016

 

در حالی که موتور V8 بزرگ دارای قدرت 381 اسب بخار، آن باعث کسب امتیاز mpg 15 به صورت ترکیبی در تست سازمان حفاظت از محیط زیست می کند، اما در داخل، لندکروزر ناامید کننده است، آن هم با صندلی های ردیف سوم که دارای فضایی تنگ است که برای به حداکثر رساندن فضای بار دارای توانایی کشویی نیستند. همچنین در نظر گرقتن قیمت یک خودرو درجه لوکس برای لندکروزر هم مسئله است که آن را تا حد زیادی با توجه به نحوه تجهیزات بسیار زیاد استاندارد توجیه می نماید، اما این SUVبزرگ با سه ردیف در کلاس های مختلف قرار داده شده است.

 

گزینه نخست از رقبای این خودرو مرسدس بنز 2016 کلاس GL می باشد که دارای قیمت MSRP پایین تر می باشد. گزینه انتقال با قدرت متنوع، و صندلی های ردیف سوم بزرگ تر و یک ظاهر لوکس 2016 GMC یوکان دنالی و کادیلاک 2016 Escalade نیز بیشتر درخواست تجدید نظر را در بالا بردن کیفیت دارند. در نهایت، اگر تویوتا لندکروزر را به علت توانایی در پیمودن امتداد پیاده رو متوقف کنیم، با در نظر گرفتن لندرور 2016 LR4، که دارای یک ترکیب مشابه با قابلیت صوفس (جاده) و ظاهر لوکس است را می توان از دیگر رقبای این خودرو دانست.

 

در نهایت، تویوتا لندکروزر 2016 دارای برتری نسبت به بسیاری از suv ها دیگر را دارد مخصوصا در آج های لاستیک این خودرو که می تواند یک وسیله نقلیه را بکسل نماید. اما ممکن است به عنوان بهترین انتخاب برای خریداران نباشد زیرا گاه به گاه با به چالش کشیدن قدرت پارک نمودن و کنترل سرعت در دست اندازها رو به رو خواهند شد.

 

عملکرد فنی:

تویوتا لندکروزر 2016توسط یک موتور V8،5.7 لیتری با ایجاد قدرتی قابل توجه برابر با 381 اسب بخار و گشتاوری به میزان 401 پوند فوت طراحی شده است. دارای انتقال هشت زمانه اتوماتیک جدید و تمام وقت چهار چرخ دیسکی استاندارد می باشد.

 

طراحی داخلی:

در داخل، تویوتا لندکروزر 2016 یک کابین مسافر مجلل توسط مواد با کیفیت بالا، آراسته شده است. با این حال، اثر کلی کمتری نسبت به احساس کیفیت بالا در برابر برخی از رقبای به نام تجاری لوکس خود دارد.

 

صندلی های جلو، با ارائه راحتی خوب و پشتیبانی و همچنین دارای صندلی راننده و چرخ فرمان با قدرت قابل تنظیم آسان برای پیدا کردن یک موقعیت رانندگی ایده آل است. مسافران ردیف دوم صندلی از حرکت به جلو یا عقب خم شدن برای راحتی بیشتر لذت می برند. همان طور که در بسیاری suv های سنتی، ترکیب صندلی های ردیف سوم متشکل از یک کوسن کم حجم و فضای قرار دادن پا محدود می باشد که برای افراد بیش از سن 12 سال نامناسب است.

 

صندلی های ردیف سوم در استفاده، جهت ظرفیت محموله بار تنها 16 فوت مکعب است. قرار دادن )فولد) برای هر دو نیمه از صندلی 50 - 50 تقسیم می شود تا در برابر محفظه بار (یک طراحی که متاسفانه فضا را بیشتر محدود می کند) و در نهایت فضای نسبتا کم 43 فوت مکعب را دارای شود. فضای ذخیره سازی صندلی های ردیف دوم تخت است و همچنین شما می توانید به میزان کمتر از 82 فوت مکعب در آن عمل ذخیره سازی را داشته باشید که البته این میزان یک شماره کوتاه تر از بسیاری از رقبا آن است.

 

هنگامی که پای تکنولوژی به وسط می آید، لندکروزر شگفت آور و کاربر پسند است. ابزار اندازه گیری روشن و کنترل های ساده که انجام عملیات اصلی و پایه را در هنگام ضربه محکم و ناگهانی بر عهده دارند. سیستم سرگرمی مبتنی بر نرم افزار Entune با ویژگی های به روز و جدید، در مرکز صفحه نمایش لمسی بزرگ9 اینچی نصب شده و شامل تکنولوژی رایگان چشم siri است که اجازه می دهد تا کاربران برای دسترسی به ویژگی های آی فون خود با لمس یک دکمه که بر روی چرخ فرمان نصب شده است، عملیات دلخواه را انجام دهند. سیستم سرگرمی ویدیو جدید با دو صفحه نمایش همراه است، که یکی به عنوان سیستم دوربین چندگانه مفید در داخل و خارج از جاده است. در نهایت، سیستم شارژ بی سیم جدید که اجازه می دهد تا صاحبان تلفن های همراه سازگار با شارژ کردن باتری خود بدون futzing و با کابل شارژ این عمل را انجام دهند.

 

طراحی ظاهری:

تغییرات ظاهری تویوتا لندکروزر 2016 عبارتند از: تازه کردن یک ظاهر طراحی شده و همچنین به روزرسانی سیستم آنلاین قابل توجه جلو خودرو متشکل از ورق فلزی به صورت تکه ای و یک سپر جدید با پنجره های جلو جدید و چراغ های کم حجم و با پرتو بالا و چراغ استاندارد پروژکتوری با پرتو زیاد، پاک کننده چراغ جلو و آرم لندکروز یکپارچه. کاپوت با ویژگی های متمایز قدرتی است.

 

در حالی که مجموعه ای از چرخ های آلیاژی 18 اینچی جدید با مشخصات بدنه قالب جدید کرومی از ویژگی های عالی لندکروزر است.

 

اطراف پشت خودرو، با ایجاد حالت SUV و ویژگی های جدید و چراغ های عقب خودرو با نور لوله ای طراحی شده و چراغ های ترمز LED جدید تمام عرض کرومی و سپر جدید عقب گری می باشد.

 

عملکرد رانندگی:

لندکروزر شامل ویژگی های یک قفل مرکزی دیفرانسیل، سیستم تعلیق جنبشی پویا (که به صورت الکترونیکی میله تثبیت کننده را برای بهبود مدیریت در جاده و یا حداکثر صوفس (جاده) قابلیت تنظیم می کند)، چند زمینه انتخابی (که به صورت خاص جهت تنظیمات ثبات و کنترل کشش سطوح دارد)، یک کنترل پنج زمانه (در اصل یک کنترل کروز با سرعت کم صوفس (جاده))، تپه شروع کمک و خارج از جاده روشن (که ترمز به چرخ های داخلی اعمال شده و در گوشه ای به منظور بهبود تبدیل به پاسخ می شود). حداکثر ظرفیت بکسل برای لندکروزر بزرگ 8100 پوند است.

 

این لندکروزر "جدید"، با وجود اینکه از لحاظ فنی سبک تر 46)پوند!) از یکی از آخرین خودرو های تست شده (به میزان یک '0.8 ) است، در واقع کمی کندتر است در سرعت 60 مایل در ساعت جهت توقف نیاز به 6.8 ثانیه دارد، که سه دهم طولانی تر از قبل است. به همین ترتیب و یک چهارم مایل ایستاده این خودرو در حال حاضر 15.2 ثانیه طول می کشد با سرعت 91.2مایل در ساعت، در مقایسه با نسخه قبلی کمی کمتر است که به میزان 14.9 ثانیه در 93.3 مایل در ساعت بوده است. در حرکت صعودی، با هشت سال توسعه در تکنولوژی تایر به میزان 6 پا از میزان فاصله نسخه قبلی را با سرعت 60-0 مایل در ساعت بعد از ترمز می ایستد، که این مسافت به مقدار، 121 فوت است.

 

ایمنی:

ویژگی های استاندارد ایمنی در تویوتا لندکروزر 2016 شامل ترمزهای ضد قفل، ثبات و کنترل کشش، کنترل تریلر - نوسانی، تپه شروع کمکی، سنسورهای پارک جلو و عقب، کیسه هوا زانو در جلو، کیسه هوای جانبی ردیف جلو و ردیف دوم، تمام طول کیسه هوا پرده جانبی و موانع مقابل سر فعال و دوربین دید عقب استاندارد است. در این مدل جدید سال در حال نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار عقب و متقابل مسیر، سیستم هشدار انحراف از مسیر و یک سیستم هشدار برخورد از جلو است که دارای توانایی تشخیص هر دو وسیله نقلیه و عابر پیاده است و همچنین ارائه ترمز اضطراری در سرعت های پایین.

 

هر لندکروزر با سیستم اتصال ایمنی تویوتا که شامل اطلاع رسانی برخورد خودکار و سیستم تقاضای کمک های کنار جاده و یک خودرو یاب جهت سرقت مجهز شده است.

 

تست آلایندگی هوا:

اقتصاد سوخت براساس برآورد EPA با اعطای امتیاز mpg 15 به صورت ترکیبی (13 شهرستان / 18 بزرگراه) می باشد، که با این حال همان امتیازات سال گذشته است.

 

میزان مصرف سوخت:

به طور متوسط اندازه مخزن سوخت تویوتا لندکروز 2016 بیش از 300 مایل در بزرگراه گنجایش دارد و این مقدار بسیار بیشتر از زمانی است که خودرو در حال کار کردن سخت نیست.

 

قیمت و ارزش گذاری:

لندکروزر با قیمت 84،820 $ شروع می شود. هیچ بسته اضافی اختیاری و یا هزینه جهت رنگ خاصی وجود ندارد. این نرخ تقریبا 20000 $ بیشتر از قیمت پایه از یک مرسدس بنز کلاس GL است، و 11850 $ بیشتر از خودرو کادیلاک Escalade و تنها 1125 $ کمتر از یک رنج روور پایه.

 

دیگر ویژگی های خودرو:

ویژگی های استاندارد شامل رینگ های 18 اینچی، چراغ های LED به صورت خودکار و چراغ در حال اجرا، چراغ های مه شکن، خودکار کاهنده و آینه گرم کن قدرتی تاشو، برف پاک کن اتوماتیک، شیشه رنگی عمیق عقب، سانروف، دندانه دار کردن سقف، اسپویلر عقب، تخته در حال اجرا، چراغ های عقب LED و ورود بدون کلید و سیستم جرقه زنی.

 

ویژگی های داخلی شامل چهار کنترل آب و هوای اتوماتیک با کنترل جداگانه ردیف دوم و منافذ ردیف سوم، اثاثه یا لوازم داخلی چرم سوراخ دار، صندلی های برقی جلو و گرمایشی و تهویه (صندلی راننده، هشت راهه و ده راهه مسافر)، تنظیمات حافظه صندلی راننده به همراه گرمکن صندلی های ردیف دوم تقسیم 40 / 20/ 40 (کشویی و خمیده)، صندلی های ردیف سوم با تقسیم 50/50 که برابر به هر دو طرف جهت منطقه بار، یک چرخ قدرتی شیب دار و تلسکوپی فرمان با چرم و چوب مجهز، و یک جعبه کولر در کنسول وسط.

 

ویژگی های فن آوری استاندارد شامل کنترل کروز تطبیقی، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، و یک "مانیتور چند زمینه" با سیستم دوربین صوفس (جاده) با دوربین جلو انتخابی، دوربین دو سمت و دیدگاه های عقب. همچنین شامل یک سیستم ناوبری با یک رابط صفحه نمایش لمسی 9 اینچی و افزایش صدا و کنترل شارژر تلفن بی سیم، بلوتوث تلفن و اتصال صوتی، سیستم سرگرمی DVD دو صفحه نمایش صندلی عقب و سیستم Entunesuite تویوتا شامل خدمات مبتنی بر نرم‌افزار گوشی های هوشمند. 14 بلندگو سیستم صوتی JBL شامل یک دستگاه پخش سی دی، رادیو ماهواره ای، رادیو HD و یک رابط صوتی / USB آی پاد.

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی