zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: هوندا سیویک 2016

تصویر هوندا سیویک 2016
باز و بسته

خودرو:

هوندا

مدل خودرو:

سیویک

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2016

گیربکس:

6 دنده دستی

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

1996

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

158-6500

گشتاور:

138-4200

طول خودرو:

4630.42 mm

عرض خودرو:

1414.78 mm

ارتفاع:

1798.32 mm

وزن:

1243

سایز تایر:

215/55R169

سرعت:

195

شتاب:

6.7

مصرف سوخت:

8.4

حجم باک:

46

استاندارد سوخت:

یورو 5

ایربگ:

کیسه هوا سمت جلو، در دو سمت کیسه هوا پرده ای

ترمز:

سیستم کنترل پایداری ترمز، ترمزهای ضد قفل

صندلی:

گرمکن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده هشت طرفه، صندلی مرکز عقب با جای فنجان

تهویه هوا:

کنترل اتوماتیک

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی، گسترش نمایش آینه سمت راننده

نور:

چراغ های مه شکن، چرخ های مختلف 17 اینچی، چراغ های جلوی LED

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

تجهیزات قابل توجهی برای این خودرو از جمله سیستم انتقال جدید برای 2016 Honda Civic نسبت به سال 2014 به صورت قوی تر رشد کرده است. این قطعا شامل افزار جدید ناوبری از نقطه نظر کارایی می باشد. فروش Civic در طول سه سال گذشته رونق گرفت، حتی اگر علاقه مندان، بسیار از محصول هوندا ستایش نمی کنند اما تلاش این شرکت در ارائه محصولات با قابلیت صرفه‌جویی در محصولات این شرکت قابل تقدیر است.

 

review-infography-honda-civic-2016

 

هوندا به طور سنتی به دنبال تحسین منتقدان است، همچنین با اتومبیل هایی که بیشتر شبیه به فیلم اسپیلبرگ در فیلم های پرفروش ساخته مایکل بی استفاده می نمود.

 

محو شدن Civic بعد از 10 نسل و سپس معرفی این سواری که تنها به نظر می رسد یک هاچ بک است قابل تفکر است. این خودرو با بدنه سبک و متعلقات اضافی، از جمله کوپه و یک هاچ بک چهار درب، نیز در دسترس می باشد و Civic جدید سواری در قالب خودرو های دیگر Honda است که اخیرا تولید شده اند، و بالا تر از خط تولید نسل های قبلی Civic به بازار عرضه شده است. این یک طبقه بندی برای یک ماشین است که با توجه به هر چهار لاستیک آن که عملگرا در یک خودرو جمع و جور به عنوان بخشی مستمر است که همانند تویوتا کرولا به محدوده APEX درنده فولکس واگن یعنی GTI وارد نشده است. اما این مطلب را نیز می گویند کهCivic جدید به خوبی طراحی شده است، آن هم در میان مسیر تولید خود نسبت به مدل های پیشین و توانایی آن برای گام برداشتن به جلو.

 

عملکرد فنی:

هوندا سیویک 2016 با چرخ های جلو دیسکی با یک موتور چهار سیلندر دقیق بسته به سطح آن که برای شما قابل انتخاب می‌باشد. LX و EX مجهز به یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندری با قدرت 158 اسب بخار و گشتاور 138 پوند فوت است. این خودرو در همه مدل ها دارای گیربکس 6 دنده دستی است. فقط مدل LX با یک سیستم انتقال به طور مداوم متغیر (CVT) با قابلیت هایی که به صورت خودکار آماده می‌شود و اختیاری است عرضه می شود.

 

EX-T،EX-L و تیپ تورینگ توسط یک موتور توربوشارژ 1.5 لیتری چهار سیلندری با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 162 پوند فوت طراحی شده است CVT ها تنها با انتقال دستی، موجود میباشند.

 

طراحی داخلی:

سواری 2016 Civic حدود 3 اینچ طولانی تر و 2 اینچ عریض‌تر از مدل قبلی خود است، و فاصله بین دو محور آن کمی طولانی تر است، همچنین این بدان معناست که باید فضای بیشتری برای مسافران وجود داشته باشد، و در واقع، هوندا می گوید سیویک دارای جادار ترین فضای داخلی در این کلاس است. تست ها در دنیای واقعی گاهی اوقات خواستار پاسخ به این ادعای جسورانه است، اما اشتباه نکنید، واقعا خودروی سیویک جادار است. حتی در مدل کوپه، چهار سیلندری 6 زمانه دارای یک دستاورد فوق العاده سواری در تمام طول روز است که برای یک وسیله نقلیه در این کلاس می توان متصور شد، و این فضای افزایش یافته نیز به خوبی به خانواده جهت استفاده از صندلی ایمنی کودک بزرگ به کار می آید.

 

از دیدگاه راننده، سیویک جدید، احساس یک ماشین لوکس در مقایسه با مدل های خروجی دیگر را دست می دهد. آن هم با داشبورد دو لایه، به جای یک طرح به زیبایی با محدودیت در مواد مجلل برای بخش داخلی آن. لمس متفکرانه در بسیاری از بخش های آن ها، مانند یک دکمه حجم خازنی لمسی بر روی فرمان که به خوبی کار میکند که شما با گذاشتن انگشت شست خود در سراسر دنده آن یا با کلیک کنید یک سوئیچ برای حرکت سوپاپ ماشین ایجاد می نمائید. صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با استاندارد در همه مدل ها به غیر از LX پایه موجود است، و آن شامل هر دو شرکت اپل Car Play و Android Auto برای قابلیت گوشی های هوشمند تمام عیار از طریق صفحه نمایش لمسی است. متاسفانه، زمان پاسخ دهی آن آهسته است، دکمه های کوچک و ساختار منو نیز گیج کننده است که اغلب استفاده از آن را خسته کننده می نماید.

 

از لحاظ فضای ذخیره سازی، یک فضای ذخیره سازی غیر منتظره عمیق در زیر کنسول دسته صندلی وسط با 7.2 لیتر ظرفیت وجود دارد، که به اندازه کافی است، هوندا می گوید، این فضا جهت قرار دادن متعدد یک بطری بزرگ آب است. فضای بدنه، در عین حال، وسیع شده است تا در سواری سیویک جدید، عرض خودرو از 12.5 فوت مکعب در سال گذشته (که یک فضا به طور متوسط داشت) به سطح عظیم 15.1 مکعب رسیده است. این خودرو درست در قلمرو خانواده سواری است. توجه داشته باشید که بدنه تورینگ به اندازه 14.7 فوت مکعب با توجه به ساب ووفر بودن سیستم صوتی آن است.

 

طراحی ظاهری:

ساختار سیویک مسطح و محکم است، و کیفیت سواری بسیار عالی دارد. ضخامت ضد رول بارها (1.0 اینچ در جلو و 0.7 اینچ در عقب) کمکی در ساختار جلو و عقب چند لینک شده تعلیق، جهت نگه داشتن بدن در حرکات چک شده و تحت هدایت می باشد. البته کم لطفی در خودرو این کلاس شده است؛ که مبتنی بر ترمز گشتاور جداگانه است که اشاره خودرو را به نوبت در راه سیویک قدیمی هرگز نمی تواند نسبت متغیر را مدیریت کند. فرمان جدید با قدرت الکتریکی با کمک حدود 10 درصد سریعتر از قبل، اگر چه هنوز هم بیش از حد سلیقه طرفداران است. روشن کردن چرخ در گذشته آزار دهنده بود آن هم در مرکز نقطه ثابت آن، اما اکنون خیلی نسبت به آن چه فکر می کنید لاستیک ها در حال حرکت جلو، مناسب هستند.

 

عملکرد رانندگی:

هوندا سیویک 2016 در سال های اخیر در جاده غایب است. پاسخگویی فرمان پر جنب و جوش است، و رول بدنه به ویژه کمتر از سیویک قبلی وجود دارد. که برای سیویک کوپه مناسب است که دارای یک نوع سیستم تعلیق کمی اسپرت برای نمایش بیشتر است. در همان زمان، هر چند، سواری سیویک بسیار راحت است، و سر و صدای کمتری در داخل نسبت به آن چه رانندگان سیویک انتظار آن را داشتند وجود دارد.

 

هنگامی که شما در حال شتاب گیری از توقف و یا عبور نسبت به دیگر وسایل نقلیه هستید، سواری مدل پایه با موتور 2.0 لیتری می تواند احساس شود زمانی که با CVT زوج کار می کند، اما برای رانندگی عادی به اندازه کافی مناسب است. همان طور که برای موتور توربوشارژ 1.5 لیتری، پانچ میانی سالم آن این معنی را می دهد که این کار نه به سختی موتور 2.0 لیتری در زمانی بیشتر، نسبت به CVT جفت شده بهتر است.

 

هوندا از هر نوع حالت گیربکس دستی برای انتقال اجتناب نموده است، به جای آن با ارائه یک حالت اسپورت که در اصل فقط باعث افزایش سرعت موتور کمی بیشتر نسبت به موتور توربو می باشد طراحی شده است. در هر صورت، روحیه شتاب ، سیویک توربو را در سرعت بزرگراه مانند یک ماشین گران قیمت به نظر میرساند. به طور کلی، این خودرو دارای یکی از بهترین سیستم های انتقال قدرت در کلاس خود است، با ارائه یک مدل اقتصادی بازده سوخت و عملکرد اسپورت در آن.

 

در تست ترمز، یک سواری تورینگ سیویک از صفر به 60 مایل در ساعت را در 6.7 ثانیه می رسد که برابر است اسپورت قدیمی سیویک. این شاخصه به طور قابل توجهی سریعتر از هر چیز دیگری در این بخش است.

 

ایمنی:

هوندا سیویک 2016 استاندارد با سیستم کنترل پایداری ترمز، ترمزهای ضد قفل، کیسه هوا سمت جلو، در دو سمت کیسه هوا پرده ای و دوربین دید عقب. علاوه بر سیستم استارت مجهز سواری EX، یک دوربین نقطه کور سمت راست (Lane Watch) نیز به صورت استاندارد در آن است، سیستمHonda Link ، که همچنین شامل سقوط اضطراری است. سیویک کوپه، دارای دوربین نقطه کور و سیستم Honda Link استاندارد تنها در تورینگ مجهز است.

 

در تست ترمز، یک سواری سیویک تورینگ برای توقف کامل با سرعت 100 کیلومتر در ساعت به میزان 117 فوت می پیماید، که چند پا کوتاه تر از حد متوسط است.

 

بسته ایمنی هوندا سنجش، در مدل تورینگ استاندارد موجود است و در دیگر خودروی سواری و سبک سیویک اختیاری است که اضافه بشود یا نشود که کروز کنترل تطبیقی، هشدار انحراف از مسیر، هشدار مداخله خط و هشدار در برخورد از جلو با ترمز اضطراری اتوماتیک که در کوپه، و تورینگ به صورت استاندارد است.

 

تست آلایندگی هوا:

اقتصاد سوخت EPA امتیاز mpg31 ترکیبی (27 شهرستان / 40 بزرگراه) را برای LX با گیربکس دستی برآورد می کند، در حالی که هر دو تیپ با CVT دارای امتیاز عالی mpg 35 ترکیبی (31/41) ثابت هستند.

 

اقتصاد سوخت برای خودرو سیویک توربوشارژ در واقع کمی بهتر است، با امتیاز mpg 35 ترکیبی (31/42) در سراسر تست ها.

 

قیمت و ارزش گذاری:

قیمت انواع مدل های خودروی سیویک هوندا 2016 به قرار زیر است:

LX Starts at $18,640

EX Starts at $21,040

EX-T Starts at $22,200

EX-L Starts at $23,700

Touring Starts at $26,500

 

دیگر ویژگی های خودرو:

هوندا سیویک2016 یک ماشین جمع و جور و در ابتدا به عنوان یک سواری ارائه شده است که کوپه و هاچ بک سبک به دنبال آن است. سواری LX، EX، EX-T، EX-L و سطح تورینگ به صورت مجهز قابل ارائه است. کوپه نیز با مدل های LX، LX-P، EX-T، EX-L و تورینگ می آید.

 

LX پایه دارای استاندارد با رینگ های 16 اینچی (برای کوپه آلیاژی) دارای آپشنهای زیر است:

چراغ های جلو اتوماتیک، چراغLED جهت روشنایی در روز و چراغ های عقب، لوازم جانبی با قدرت کامل، کنترل کروز، گسترش نمایش آینه سمت راننده، کنترل آب و هوای اتوماتیک، یک فرمان شیبدار و صندلی های جلو -telescoping دستی با تنظیم ارتفاع راننده.

 

ویژگی های الکترونیک شامل یک صفحه نمایش 5 اینچ با صفحه نمایش مرکزی، دوربین دید عقب، بلوتوث )تلفن و صوتی) و یک سیستم صوتی با چهار بلندگو با یک پورت USB و اتصال پاندورا.

 

کوپه LX-P این تجهیزات به علاوه یک سانروف و سیستم جرقه زنی دسترسی بدون کلید است.

 

سدان EX ویژگی های LX-P را به علاوه چرخ های آلیاژی 16 اینچی، آینه های جانبی گرم، برف پاک کن متناوب متغیر، کامپیوتر سفری چند منظوره، دستهء صندلی مرکز عقب با جای فنجان، صندلی با تقسیم 60/40 تاشو seatbacks عقب، سیستم صوتی هشت بلندگو با دو پورتUSB ، دوربین های مبتنی بر دستیار LaneWatch خط تغییر هوندا، دستورالعمل پویا برای دوربین دید عقب و یک رابط 7 اینچ صفحه نمایش لمسی با ادغام گوشی های هوشمند Honda Link، اپل Car Play، آندروید خودرو، اس ام اس قابلیت صدا به متن و گوشی های هوشمند یکپارچه سازی برنامه (از جمله ناوبری مبتنی بر نرم افزار) را ارائه می‌دهد.

 

در EX-T این قابلیت‌ها افزوده شده است:

یک موتور توربوشارژ به علاوه چرخ آلیاژی 17 اینچی، چراغ های مه شکن، اسپویلر عرشه درب عقب، شروع از راه دور، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه، گرمکن صندلی های جلو و سیستم ماهواره ای و رادیو HD EX-L با روکش چرمی، صندلی برقی راننده هشت راه، آینه خودکار کاهنده و فرمان با روکش چرمی و دستگیره متغیر.

 

به بسته تفریحی نیز آپشنهای زیر افزوده شده است:

چرخ های مختلف 17 اینچی، چراغ های جلوی LED، برف پاک کن اتوماتیک، صندلی مسافر در چهار جهت، صندلی عقب مجهز به گرمکن (سواری)، سیستم ناوبری یکپارچه با کنترل صدا و یک سیستم صوتی با 10 بلندگو. همچنین یک بسته ایمنی استاندارد هوندا سنجش که شامل کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط، مداخله خط و هشدار برخورد به جلو با ترمز اضطراری اتوماتیک است.

بسته ایمنی هوندا سنجش اختیاری در همه مدلهای دیگر سدان موجود است، و امکانات زیر به آن افزوده شده است:

یک کامپیوتر مناسب سفر به LX. سیستم ناوبری اختیاری در EX-L سدان

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی