zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: بی ام و X1 28 2016

تصویر بی ام و X1 28 2016
باز و بسته

خودرو:

بی ام و

مدل خودرو:

X1 28

استایل:

شاسی بلند

سال تولید:

2016

گیربکس:

8 دنده اتوماتیک با قابلیت شیفت

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

1998

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

228-5000

گشتاور:

258-1250

طول خودرو:

4455.16 mm

عرض خودرو:

1805.94 mm

ارتفاع:

1587.5 mm

وزن:

1694.62

سایز تایر:

225/50R17

سرعت:

230

شتاب:

6.5

مصرف سوخت:

8.7

حجم باک:

63

استاندارد سوخت:

یورو 5

ایربگ:

کیسه هوا سمت جلو، تمام طول دو سمت کیسه هوا پرده ای، کیسه هوا زانو جلو، موانع سر و کنترل تپه فرود

ترمز:

کنترل کشش، ترمز های ضد قفل (با خشک کردن ترمز اتوماتیک)

صندلی:

صندلی های برقی جلو هشت حافظه ای

تهویه هوا:

اتوماتیک دوگانه

شیشه:

برقی

آینه بغل:

آینه گرمکن، برقی

نور:

چراغ های جلوی تطبیقی ​​LED، کنترل خودکار چراغ جلو نور بالا و اطلاعات محدود کردن سرعت

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

اگر شما برای خرید سطح SUV BMW متقاطع اقدام نمائید، X1 کوچکترین و مقرون به صرفه ترین خودرو سال 2016 است. نسل قبلی BMW X1 یک خودرو سرگرم کننده با محوطه بزرگ برای راننده اما فوق العاده تنگ در فضای مسافر بود و در نتیجه بسیار غیر عملی برای استفاده خانواده بود. این داستان با تغییرات مختلف در طراحی مجدد 2016BMW X1، به صورت خودرویی بلندتر و گسترده تر و با کابینی بیش از حد وسیع در داخل است. این تنها ارتقاء در X1 جدید نیست، اما دلیل اصلی قرار دادن این خودرو لوکس متقاطع کوچک در لیست خریداران بوده است.

 

review-infography-bmw-xdrive

 

طرفداران BMW ممکن است این واقعیت را که X1 دیگر در سری جدید، بر اساس هشدار چرخ عقب درایو 3 و در حال حاضر براساس فرم مقابل چرخ دیسک در خانواده مینی کوپر BMW قرار گرفته است، درک نمایند. مینی کوپر ها در حال حاضر برای دست زدن به سرعت خود شناخته شده اند، در حالی که استاندارد موتور توربو شارژ چهار سیلندر، بر روی قدرت X1 چهار سیلندر در سال گذشته تاثیر گذاشته است. در مقایسه، باید شتاب و سوخت در مسافت پیموده شده را ارائه خوبی به عنوان بهترین خودرو یا بهتر از هر یک از رقبای چهار سیلندر متقاطع خود دانست. به علاوه، X1 خودرویی با کنترل شدید روی چرخ‌ها و نیز استاندارد است، بنابراین هر 2016 X1 مناسب برای رانندگی در آب و هوای زمستانی می باشد.

 

عملکرد فنی:

برای سال 2016، خودرو BMW X1 با یک موتور توربوشارژ، 2.0 لیتری خطی چهار سیلندری و دارای قدرتی برابر 228 اسب بخار و میزان گشتاوری برابر 258 پوند فوت می باشد. این خودرو با یک گیربکس هشت زمانه اتوماتیک و درایو های هر چهار چرخ از طریق استاندارد سیستم تمام چرخ دیسکی، که همچنین شامل کنترل تپه فرود می باشد.

 

در رانندگی عادی، 100 درصد از گشتاور به چرخ های جلو فرستاده می شود. در صورت نیاز، می توان آن را به چرخ های عقب از طریق یک کلاچ چند لایه منتقل نمود. قبل از پایان سال، BMW یک نسخه S Drive با دیسک چرخ جلو به بازار عرضه می کند.

 

طراحی داخلی:

در داخل 2016BMW X1، ارتفاع، پهنا و فضای دراز کردن پا همه افزایش یافته است. ظرفیت حمل بار در حال حاضر نزدیکی حد بالای کلاس این خودرو است، هر چند هر کسی که نیاز جدی به یک فضای بیشتر داشته باشد بهتر است با کراس اوورهای بزرگتر مانند X3 این نیاز را رفع کند. مواد مصرف شده در کابین به طور قابل ملاحظه‌ای بهتر از قبل است، و سرنشینان جلو X1 در نهایت راحتی در قرار گرفتن بر روی صندلی ها قابل تنظیم استاندارد هستند. وجود چند ویژگی فن آوری جدید، بیش از حد از جمله صفحه نمایش موجود بالا سر، درب صندوق عقب برقی و یک سیستم کاهش تصادف با تشخیص عابر پیاده بر مزیت های آن افزوده است.

 

در درون کابین رو به رشد این suv لوکس متقاطع کوچک، به راحتی یکی از جذاب ترین گزینه های 2016 وجود دارد. شما فضای داخلی با کیفیت مشابه در رقبای مانند آئودی Q3 و مرسدس بنز GLA250 را در این خودرو پیدا می کنید، اما بزرگسالان با مشکل جهت قرار گرفتن راحت در صندلی های عقب گرم و نرم خود مواجه می شوند، و در برابر NX 200T لکسوس که دارای یک کابین به خوبی منصوب خاص خود و یک صندلی عقب با اندازه خوب است، اما فضای بار بسیار کمی را زمانی که صندلی های عقب در حال استفاده است ارائه می دهد. در همین حال، خودروی بزرگتر و تا حدودی گران تر آکورا RDX بهتر برای استفاده خانواده نسبت به دیگر خودرو های مناسب است و دارای فضای بسیار عالی برای خریدارانی است که موتور شش سیلندر را ترجیح می دهند.

 

این که می گویند 2016 BMW X1 فقط برای یک خانواده کوچک مناسب است، درست نیست. در حالی که دقت در ارائه یک تجربه رانندگی اسپورت متمرکز، در X1 جدید است که به دور از عملی تر بودن و با توجه به ارزش این که شما اگر یک خودرو لوکس متقاطع مفید با رد پایی کوچک می خواهید، این خودرو بهترین است.

 

طراحی ظاهری:

بزرگترین دستاورد BMW با طراحی دوباره 2016 X1 بسیار شبیه خودرو های متقاطع است. برای بسیاری از ناظران، ضعیف ترین نقطه مشابه مدل قبلی عامل مشخص هاچ بک بودن است. در مقابل، در X1 جدید بر ارتفاع آن اضافه شده و تقریبا دو اینچ بلندتر نسبت به مدل قبلی است. با ترفندهای یک ظاهر طراحی شده مانند قرار دادن چراغ های جلو و چراغ های عقب در گوشه بالا از جلو و عقب به صورت نواری، یک اینچ اضافی از عرض و دارای دو اینچ فضای گسترده تر می باشد که به X1 موضع تهاجمی بیشتری می دهد.

 

در حالی که X1 کمی کوتاه تر از نسخه های خروجی قبلی است، برآمدگی جلو و عقب به صورت قابل توجهی رشد کرده اند، و شیشه جلو اتومبیل در حال حاضر دارای امتداد جلو با قوس بر چرخ جلو است. این هم یک مقدار زیادی بلندتر از مدل قبل است. این کار باعث ایجاد فضای بیشتری برای مسافران و بار می شود، اما این تغییر نیز بدان معنی نیست که X1 ظاهر متمایز خود را از دست می دهد.

 

عملکرد رانندگی:

تخمین شتاب در 2016 BMW X1 با سرعت 0-60 مایل در ساعت 6.3 ثانیه است، که اگر درست باشد، می تواند یکی از سریعترین خودرو ها برای این کلاس باشد. همچنین در تست یک چهارم مایل 14.9 ثانیه با سرعت 94 مایل در ساعت تخمین زده شده است.

 

BMW می گوید، در حالی که سرعت بالای این خودرو 130 مایل در ساعت است اما به صورت اختیاری این خودرو، به سرعت 143 مایل در ساعت نیز خواهد رسید.

 

ایمنی:

هر 2016 BMW X1 دارای استاندارد با ثبات و کنترل کشش، ترمز های ضد قفل (با خشک کردن ترمز اتوماتیک)، کیسه هوا سمت جلو، تمام طول دو سمت کیسه هوا پرده ای، کیسه هوا زانو جلو، موانع سر و کنترل تپه فرود فعال صندلی جلو. همچنین استاندارد سیستم کمک ارتباطات اضطراری BMW است که این سیستم اطلاع رسانی تصادف به صورت خودکار، بازیابی خودرو به سرقت رفته و تقاضا کمک های کنار جاده ای را فراهم می کند

 

تجهیزات ایمنی اختیاری شامل دوربین و سنسور پارک عقب که بخشی از پکیج اولیه کمک راننده است. نسخه پلاس از که پکیج کمک راننده پیشرفته تر است دارای یک هشدار برخورد از جلو و سیستم کاهش تصادف با تشخیص عابر پیاده و هشدار انحراف از مسیر می باشد.

 

تست آلایندگی هوا:

تست اقتصاد سوخت سازمان حفاظت محیط زیست برای 26 mpg X1 2016 به صورت ترکیبی (22 شهرستان / 32 بزرگراه) است.

 

دیگر ویژگی های خودرو:

BMW X1 2016 یک SUV لوکس متقاطع کوچک با صندلی برای پنج نفر است. این خودرو فقط در یک سطح مجهز xDrive28i ارائه شده است.

 

تجهیزات استاندارد شامل رینگ های 18 اینچی، برف پاک کن اتوماتیک شیشه جلو اتومبیل، درب برقی صندوق عقب، کنترل آب و هوای اتوماتیک دوگانه، فرمان تلسکوپی، صندلی های برقی جلو هشت حافظه ای، حافظه تنظیمات راننده، "SensaTec" وینیلی با حق بیمه اثاثه یا لوازم داخلی و صندلی عقب تاشوی 40/20/40 می باشد.

 

ویژگی های الکترونیکی استاندارد BMW نیز عبارتند از رابط IDrive با کنترل صفحه لمسی و صفحه نمایش 6.5 اینچی، ناوبری، بلوتوث و اتصال صوتی، و یک سیستم صوتی هفت بلندگو با رادیو HD، دستگاه پخش سی دی و یک ورودی USB.

 

چند پکیج اصلی با گزینه هایی برای 2016 BMW X1 وجود دارد.

 

پکیج حق بیمه دسترسی احتراق بدون کلید را فراهم کرده است، کنترل دست آزاد برای درب صندوق عقب برقی، چراغ های جلوی تطبیقی LED، سانروف پانوراما، آینه های تاشوی برقی، چهار راه کمری قدرت برای صندلی های جلو و روشنایی محیط داخلی.

 

در همین حال، پکیج لوکس شامل روکش چرم واقعی و تجهیزات داخلی چوبی است.

 

بسته فناوری شامل ویژگی هایی برای معتادان گوشی های هوشمند است، از عناوین آن بسته نرم افزاری برنامه های BMW یکپارچه گوشی های هوشمند، ناوبری و صفحه نمایش صفحه نمایش 8.8 اینچی با قابلیت بروزرسانی است.

 

بسته M اسپورت که در اواخر در دسترس قرار گرفته است این امکانات را ارائه می دهد: برنامه نویسی اسپرت برای انتقال اتوماتیک، سیستم تعلیق اسپرت، قطعه بیرونی مجهز آیرودینامیکی، صندلی های اسپرت و فرمان M اسپورت با شیفت که با دست و پا می توان زد، و اگر شما سفارش لاستیک Run-flat با عملکرد تابستانه دهید هزینه اضافه به جای استاندارد لاستیک مخصوص تمامی فصول را نمیدهید.

 

در مقابل، دو بسته ایمنی، کمک راننده وجود دارد. بسته پایه بسته نرم افزاری دوربین دید عقب، سنسور پارک جلو و عقب و سیستم موازی پارکینگ خودکار است که هدایت X1 به نقاط کور برای شما ممکن می شود.

 

نسخه پلاس بسته باید در ترکیب با گزینه کنترل کروز تطبیقی خریداری شود که این بسته این موارد را شامل می شود: سیستم هشدار برخورد از جلو و سیستم کاهش با تشخیص عابر پیاده، هشدار انحراف از مسیر، به صورت کنترل خودکار چراغ جلو نور بالا و اطلاعات محدود کردن سرعت. توجه داشته باشید که اگر شما سفارش پکیج آب و هوای سرد را بدهید گرمکن فرمان و صندلی های جلو را از دست می دهید.

 

یکی از گزینه های منحصر به فرد که اکثر خریداران BMW X1 می خواهند دریافت نمایند خم شدن و جلو و عقب تنظیم کشویی برای صندلی های عقب است. این گزینه نیز شامل قدرت قابلیت برابر به پایین برای صندلی است. دیگر آپشنهای قابل توجه، چرخ های 19 اینچی و یک سیستم صوتی هارمن/ کاردان، به همراه 12 بلندگو می باشد. شما همچنین می توانید لاستیک معمولی مخصوص تمامی فصول را به جای لاستیک با آج های صاف تعویض کنید.

 

نظرات  

 
سالار
0 1395-09-05 23:52
آخه مگر مجبورین که ریویو بذارین؟‌یه ترجمه داغوووون (احتمالا با گوگل ترانسلیت) از مقالات خارجی...
هدآپ دیسپلی رو نوشته صفحه نمایش بالای سر :)))
نکنین این کارارو تورو خدا!‌ خودتون میتونین ۲ خطشو بخونین و بفهمین چی چی نوشتین؟!
پاسخ
 
 
مدیربخش
0 1395-09-06 19:31
از این نقدوبررسی یک خط هم شما یاد بگیرید برای ما کافیه. خوشبختانه پول که از شما دریافت نکردیم بابت این مقاله.
پاسخ
 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی