zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: بی ام و 320i 2016

تصویر بی ام و 320i 2016
باز و بسته

خودرو:

بی ام و

مدل خودرو:

320i

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2016

گیربکس:

8 دنده اتوماتیک شیفت ترونیک

دفرانسیل:

عقب

حجم موتور:

0

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

180-5000

گشتاور:

200-1250

طول خودرو:

4632.96 mm

عرض خودرو:

1181 mm

ارتفاع:

1430 mm

وزن:

1528

سایز تایر:

225/55R17

سرعت:

235

شتاب:

7.3

مصرف سوخت:

7.8

حجم باک:

59

استاندارد سوخت:

یورو 5

ایربگ:

کیسه هوا دو سمت و جلو، کیسه هوا پرده ای در دو سمت و کیسه هوا زانویی

ترمز:

ترمز های ضد قفل، کششی و کنترل پایداری، جلو و عقب دیسکی خنک شونده - ABS - BA - CBC - DSC

صندلی:

صندلی های برقی جلو،صندلی های جلو شش حالته قابل تنظیم به صورت دستی،

تهویه هوا:

اتوماتیک دوگانه

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی - گرمکن

نور:

روشن و خاموش شدن اتوماتیک - مه شکن جلو

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

از سری سواری های لوکس و ورود به سطح Series will اولی مدل احتمالا سری 3 به ذهن می آید. با بیش از 40 سال سابقه این سواری جمع و جور مدل اسپورت خود را روانه بازار نمود. از آن زمان تاکنون قدرت اندازه و بهره وری این خودرو افزایش یافته است، و در حال حاضر دارای طرفداران گسترده ای است.

 

2016_bmw_3-series

 

از بین سواری تمام چرخ دیسک مدل اسپورت آن گران ترین خودور هاچ بک هیبرید پلاگین است وM3 آسفالته، از سری 3 برای هر خریدار وجود دارد.

 

خودرو های کادیلاک ATS و آئودی A4 در سمت راست این لیست قرار دارند – بسته به سلیقه شما - جلوتر از آن خودرو صاحب پنجره های مشبک دوقلو قرار گرفته اند. علاوه بر دینامیک رانندگی خوب، این خودرو دارای طراحی خوش تیپ و بهره وری تعجب آور است.

 

سری 3 BMW دیگر انتخاب عملی در برابر آخرین مرسدس - بنز کلاس - C و نسل بعدی آئودی A4 و دارای تکنولوژی بیشتر و بسته امکانات کامل تر است.

 

برچسب قیمت سری 3 تمایل به بالا دارد و رانندگی با دینامیک نرم شده این نسل نسبت به مدل گذشته بسیار جذاب تر است.

 

عملکرد فنی:

خودروی سواری و سبک BMW 2016 سری 3 با ارائه یک انتخاب بین چرخ عقب و چهار چرخ محرک (X Drive) که حالت تمام چرخ (AWD) استاندارد در سری 3 شامل یک گیربکس شش زمانه بدون هیچ هزینه ای در خودروی سواری و سبک گازی RWD و AWD 340i است، اما این خودرو تنها شامل گیربکس اتوماتیک هشت زمانه می باشد. برخی خودروهای سری 3 اتوماتیک مجهز به یک نسخه "اسپورت" شامل انتقال شیفت فرمان با دست زدن و یا با پا زدن می باشد. هر دو انتقال دستی و اتوماتیک با یک تابع، توقف / شروع خودکار که خاموش نیز می شود و موتور زمانی که ماشین به منظور صرفه جویی در سوخت متوقف می شود آماده است. نسخه320 i دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با قدرت 180 اسب بخار و گشتاور 200 پوند فوت می باشد.

 

مدل i328 با استفاده از یک نسخه قوی تر از موتور i 320، با قدرت 240 اسب بخار و گشتاور 255 پوند فوت است. مدل 328 d دارای یک موتور توربوشارژ 2.0 لیتری دیزل چهار سیلندر با قدرت 180 اسب بخار و یک گشتاور قوی 280 پوند فوت است. این موتور تنها به صورت خودکار می باشد. سواری i 340 دارای یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر توربوشارژ با قدرت 320 اسب بخار و گشتاور 330 پوند فوت است.

 

طراحی داخلی:

کابین سری 3 ترکیبی از نشانه های طراحی کلاسیک BMW با تکنولوژی کاملا معاصر است. ابزار اندازه گیری آنالوگ آشنا با ارائه یک لینک تاریخی BMW از دهه های قبل، و کیفیت مواد استثنایی در سراسر اتومبیل باقی مانده است. کیفیت ساخت نیز دارای درک بالایی است. با این حال، در حالی که صفحه نمایش 6.5 اینچ سیستم سرگرمی I Drive استاندارد مناسب است، اگر شما بخواهید می توانید از صفحه نمایش 8.8 اینچی موجود با یک رابط الکترونیکی لوکس واقعی استفاده نمائید. پد لمسی در بالای کنترل I Drive نیز می تواند استفاده شود تا با دست نوشته ورودی با استفاده از انگشت خود شروع به کار کند. به طور کلی، I Drive نیز بسیار آسان در استفاده، به لطف منو های ساده، گرافیکی واضح و زمان پردازش سریع می باشد. اما در مقایسه با برخی از سیستم های رقیب، به طور معمول نیاز به چند دکمه چرخاننده و کلیک بر روی آنچه که شما می خواهید، دارد.

 

صندلی های جلو به صورت تنظیم دستی در i 320 پایه راحت و حمایتی هستند، در حالی که صندلی های اسپرت بیشتر از آن ارتقا یافته اند. این خودرو شامل مجموعه ای قابل توجه از تنظیمات صرف نظر از اینکه شما سیستم دستی را می پسندید یا قدرت عملی موجود را می باشد. اگر نشیمن صندلی عقب یک اولویت است، شما یک صندلی عقب با فضای قرار دادن پای بزرگ تر را در این کلاس پیدا می کند.

 

طراحی ظاهری:

BMW 2016 سری 3 بیشتر از همیشه، چشم نواز می باشد با کاپوتی با برجستگی پيشينه بلند و مجموعه پشت با جلویی کوتاه و عقبی آویزان و فاصله دو محور طولانی به خصوص نسبت به نحوه ایجاد آن پویا است. طراحی چراغ های جلو را به نگاه دراماتیک اضافه کنید; طراحی روشنایی عقب تحول یافته و نیز منجر به ظاهر اسپورتر در سری 3 جدید شده است.

 

و چراغ جهت روشنایی بیشتر برجسته تر از قبل شده به دلیل وارد کردن لبه لوله به بالا و پایین نور چراغ. مدل های i 320 و i 328، با چرخ های 18 - اینچی اختیاری و i 340 با ویژگی های جدید و چرخ های 18 اینچی و 19 -اینچی اختیاری و با لاستیکی با عملکرد بالا. این خودرو با دوازده رنگ بیرونی در دسترس می باشد.

 

عملکرد رانندگی:

320 i با توجه به تست شتاب 7.3 ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت را بپیماید که زمان مناسب و معقولی در مسیر ثبت شده است، مدل i328 و i 328 M Sport به صورت خودکار در مسیر تست میزان مسافت را با سرعت 60 مایل در ساعت با حداکثر میزان سرعت در 5.4 ثانیه به صورت سریع و قابل توجه گذراند.

 

در یک اتومبیل d 328 دیزل که بسیار سریع است، شتابی به میزان 7.2 ثانیه از سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت را در مرکز تست ثبت شده است.

 

در تست ترمز، یک سواری i 328 با لاستیک تابستانی 18 اینچی در توقف با سرعت 60 مایل در ساعت مسافت 115 فوت را پیمود، در حالی که یک i 328 M Sport با این سرعت در 109 فوت متوقف شده که کمی کمتر از حد متوسط است، به ترتیب، برای این بخش در 320 iبا لاستیک تابستانه نیز همین اعداد بدست آمد. اما با لاستیک مخصوص تمامی فصول این میزان کمتر، و فقط به میزان 111 پا در آزمون متوقف شد که امتیاز بسیار عالی را گرفت. خودرو 328 d X Driveکه موفق به تحت تاثیر قرار دادن آزمون گران شده بود، با این حال، در مسیر طولانی تر 126 فوت متوقف گشت.

 

در تست تصادف دولتی، نسل فعلی سواری سری 3، امتیاز پنج از پنج ستاره را برای حفاظت کلی در تصادف را دریافت کرد، با چهار ستاره برای حفاظت از کل جلو و پنج ستاره برای حفاظت از کل دو سمت. اما موسسه بیمه برای ایمنی در بزرگراه در تست تصادف متوسط همپوشانی جبران پیشانی امتیاز بدترین دوم "حاشیه" و در تست تصادف از جلو - افست همپوشانی کوچک به این سواری بالاترین امتیاز ممکن از "خوب" را داد. در این آزمایش باقی مانده، سری 3 امتیاز "خوب" را در ضربه به دو سمت، سقف قدرت و صندلی و سر خویشتن داری در آزمون حفاظت از ضربه زدن ناگهانی دریافت نمود.

 

ایمنی:

هر 2016 BMW سری 3 شامل استاندارد ترمز های ضد قفل، کششی و کنترل پایداری، کیسه هوا دو سمت و جلو، کیسه هوا پرده ای در دو سمت و کیسه هوا زانو در جلو است.

 

سیستم کنترل پایداری با ادغام چند ویژگی طراحی شده برای بهبود عملکرد ترمز، مانند دوره پاک کردن روتور، ترمز خشک، برف پاک کن شیشه جلو فعال در حال استفاده و به طور خودکار، تغییر لنت ها به صورت روتور هنگامی که راننده به طور ناگهانی در حال بلند کردن پا از روی گاز است. مجهز به سیستم کمک ارتباطات اضطراری استانداردBMW شامل اطلاع رسانی تصادف به صورت خودکار، بازیابی خودرو به سرقت رفته و تقاضا کمک های کنار جاده ای.

 

گزینه های ایمنی دیگر عبارتند از: سنسور پارک (جلو و عقب)، دوربین دید عقب، دوربین های اطراف و دید جانبی، نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار انحراف از مسیر، هشدار برخورد از جلو و کاهش تصادف با ترمز خودکار (شامل تشخیص عابر پیاده) می باشد.

 

تست آلایندگی هوا:

نسخه i 320 از سازمان حفاظت محیط زیست در مصرف سوخت امتیاز قابل توجه mpg 28 ترکیبی
(24 شهرستان / 36 بزرگراه) برای یک سواری با درایو عقب خودکار دریافت نمود. و با نسخه گیربکس دستی نیز نرخ mpg 28 به صورت ترکیبی (23/36) را دریافت، و در نسخهX Drive تقریبا امتیاز خوب mpg 27 در ترکیبی را بدست آورد.

 

مدل i328 از سازمان حفاظت محیط زیست برای i 328 اتوماتیک مجهز mpg 27 به صورت ترکیبی دریافت کرد، در حالی که در نسخه دستی و تمام چرخ امتیاز mpg 26 به صورت ترکیبی دریافت نمود، که برای این کلاس امتیاز بسیار عالی است.

 

خودروی سواری و سبک با درایو عقب d 328 امتیاز mpg 36 در حالت ترکیبی کسب نمود، در حالی که سواری X Drive 328 d امتیاز mpg 34 را دریافت. در حلقه ارزیابی 120 مایل نیز امتیاز قابل تحسین mpg 34 را دریافت کرد.

 

سواری i 340 خودکار نیز امتیاز mpg 26 در حالت ترکیبی (22/33) با مدلRWD دریافت نمود و امتیاز یکسان mpg 26 ترکیبی را با 340 i AWD را بدست آورد. و در گیربکس دستی امتیاز mpg 24 در حالت ترکیبی(20/30) با نسخه RWD و امتیاز mpg 23 در حالت ترکیبی (20/29) را با نسخه AWD کسب نمود.

 

قیمت و ارزش گذاری:

قیمت این خودرو با توجه به انواع نسخه هایش از قیمت $ 48.795 تا$34، 145 را در نظر گرفته اند که به این قیمت هزینه هایی از جمله 950 $ با توجه به مقصد اضافه می توان نمود.

 

دیگر ویژگی های خودرو:

ویژگی های استاندارد برای i 320 ورود به سطح عبارتند از: رینگ های آلومینیومی 17 اینچی با لاستیک اجرا مسطح، چراغ های اتوماتیک، چراغ های مه شکن، ورود بدون کلید از راه دور، دکمه استارت، برف پاک کن اتوماتیک، کنترل کروز، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه، صندلی های جلو شش راهه قابل تنظیم به صورت دستی، چرم بیمه شده اثاثه یا لوازم داخلی وینیل، فرمان با روکش چرمی چرخ شیب و تلسکوپی، سیستم کمک مخابراتی اضطراریBMW ، بلوتوث تلفن و اتصال صوتی، رابط الکترونیکی سیستم I Drive، یک صفحه نمایش 6.5 اینچی و سیستم صوتی نه بلندگو با پخش سی دی، رادیو HD، پورت aux و یک پورت USB.

 

سواری i328 می افزاید: یک نسخه قوی تر از موتور i 320 است، چراغ های مه شکن LED، خط اسپورت تر و بسته بندی شده تمیز (لبه بیرونی براق سیاه و سفید، سر آنتراسیت، ابزار دقیق ورزشی و صندلی های برقی جلو با قابلیت تنظیم 10 حالته اسپورت)، آینه های تاشوی برقی کاهنده و آینه های جانبی با حرارت، آینه خودکار کاهنده، چوب تر و تمیز، توابع حافظه راننده و صندلی عقب دو تاشو.

 

سواری d 328 دیزلی به طور مشابه مجهز به امکاناتi 328 می باشد و علاوه بر آن همچنین مجهز به سانروف پانوراما می باشد.

 

سواری i 340 می افزاید: موتور شش سیلندر، رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، چراغ های جلوی LED، مات کروم بیرونی تر و تمیز، احتراق با دسترسی بدون کلید (از جمله درب صندوق عقب قدرتی با یک سنسور پایی)، سانروف و 16 بلندگو سیستم صوتی Harman Kardon (اختیاری بر روی اکثر مدل های دیگر).

 

همچنین چندین بسته با گزینه همراه برای 2016 BMW سری 3 وجود دارد.

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی