zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: رنو کولیوس 2016

تصویر رنو کولیوس 2016
باز و بسته

خودرو:

رنو

مدل خودرو:

کولیوس

استایل:

شاسی بلند

سال تولید:

2016

گیربکس:

6 دنده دستی

دفرانسیل:

جلو - دو دیفرانسیل

حجم موتور:

2488

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

126-6000

گشتاور:

226-4400

طول خودرو:

4520 mm

عرض خودرو:

1855 mm

ارتفاع:

1690 mm

وزن:

2150

سایز تایر:

225/60R17

سرعت:

191

شتاب:

7.5

مصرف سوخت:

10.3

حجم باک:

65

استاندارد سوخت:

یورو 4

ایربگ:

کیسه هوا سرنشینان جلو، کیسه هوای پرده ای در جلو عقب

ترمز:

ضد قفل (ABS) ترمز اضطراری (EBA) توزیع الکترونیکی نیروی ترمز قدرتي ( EBD) کنترل الکترونیکی (ESC)

صندلی:

ارتفاع قابل تنظیم صندلی راننده- صندلی های الکتریکی قابل تنظیم راننده با پشتیبانی دستی کمری- تاشو

تهویه هوا:

کنترل تهویه مطبوع دو منطقه آب و هوایی - فیلتر کابین و هوا با تابع بازیافت - دریچه های تنظیم هوا

شیشه:

برقی، برف پاک کن شیشه عقب و جلو اتومبیل

آینه بغل:

آینه برقی به صورت تمام ساتن خاکستری الکتریکی گرم، آینه دید عقب در روز و شب

نور:

چراغ های LED جلو به صورت C شکل، چراغ مه شکن عقب- چراغ قابل تنظیم ارتفاع

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

عرضه خودرو رنو KOLEOS 2016 جدید در نمایندگی های شرکت رنالت خودرو شروع شده است. در سال 2016، Renault Koleos از مدل دیگر این شرکت یعنی Kadjar رونمایی و حمایت کرد. این SUV دارای 7 صندلی می باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد. این خودرو نسبت به نام تجاری خود بهتر به نظر می رسد. رنو KOLEOS بنابراین با ویژگی هایی که دارد می تواند در فضایی در میان مدل های منحصر به فرد خود به کاتولوگ خودرو های برتر دنیا بپیوندد.

 

review-infography-renault-koleos-2016

 

تا اواخر سال 2000، حالت مینی ون در محدوده رنو در نوسان کامل بود. مدل Twingo دوم، در کار اجرایی، دیدنی بود و اسپاسIV نیز در این باره شهادت می دهد. "از سال 2010،MPV دیگر در رواج نبود، زیرا که این مدل ها توسط suv ها جایگزین شدند." رنو به پیشنهاد علاقه مندان خوب کالیبره شده است. ورود به سطح شهری رنو کپچر prances در بخش فروش باعث تحلیل رفتن این خودرو شده است. در سطح بالا،Kadjar رنو همچنین به نظر می رسد فرمول مناسبی را پیدا کرده است. و بالای محدوده، در Espace به عنوان یک مینی ون مکعبی در این مسیر است و یک گام به سمت تبدیل شدن متقاطع SUV برداشته است. اما کار اشتباهی است اگر رنو خط تولید آن را متوقف کند.

 

عملکرد فنی:

این خودرو موتور نیسان ایکس - تریل به ارث برده، که توسط موتور دیزل 2.0 و 2.5 لیتری و یک موتور 1.6 لیتری دیزل طراحی شده است.

 

مانندKadjar ، Renault Koleos در نسخه با دو و چهار چرخ در دسترس خواهد بود. اما بر خلاف فضا و سیستم آن، Renault Koleos باید با چهار چرخ Control 4، فرمان با ابزار مناسبی بر روی یک SUV ثابت نشده است. از نظر موتور، ها Renault Koleos 2016 یک موتور بنزینیL 1.6 TCE با قدرت 163 اسب بخار دارد، در حالی که در محدوده دیزل این موتور L 1.6 DCI 130 به قدرتی برابر165 اسب بخار می رسد. اگر رنو براساس پیشنهاد علاقه مندان بیش از آن که از خودروKadjar رونمایی کنند، 4× KOLEOS 4تنها توسط یک موتور دیزل مجهز شده است را ارائه میداد. نسخه ترکیبی قابل شارژ می باشد و سپس این پیشنهاد را با فن آوری ZEOD به صورت بنزین ترکیبی قابل شارژ برای سال 2018 خواهید دید.

 

طراحی داخلی:

ویژگی های این خودرو شامل گزینه جدید ایجاد سه ردیف صندلی در این خودرو اضافه شده است، و این مطلب به این معنی است که این مدل به احتمال زیاد از طول 4.5 متری ماشین فعلی درازتر می باشد، و فاصله آن شاید ما بین این اندازه و طول m 4.45 در مدل Kadjar می باشد.

 

در داخل، این نسخه متقاطع جدید یک صفحه نمایش لمسی پرتره گرا 8.7 اینچی با یک رابط گوشی های هوشمند به سبک اسپورت نیز قرار داده شده است.

 

طراحی ظاهری:

در جلوKOLEOS یک پنجره مشبک برجسته، و فوق العاده به اندازه آرم رنو و به همراه چراغ هایLED جلو به صورت Cشکل طراحی شده است، که در حال حاضر برای ما به لطف طراحی آخرین محصول این شرکت آشنا هستیم، از جمله مدل تالیسمان، اسپاس و مگان دارای این ویژگی ها می باشند.

 

سبک های Renault Koleos 2016 نه با، پیشنهادات علاقه مندان، مانند آئودی Q7 کمی تنگ شده است. که در مقابل، با ایجاد برش بین بالای چراغ های جلو و کاپوت افقی عریض تر نیز به نظر می آید، و مثل یک فولکس واگن Passat، به صورت بصری گسترش می یابد، Renault Koleos در حالی که در خانه به دستاوردهای گذشته (رنو مگان و رنو تالیسمان)، پایان داده است اما بیشتر با پردازش آن مدل ها توسط یک قلاب همانند نور بلند در جلو خودرو یک نوار افقی قابل لمس قرار داده است.

 

"برای لقب تزئینات لوکس آن، KOLEOS در رنو پرمیوم جهانی این تزئینات را قرار داده است و در نتیجه به طور قابل توجهی از آن متفاوت است. این تمایز نیز در کمی قطعات پلاستیکی خاکستری منعکس شده و همچنین بخش برجسته (قوس خوب چرخ و درج جاسازی شده در سپر) که زینت بدنه آن را افزوده است. KOLEOS با حداکثر تغییر در واقع در عناصر رنگ بدنه رنگ شده است، که یک انتخاب زیبایی که تا حد زیادی در ارتقاء آن نقش داشته، بوده است.

 

عملکرد رانندگی:

این خودرو با حداکثر سرعت مابین 186 تا 191 کیلومتر بر ساعت، در تست های شتاب از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 9 تا 9.9 ثانیه می گذراند.

 

ایمنی:

این خودرو در سطح ایمنی و امنیت دارای ویژگی های زیر است:

- کیسه هوا سرنشینان جلو، کیسه هوای پرده ای در جلو عقب

- سیستم ترمز ضد قفل (ABS)و کمک ترمز اضطراری (EBA) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز قدرتي (EBD) به همراه کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)

- سیستم واکنش اضطراری: درب اتوماتیک قفل بی اثر سازی تزريق و احتراق، چراغ مه شکن عقب - چراغ قابل تنظیم ارتفاع

- سیستم پارک AIDS - سنسور پارکینگ جلو و عقب - دوربین دید عقب - ترمز اتوماتیک پارک

 

ویژگی های ایمنی شامل:

اخطار نقطه کور (BSW)- نور هشدار کمربند ایمنی راننده و افراد- قفل درب های تک لمسی کمربند ایمنی جلو با ارتفاع قابل تنظیم و محدود pretensioner و بار- هیدرستس جلو قابل تنظیم ارتفاع- هیدرستس جلو قابل تنظیم ارتفاع و شیب - هیدرستس عقب قابل تنظیم ارتفاع - چراغ روشن نشانگر درب و آینه با حالت بزرگراه - جهش اولیه کمکی شروع (HSA) - نگه دارنده صندلی کودک بر روی صندلی عقب - کنترل کروز با سرعت محدود - سه نقطه کمربند ایمنی عقب با محدوده بار

 

ویژگی های امنیتی شامل:

موتور ایست کننده و دستگاه ضد مزاحم رنو با قفل اتوماتیک A.I.D درب در هنگام رانندگی (یک بار فعال بالای 30 کیلومتر/ساعت) - قفل مرکزی از راه دور با کلید کارت هوشمند رنو - زنگ مصرف سوخت

 

قیمت و ارزش گذاری:

Koleos فعلی در طیف قیمتی وسیعی از $28,490 به $47,240 ارائه می شود که با موتورهای چهار سیلندر بنزینی و دیزلی توربو و با جلو و تمام چرخ دیسک در دسترس است.

 

دیگر ویژگی های خودرو:

ویژگی های داخلی:

شروع کار موتور به صورت دست آزاد - کنترل تهویه مطبوع دو منطقه آب و هوایی - فیلتر کابین و هوا با تابع بازیافت - دریچه های تنظیم هوا در عقب - تنظیم ارتفاع - فرمان چرم قابل تنظیم رسیدن به راحتی - سوکت 12 ولت (جلو کنسول مرکز و عقب) - برف پاک کن شیشه جلو - اتومبیل اتوماتیک با سنسور باران - برف پاک کن شیشه عقب و جلو اتومبیل - پنجره برقی جلو و عقب با عملکرد ضد خرج کردن راننده و یک کنترل لمسی - کامپیوتر سفری چند منظوره - دستگیره های روشن - جعبه انبار سرپوشیده کفپوش برای مسافران عقب - قسمت ذخیره سازی (درب جلو و عقب سمت جیب پشت صندلی ها جهت لوازم استعمال دخانیات) - کنسول مرکزی جلو با جای آشغال و کشوی برای مسافران عقب - نورپردازی (جلو عقب سقف و بوت متحرک) - آینه دید عقب در روز و شب - آفتاب گیر جمع شدنی برای سقف - درایور آینه با دید مسافر عقب با نور - درایور آینه با دید مسافر جلو - آینه کمکی موقت دید کودک - فضای ذخیره چرخ

 

سیستم سرگرمی شامل:

سیستم صوتی Arkamys با CD و MP3 و کنترل انگشتیBOSE® سیستم صوتی با ساب ووفر، آمپلی فایر فایر دیجیتال،CD

 

ویژگی های صندلی شامل:

ارتفاع قابل تنظیم صندلی راننده - صندلی های الکتریکی قابل تنظیم درایور با پشتیبانی دستی کمری - تخت تاشو صندلی عقب 60/40 تقسیم -ارگونوميک عقب کاربردي - ارگونوميک عقب کاربردي با نگه دارنده لیوان - اسکی فلپ در صندلی های عقب

 

ظاهر داخلی طراحی شده:

کابین برجسته سیاه و آلومینیومی و فیبر کربن و کابین آلومینیومی برجسته و اثر سیاه و سفید همچون پیانو اثاثه یا لوازم داخلی با پارچه تیره زغال چوب - سوراخ اثاثه با دوخت سفید و جزئیات به رنگ زغال چوب تیره - مارک درب جلو پنل BOSE®- دستگیره دنده های چرم پیچیده - كفپوش های خاکستری

 

ظاهر بیرونی طراحی شده:

سانروف برقی شیشه ای پانوراما - رنگ بدنه، درب ها، آینه برقی به صورت تمام ساتن خاکستری الکتریکی گرم می باشد.

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی