zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: هیوندای اکسنت 2016

تصویر هیوندای اکسنت 2016
باز و بسته

خودرو:

هیوندای

مدل خودرو:

اکسنت

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2016

گیربکس:

6 دنده دستی

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

1591

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

137-6300

گشتاور:

123-4850

طول خودرو:

1699 mm

عرض خودرو:

4368 mm

ارتفاع:

1450 mm

وزن:

1124

سایز تایر:

175/70R14

سرعت:

194

شتاب:

9.5

مصرف سوخت:

7.3

حجم باک:

43

استاندارد سوخت:

یورو 4

ایربگ:

کیسه هوا صندلی جلو کیسه هوا سمت سرنشین و کیسه هوا پرده ای در دو سمت

ترمز:

ترمزهای ضد قفل، ثبات و کنترل کشش، موانع مقابل سر فعال دیسک جلو و ترمز درام عقب

صندلی:

صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، صندلی کشویی،

تهویه هوا:

دستی

شیشه:

دستی

آینه بغل:

آینه گرمکن، برقی، تاشو

نور:

چراغ های جلو پروژکتوری پرتو افکن LED، چراغ های مه شکن، چرخ های آلیاژی 16 اینچی

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

هر چند هیچ چیز قابل توجهی در مورد هیوندای اکسنت 2016 وجود ندارد، اما این خودرو یک ماشین خوش تیپ در هر دو مدل سواری و هاچ بک با بدنه سبک است. این نوع ماشین شما را با توانایی خود همچون سطح تحمل و قدرت سخت در استفاده روزانه با حداقل سر و صدا تحت تاثیر قرار می دهد. این خودرو را یکی از سریع ترین اتومبیل های موجود در این کلاس می شناسند و این یک مزیت است که شما در هر زمان با سرعت بخشیدن به آن در بزرگراه از آن تقدیر کنید. هر دو انتقال اتوماتیک و دستی به خوبی کار می کنند، بنابراین تصمیم گیری بین آنها در اولویت موضوع قرار دارد.

 

review-infography-2016-accent

 

اکسنت سواری خوبی در بزرگراه ها دارد در حالی که کابین آن کاملا آرام باقی می ماند. بنابراین اگر مسیر شما طولانی است، شما در مورد انتخاب این هیوندای گران قیمت به جای یک خودرو بزرگتر، احساس تاسف نمی کنید. فضای سرنشین نیز برای این کلاس سخاوتمندانه است و جهت استفاده افراد بزرگسال بسیار مناسب است.

 

مسئله ای که قابل توجه است در هیوندای اکسنت اقتصاد سوخت آن است. نه تنها امتیاز این خودرو در سطح اقتصاد سوخت که EPA تخمین می زند بلکه کمتر از اکثر رقبای ساب کامپکت می باشد، برداشت ما جهت مطابقت با این اعداد در دنیای واقعی رانندگی نیز سخت است. دید از عقب نیز وضعیت این خودرو را چالش می کشد مخصوصا در نسخه هاچ بک که هیچ دوربین دید از عقب نیز در آن ارائه نشده است. در نهایت، ویژگی های مطلوب این خودرو یک سیستم استارت بدون کلید، سیستم ناوبری، یکپارچه سازی گوشی های هوشمند می باشد، متاسفانه حتی سانروف نیز در آن به سادگی در دسترس نیست.

 

هیوندای اکسنت 2016 یکی از اتومبیل های توصیه شده ما در این کلاس است و شما به احتمال زیاد می خواهید به بررسی برخی از ویژگی های آن با دیگر خودرو ها بپردازید. خودرو فیت هوندا نیز از دیگر موارد مورد علاقه ما، به لطف فضای فراوان بار در آن، صندلی های عقب با تنظیم مجدد و اقتصاد سوخت بالا قابل توجه می باشد. اگر شما به دنبال تجربه رانندگی اسپرت هستید، شما می توانید فیستا فورد را امتحان کنید، که دارای ویژگی های بالاتر از حد متوسط کشوری و بسیاری از فن آوری های در دسترس است. همچنین شما می توانید پسر عموی اکسنت، یعنی خودروی ریو کیا را انتخاب کنید. این اساسا همان خودرویی است که دارای بسته بندی های مختلف است که ویژگی های اختیاری بیشتر ارائه می دهد، از جمله سیستم ناوبری و دوربین دید عقب.

 

 

عملکرد فنی:

هیوندای اکسنت 2016 توسط یک موتور چهار سیلندری 1.6 لیتری، 137 اسب بخار قدرت تولید می کند و دارای گشتاوری به میزان 123 پوند فوت است. خریداران باید یک انتخاب بین یک انتقال دستی شش زمانه و یک انتقال خودکار شش زمانه داشته باشند که در هر دو، درایو چرخ های جلو خودرو موجود است. در تست های انجام شده ادموندز، یک سواری اکسنت خودکار از صفر به 60 مایل در ساعت را باشتاب 9.8 ثانیه رفته است، در حالی که یک هاچ بک اتوماتیک مجهز صفر به 60 مایل در ساعت را در 9.3 ثانیه گذرانده است. همانطور که می بینید هر دو بار برای یک ساب کامپکت بسیار سریع می باشد.

 

hyundai-accent-performance-izomorod

 

 

accent-performance

 

طراحی داخلی:

اگر چه هیوندای اکسنت در کذذلاس ساب کامپکت گروه بندی می شود، این خودرو دارای کابین مناسبی است، با ابعاد داخلی که آن را در کلاس "خودرو های جمع و جور" در سازمان حفاظت محیط زیست قرار می دهد. صندلی عقب بزرگ با فضای کافی و فضای مناسب جهت قرار دادن پا که اجازه می دهد حتی از 6 کوسن برای ایجاد راحتی بیشتر در موقعیت های حضور کودکان استفاده نمود.

 

صندلی های جلو، ظاهر جادار خوبی دارند، و به طور کلی، اکسنت دارای فضای مجلل برای یک خودرو در این کلاس است. کابین دارای یک محیط دوستانه است، به لطف کیفیت آن مواد که جهت ساخت، اثاثیه یا قاب لوازم داخلی، با طراحی خط تیره شیک و مواد ذوق آور استفاده شده است. یکی از معدود نقاط ضعف خودرو در اینجا فقدان ویژگی های فن آوری است. بلوتوث در اکثر نسخه ها در دسترس است، اما هیچ ویژگی رابط صفحه نمایش لمسی و یا ادغام گوشی های هوشمند در آن وجود ندارد.

 

accent-interior

 

فضای بار بالاتر از میانگین کلاس این خودرو است، این سواری یک تنه نسبتا بزرگ با 13.7 فوت مکعب ظرفیت ارائه می دهد. در مدل هاچ بک، در عین حال، فضای 21.2 فوت مکعبی جهت حمل بار که با پایین آوردن صندلی های عقب فضای سخاوتمندانه 47.5 فوت مکعبی را ارائه می دهد.

 

accent-interior

 

accent-interior

 

طراحی ظاهری:

هیوندای اکسنت2016 به عنوان یک سواری چهار درب کوچک و یا یک هاچ بک چهار درب ارائه شده است، که هر دو دارای پنج صندلی می باشند. سواری در پایه SE تنها به صورت مجهز در دسترس است، در حالی که مدل هاچ بک هم در هر دو مدل SE و نسخه اسپورت طراحی شده است.

 

سواری SE همراه با چرخ های فولادی 14 اینچی، ورود بدون کلید، تهویه مطبوع، تجهیزات برقی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، فرمان شیب دار قابل تنظیم، دسته صندلی راننده مجهز، صندلی عقب تاشو تقسیم 60/40، کامپیوتر سفری و یک سیستم صوتی با شش بلندگو و پخش CD، رادیوی ماهواره ای و USB و ورودی صوتی کمکی می باشد. هاچ بک SE می افزاید گرمکن آینه خارجی (با نمایشگر نقطه کور در رانندگی)، یک برف پاک کن شیشه عقب و درب مجهز پارچه ای؛ در نسخه انتقال خودکار نیز کنترل کروز موجود است.

 

عملکرد رانندگی:

بدیهی است نکته قابل توجه در مورد رانندگی یک هیوندای اکسنت 2016 سرعت نسبی آن در مقایسه با اتومبیل های دیگر در کلاس کامپکت کوچک است. موتور 1.6 لیتری آن زمانی که شما پدال گاز را می فشارید پاسخ مناسبی در میزان انرژی، و مقدار زیادی قدرت در بزرگراه جهت کابینی آرام و سطح مانور بالا وجود دارد. تحت شتاب سخت، موتور صاف باقی می ماند البته سر و صدا زیادی دریافت می کنید. هر دو انتقال دستی و اتوماتیک با استفاده مناسب از منابع موتور است، اما مگر اینکه شما به خصوص به انتقال دستی علاقه مند هستید، می توانید در جاده های سخت به راحتی با تغییر انتقال شش زمانه اتوماتیک از این حالت استفاده کنید.

 

در جاده ها، سواری با اکسنت آرام، راحت و با دست زدن به عملکرد مناسب و معقول می باشد. اگر چه همانند رقبایی مانند فیستا فورد دارای فرمان اسپرت و دست دادن، احساس آرامش در مواقع رانندگی عادی می باشد و به خوبی برای رفت و آمد روزانه مناسب است.

 

ایمنی:

تجهیزات ایمنی استاندارد در هیوندای اکسنت 2016 شامل ترمزهای ضد قفل، ثبات و کنترل کشش، موانع مقابل سر فعال، کیسه هوا صندلی جلو کیسه هوا سمت سرنشین و کیسه هوا پرده ای در دو سمت. مدل SE با دیسک جلو و ترمز درام عقب مجهز شده است، در حالی که مدل هاچ بک اسپورت دارای ترمز استاندارد دیسکی چهار چرخ می باشد. ترمز عقب دیسکی در سواری SE اختیاری است اما نه در SE هاچ بک.

 

در تست ترمز، یک سواری اکسنت با ترمز عقب دیسکی اختیاری جهت توقف با سرعت 60 مایل در ساعت به 123 فوت رسید. اکسنت هاچ بک (با ترمز عقب دیسکی) به توقف به 124 فوت رسید. هر دو فاصله متوسط در این بخش هستند.

 

امنیت هیوندا اکسنت

 

امنیت هیوندا اکسنت

 

امنیت هیوندا اکسنت

 

امنیت هیوندا اکسنت

 

امنیت هیوندا اکسنت

 

در تست تصادف دولتی، اکسنت چهار ستاره از پنج ستاره را برای حفاظت کلی تصادف دریافت نموده است، با چهار ستاره برای حفاظت از ضربه از جلو و چهار ستاره برای حفاظت از تاثیر جانبی (هر چند که در تست دولتی به دلایلی خطر آسیب نخاعی برای سرنشینان عقب در اثر تصادفات جانبی اشاره شده است). موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه داد بالاترین امتیاز ممکن از "خوب" را در آزمون پیشانی افست و سقف با قدرت متوسط همپوشانی و امتیاز دوم بهترین "قابل قبول" در تست تاثیر جانبی را به اکسنت داد. در تست تصادف از جلو با تداخل کم، اکسنت کمترین امتیاز از "بد" را به دست آورده است. طراحی این خودرو در خویشتن داری صندلی سر برای حفاظت از ضربه زدن در اثر برخورد از عقب نمره "خوب" داده شد.

 

 

تست آلایندگی هوا:

سازمان حفاظت محیط زیست اقتصادی سوخت در هیوندای اکسنت 2016 را با گیربکس اتوماتیک امتیاز mpg30 ترکیبی26) شهرستان / 37 بزرگراه(، و امتیاز mpg 31 ترکیبیی (27 شهرستان/38 بزرگراه) با انتقال دستی را اعطاء نموده است. این اعداد وحشتناک برای یک ساب کامپکت قابل توجه نیست، و ما هم به سختی این امتیازات را در تست های دنیای واقعی تطبیق خواهیم داد.

 

قیمت و ارزش گذاری:

ارزش گذاری جهت انواع نسخه های اکسنت 2016 به شرح زیر است:

SE Sedan $14,745

SE Hatchback $14,995

Sport Hatchback $16,495

 

 

دیگر ویژگی های خودرو:

دو پکیج برای خودروی سواری و سبک SE مجهز به انتقال اتوماتیک در دسترس هستند. بسته محبوب شامل آینه گرمکن، کنترل کروز، فرمان تلسکوپی، بلوتوث تلفن و اتصال صدا، کنترل صوتی فرمان سوار شده بر چرخ ها و یک جعبه ذخیره سازی کنسول وسط با دسته صندلی کشویی می باشد.

 

پکیج دوم سبک که آن را می توان تنها در ترکیب با بسته بندی محبوب خریداری نمود: چراغ های جلو پروژکتوری پرتو افکن LED، چراغ های مه شکن، چرخ های آلیاژی 16 اینچی، ترمز های دیسکی عقب (به جای ترمز درام)، روکش پارچه ای، فرمان با روکش چرمی و دکمه SHIFT و پنجره خودکار راننده.

 

این بسته در هاچ بک اسپورت می افزاید: یک اسپویلر عقب و تمام تجهیزات از بسته های محبوب و سبک.

 

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی