zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: جیلی امگرند X7 2014

تصویر جیلی امگرند X7 2014
باز و بسته

خودرو:

جیلی

مدل خودرو:

امگرند X7

استایل:

شاسی بلند

سال تولید:

2014

گیربکس:

6 دنده اتوماتیک

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

2378

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

5700/157

گشتاور:

4000

طول خودرو:

0 mm

عرض خودرو:

1833 mm

ارتفاع:

0 mm

وزن:

1564

سایز تایر:

215/55R17

سرعت:

170

شتاب:

0

مصرف سوخت:

7.9

حجم باک:

60

استاندارد سوخت:

ایربگ:

راننده - سرنشین - جانبی جلو - پرده ای

ترمز:

ABS - EBD - ESP

صندلی:

برقی - گرمکن جلو

تهویه هوا:

اتوماتیک

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی - گرمکن

نور:

هالوژن - تنظیم ارتفاع نور - مه شکن جلو و عقب

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

مقدمه:

EMGRANDX7 به طور مشترک توسط موسسه تحقیقات خودرو GEELY، همراه با شرکت طراحی خودرو معروف جهان - شرکت طراحی GIUGIARO طراحی و توسعه یافته است. EmgrandX7به طور مستقل با مفهوم طراحی کل توسعه یافته است.

 

جیلی امگرند x7

 

EMGRANDX7 در شیوه ای یکپارچه طراحی شده است، داشتن مزیت در کیفیت فنی، طراحی شاسی و راحتی رانندگی و تجربه سواری نیز از دیگر مزایای این خودرو می باشد.

 

این مدل یک مدل تولید شده در نقطه شروع بالا است و می تواند در مقایسه با رقبای سرمایه گذاری مشترک برابری کند نوع راه اندازی این زمان است که با 1.8 جابجایی موتور 4G18 JL CVVT است، که یک محصول بالغ آن را به عنوان CVTC از آلومینیوم ساخته شده مجهز است، با حداکثر خروجی 102 کیلو وات و حداکثر گشتاور Nm 172. در آینده در پی راه اندازی این انتقال استخدام دستی 5 سرعت، L 2.0 و L 2.4 انواع DSI با 6AT خواهد شد.

 

C-NCAP پنج ستاره استاندارد ایمنی:

EMGRANDX7 با توجه به C-NCAP پنج ستاره استاندارد ایمنی تحت GEELY GTSM سیستم مدیریت ایمنی از "مردم گرایی و ایمنی برای اولین بار" طراحی شده است.

 

 

طراحی موتور و طرح کابین ساخت یافته ساده:

هنگامی که جلوی خودرو از تحت تاثیرفشار قوی است، یک فضای انرژی جهت جذب کافی برای اطمینان حاصل می شود که کابین تحت تاثیر موتور نیست .

 

Description: Aluminum Alloy Wheel Hub

 

مرکز چرخ با آلیاژ آلومینیومی:

چرخ 5 پره که نشان دهنده از حس پویا، خوی مدرن و ورزشی است. چرخ 6 پره سفت و سخت و استوار است، و چرخ آلیاژ آلومینیوم دارای عملکرد خوب از پراکندگی حرارت و افزایش عنصر زیبایی شناسی می باشد.

 

Description: Electronic Control System Of CVVT Control Module

 

کنترل ماژول CVVT سیستم کنترل الکترونیکی:

فن آوری هوشمندCVVT قادر است دریچه و سوخت را با توجه به سرعت تنظیم کند. دریچه به طور خودکار می تواند بر اساس بار ماشین برای اطمینان از اقتصاد سوخت و نرخ مکش هوای بالا و در نتیجه دستیابی به احتراق سوخت معقول تر تنظیم شود.

 

Description: Headlight

 

چراغ جلو:

طراحی چراغ جلو با کروم روشن و دندانه دار کردن سقف با آلیاژ آلومینیوم، در سبک بزرگ یکپارچه، دید واضح و روشنی در رانندگی نشانی از امنیت است.

 

Description: Larger Space, More Driving Enjoyment

 

فضای بزرگ ترجهت لذت بردن بیشتراز رانندگی:

تمام صندلی های عقب قابل تنظیم به همه جهت است با سه حالت مناسب، شما می توانید به فضای عقب مناسب ترین، انعطاف پذیر و بزرگ دست پیدا کنید.

 

Description: Spacious And Comfortable Interior Space

 

فضای داخلی بزرگ و راحت:

فضای داخلی به اندازه 2/661mm فاصله ی فوق العاده بلند در دو محور است که می توانید پاهای خود را به راحتی بین ردیف جلو و عقب حرکت دهید. ردیف جلو 960mm بالا است و ردیف عقب دارای یک فضای عمودی تا 975mm از فضای پشت بام است که ایجاد راحتی برای سرنشینان داخلی می کند.

 

Description: 7 Airbag System

 

سیستم 7عددی کیسه هوا:

Emgrand X7 با تصویب سیستم 7airbag یعنی کیسه هوا جلو، کیسه هوای جانبی، پرده هوا در دو سمت و کیسه هوای زانو. درهنگامی که تصادف رخ می دهد، کیسه های هوا و پرده فوراً برای خنثی کردن اثرات در راننده و همراهان عمل خواهد کرد قدم بزرگی برداشته است.

 

Description: Fixing Device For Child Seat With ISO-FIX Standard

 

دستگاه نگهدارنده برای صندلی کودک با استاندارد ISO-FIX:

هر صندلی خودرو دارای ISOFIX متناسب با صندلی کودک جهت مراقبت های مناسب برای کودکان است.

 

Description: Multi-direction Adjustable Front Seats

 

 قابلیت تنظیم صندلی های جلو به چند جهت:

قابلیت تنظیم صندلی در جهات مختلف می تواند، یک نیروی پشتیبانی عالی برای راننده فراهم می کند. علاوه بر این، آن به تصویب طراحی مهندسی انسانی، در این حالت سوار شدن راحت تر است.

 

Description: Sunroof

 

سانروف:

سانروف آن شما را به طبیعت نزدیک تر و از آزادی لذت بیشتری می برید. با عملکرد anti-pinch، سانروف می تواند در طول دوره بسته شدن از آسیب جلوگیری می کند، که باعث بهبود ایمنی می گردد.

 

 Description: Multifunctional Central Console

 

کنسول مرکزی چند منظوره:

این خودرو به کنسول مرکزی با کیفیت بالا با پوشش نقره ای پویا و روشن، که منطقی و آسان برای عملیات مرتب، منعکس کننده مفهوم طراحی مردم مداراست، مجهز شده است.

 

Description: Gearbox

 

جعبه دنده یا گیربکس:

این خودرو مجهز است به راهنمای گیربکس پنج دنده یا انتقال 6 دنده یکپارچه دستی و خودکار، که از مزایای آن استفاده دقیق و سریع تغییر دنده و حساس و صاف وبهبود سرعت، تحقق قدرت فراوان آن است.

 

Description: Electric Outside Rearview Mirror Integrated With Steering Light

 

مجتمع شدن برق آینه خارجی با نور فرمان:

گستردگی آینه عقب خارج شما را قادر به دیدن ترافیک پشت هنگامی که شما در حال رانندگی هستید می کند. علاوه بر این، می توان آن را به راحتی تنظیم الکتریکی نمود. همانطور که برای چراغ اخطار فرمان جمع و جور از LED3D لحاظ شده، که تأثیر خوبی جهت هشداربه وسیله نقلیه جلو دارد.

 

Description: Equipped With The Latest Version Of ABS/EBD

 

مجهز به آخرین نسخه از: ABS / EBD

توسط سیستم توزیع ترمز الکترونیکی EBD می توانید به طور خودکار نیروی ترمز را از چهار چرخ با توجه به شرایط جاده های مختلف توزیع کرده و درهمکاری با ABS منجربه کوتاه شدن فاصله ترمز و تضمین صاف در حال اجرا و امن از وسیله نقلیه می شود.

 

Description: CVVT Engine

 

موتور CVVT:

EMGRANDX7 دارای سه نوع تنظیمات قدرت 1.8L، 2.0L و 2.4L اختیاری و مجهز به گیربکس دستی و کتابچه راهنمای کاربر اتوماتیک و انتقال سرعت DSI6 استرالیایی است که ترکیبی از قدرت پیشرفته EMGRANDX7 با افزایش منبع قدرت برای کنترل بسیار عالی است فراهم می کند.

 

Description: gelly

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی