zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: ام جی 6 2015

تصویر ام جی 6 2015
باز و بسته

خودرو:

ام جی

مدل خودرو:

6

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2015

گیربکس:

5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

1796

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

5500/160

گشتاور:

4500

طول خودرو:

0 mm

عرض خودرو:

1827 mm

ارتفاع:

0 mm

وزن:

1540

سایز تایر:

215/50R17

سرعت:

205

شتاب:

9.8

مصرف سوخت:

8.1

حجم باک:

62

استاندارد سوخت:

یورو 4

ایربگ:

راننده - سرنشین - جانبی جلو - پرده ای

ترمز:

ABS - EBD - ESP - BAS

صندلی:

برقی - چرم

تهویه هوا:

تنظیم اتوماتیک دوگانه

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی - گرمکن

نور:

روشن و خاموش شدن اتوماتیک - مه شکن جلو و عقب

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

اکثر تولید کنندگان ماشین فراز و نشیب خود را داشته اند، اما تعداد کمی از آن ها همچون MG چندین بار از صفر شروع کرده اند. در آخرین مدل MG که توسط یک سازنده ماشین چینی به نام شرکت SAIC موتور به نام، MG6 در یک مدل چینی به بازار ارائه شده است، تعمیرات اساسی و طراحی و مهندسی آن در انگلستان انجام گرفته است، جایی که دستخوش مونتاژ نهایی قرار داده شده است.

 

mg6-infography

 

در نتیجه، MG امیدوار است، یک ماشین ارائه دهد که تمام ویژگی های رقبای اروپایی خود را، به علاوه فضا و تجهیزات بیشتر داشته باشد، آن هم با هزینه کمتر.

 

عملکرد فنی:

خودرو MG 6 با موتور توربوشارژ دیزلی چهار سیلندر 1.9 لیتری با قدرت 148اسب بخار و گشتاور 258 پوند فوت می باشد. شرکت MG فقط یک موتور در حال حاضر ارائه نموده است و آن موتور یک واحدی توربودیزل 1.9 لیتری

 

mg6-facelift

 

می باشد، این خودرو در سه مدل به بازار عرضه می شود. تیپ جدید در حال حاضر S ,TS و گل سرسبد آن ها TL است.

 

طراحی داخلی:

نحوه قرار گیری صندلی و تنظیم فرمان یک موقعیت رانندگی خوب در MG 6 را ممکن می سازد. صندلی بزرگ، مخمل خواب دار واقعا بسیار زیبا جهت فرو رفتن در آن.

 

در حالی که داشبورد MG در نگاه اول هوشمندانه به نظر می آید، اما بازرسی دقیق تر نشان می دهد که آن را به خوبی به اندازه ماشین های دیگر خانواده MG طراحی نکرده اند.

 

mg6-facelift-2015

 

درست است، از پلاستیک نرم لمسی مناسب و معقول در تزئینات روی کار خودرو استفاده شده است، اما قسمت پایین مملو از مواد زبر است که در لمس کردن احساس خوبی ندارد، در حالی که استفاده از فلزدر کنار آن اثر قانع کننده ندارد.

 

مدل های TS و TL، که ظاهرا 95 درصد از فروش MG را تشکیل می دهند، با یک سیستم سرگرمی صفحه نمایش لمسی که به راحتی روشن و دارای استفاده آسان است، مجهز شده اند.

 

mg6-facelift-2015

 

متاسفانه، سیستم تهویه هوا با چند دکمه در زیر دریچه ها پخش می شود، که می تواند کار با آن را سخت کند آن هم برای دسترسی و تنظیم هوا به دلخواه خود. حداقل ارائه یک کنترل جهت تنظیم آسان تر هوای دلخواه منطقی به نظر می رسید.

 

طراحی ظاهری:

به لطف چرخ های کوچک با لاستیک های بزرگ، سوار به اندازه کافی مناسب و راحت و معقول است، هر چند این مسئله می تواند تبدیل به یک کمی بی قراری و تکان های اهسته در هنگام رانندگی در جاده های ناهموار شود.

 

عملکرد رانندگی:

مهندسان MG مقدار زیادی از کار خود را در ساخت خودرو MG6 را در رانندگی لذت بخش در جاده ها به چالش کشیدن و تلاش های خود را در این زمینه نشان دادند. جهت تغییرات ماشین به سرعت بیشتر، حالت مناسبی از ایجاد احساس خوب تعادل در آن درک می شود.

 

در حالی که فرمان می توانست کمی اسفنجی و نرم باشد، اما اگر شما واقعا آن را به سختی فشار دهید، متوجه زبری آن می شوید. فرمان در اکثریت زمان به اندازه کافی دقیق و دارای چرخش مناسب و پدال به خوبی با وزن عمل می کند، که این موارد باعث می شود به شما کمک کند تا رانندگی احساس خوی در عمل داشته باشید.

 

خبر خوب این که MG با موتور دیزلی 1.9 لیتری که در تمام مدل های نصب شده آن قرار دارد. دارای پاسخ سریع به کشش موجود در آن است،و این عکس العمل مناسب صدای خر خر کم پایین و منظمی ارائه می دهد، که در عمل مرتب کار می کند.

 

البته کمک موتور پرسی در زمان فرمان گرفتن دقیق کار را آسان می کند. اما MG6 در جاده ها، به دلیل دندانه های گیربکس دستی آن در هنگام استفاده کمی کار را سخت کرده است.

 

یک مشکل بزرگتر، که هر چند، به سادگی قابل رفع است، حاشیه دو طرف جلو و عقب پنجره است که به مراتب بیش از حد ضخیم، و به راحتی در ترافیک جهت دیدن خودرو های دیگر مبهم است.

 

مدل TS از سنسورهای پارک، با دوربین دید عقب کمک می گیرد، که به عنوان دوربین رنگی معکوس است که در مدل TL استاندارد دارای دامنه با شکوهی است.

 

در بهبود وضعیت شتاب این خودرو به بهره وری رسیده است که با حداکثر سرعت در محدوده 0-60 مایل در ساعت از 8.9 ثانیه به 8.4 ثانیه کاهش یافته است.

 

ایمنی:

کیسه هوای راننده، سرنشینان جلو و پرده کیسه هوان در این خودرو به عنوان استاندارد آمده است، به عنوان نشانی از یک سیستم پایداری الکترونیکی در ماشین بازیابی آن در زمان شروع به ترمز را می توان نام برد.

با این حال، MG6 تنها چهار ستاره از پنج ستاره را به دست آورده است آن هم در تست تصادف توسط یورو NCAP که تحت سیستم ستاره های قدیمی که تحت آن اکثریت قریب به اتفاق اتومبیل ها پنج ستاره را دریافت نمودند.

 

میزان مصرف سوخت:

MG 6 دارای یک مخزن سوخت 62 لیتری به صورت کارآمد تر در این طیف به طور بالقوه این مقدار را در بیش از 830 مایل مصرف می کند.

 

تست آلایندگی هوا:

در حالی که اقتصاد مصرف سوخت در این خودرو از mpg 57.6 به mpg 61.4 بهبود یافته است.

بدر حالی که ارائه انتشار گاز CO2 آن به 119g / کیلومتر رسیده است.

 

قیمت و ارزش گذاری:

به عنوان یک نتیجه، سطح ورودی جدید S را به شما فقط £ 13،995، که نشان دهنده £ 3،000 کاهش قیمت در قیمتMG شده است. قیمت مدل های مختلف به شرح زیر است:


1.9 DTi-TECH Diesel S £13,995

1.9 DTi-TECH Diesel TS £16,195

1.9 DTi-TECH Diesel TL £17,995

 

دیگر ویژگی های خودرو:

مدل های S-دارای سیستم ورود به سطح با کنترل آب و هوا، گرمکن صندلی، قفل مرکزی از راه دور، پنجره های برقی، یک سیستم کنترل فشار تایر، رینگ های آلومینیومی 16 اینچی، و یک دستگاه پخش سی دی می باشند.

 

با این حال، با قیمت های ارزان ارائه شده، در TS، این شرکت اضافه می کند یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی و درای قابلیت مقصدیابی، کنترل کروز ، چراغ جلو اتوماتیک، سنسور پارک عقب، و یک فرمان با دور چرمی.

 

به علاوه کلیه امکانات بالا در TL نیز ارائه می دهد: چراغ جلو چراغ زنون تطبیقی، صندلی های چرم الکتریکی قابل تنظیم، و دوربین پارکینگ معکوس.

 

نظرات  

 
علی دییابی
0 1396-04-19 05:59
مدیا موتورز خدمات بی کیفیت و گرون میده اصلا ارزش نداره
پاسخ
 
 
امیرعلی
+1 1396-03-12 21:49
سلام دوستان که ام جی دارین شاید این مطلب مفید باشه براتون .منم مشکل تقه زدن گیربکس داشتم می خواستن تعویض کنن گیربکس رو برام کل تهرانو گشتم اما برام جالب بود که هزینه ها رو اینقد زیاد می گفتن مهندس یزدانی بدون اینکه گیربکس رو پیاده کنه مشکلمو حل کرد . تازه ماشین من 7 سال کارکرده . نمی دونم چرا الکی اینقد شلوغش کردن که ماشین بدیه. البته نظر ایشون اینبود که چون واقعا تعمیراتش راحتتره گیربکساش اینقد گرونه و خیلی سخت به مشکل اساسی می افتن که بخواد باز بشه.
پاسخ
 
 
saed
0 1395-11-26 14:19
با سلام .گارانتی مدیا سر تا ‍پا ضرره اصلا بگیر گارانتی نمی خوام . خارج از گارانتی خودم هر کاری خواستم انجام می دم. من ام جی ۶ ام دچار مشکلی شد که همه چراغای خطا یه دفه با هم روشن می شد و گیربکس در حالت دنده ۴ می رفت . یه ماه گارانتی داشتم مراجعه می کردم ارورارو پاک می کردن و می گفتن برو که خوب شد خلاصه تکرار همین قضیه تا گارانتیم تموم شد به محض اینکه رفتم گفتن بیا که ای سی یوت خرابه با تعویض سه و نیم باز درست نشد . گفتن که از بس گیربکس تو حالت اضطراری رانندگی کردی گیربکس باید تعویض شه ۱۶ میلیون . بازم درست نشد . گفتند بیا بلبرینگ چرخا مشکا داره با اون حل میشه که دیگه عصبی شدم و دادم بیرون که برام بلبرینگارو عوض کنن بعد درست شد مکانیک گفتش مشکل از اول این بوده رفتم که گیربکس و ای سی یو ی خودمو پس بگیرم که گفتند طبق دستور سایک موتور نمی شه . نمی گم مدیا دزده اما حداقلش چرا بلافاصله بعد از تمام شدن گارانتی شروع به تعویض اینا کردند در ثانی .مشکلم که طبق منطق همون بلبرینگ چرخ بوده چرا ازم این همه هزینه گرفتند . ‍پس داشتن گارانتی و اون همه خرج کردن که فقط گارانتی داشته باشم چه مزیتی داشت
پاسخ
 
 
سفیر
0 1395-11-24 22:21
ا سلام . با توجه به اینکه بنده الان یک سال و نیم جی اس داشتم و 60000 کیلومتر با اون رانندگی کردم . و در کل فقط یک اشکال اساسی در اون پیدا کردم .از هر نظر فنی عالی و رانندگی لذت بخش ی داره و از لحاظ افرود کارایی یک ماشین آفرود کامل رو داره و تو جاده جالبش اینه که می تو نی سرپیچ از ماشینهای سدان جلو بزنی و اما اشکالش داشتن گارانتیه که من تو این یک سال و نیمی که داشتم نزدیک سی میلیون خرجش کردم فقط هم بخاطر اینکه گارانتی داشته باشم و ماشینم رو هنگام فروش بتونم با گارانتی بفروشم که خارج از مدیا این 30 میلیون میشد پنج میلیون . هزینه خدمات اضافه رو چند برابر خارج از گارانتی می گرفتند . آخر سر هم به مشکل اساسی می خوردم می گفتند شامل گارانتی نمیشه .آخر سر هم که خواستم بفروشم میگفتم گارانتی داره انگار همه می دونستند که گارانتی مدیا ضرره و فقط سی میلیونی که مدیا ازم گرفت پول زور بود.اگه این ماشینو انتخاب کردید سعی کنید گارانتی رو اصلا نخواید چون هیچ مزیتی از اول تا آخر جز هزینه اضافه نداره .
پاسخ
 
 
آرین
0 1395-09-24 14:50
سلام دوستان . من هم ام جی ۶ نیو ام مشکل داشت بردم مدیا گفتن باید توربوش عوض شه سه و نیم ملیون که منم زیر بار نرفتم و با جست و جوی فراوان رفتم پیش آقای فراهانی که مکانیک برام معرفی کرد و متوجه شدم منیفلد خرابه و قطعاتم از خود آقای فراهانی گرفتم در کل هزینم شد یک میلیون دیگه سرویسهاشم نمایندگی نبردم . با هزینه بالای خدماتی که مدیا به ماشین متحمل می کنه آدم فقط ترس از سوار شدن داره اما از وقتی مکانیکای خوب که کمم نیستن که الان ‍پیداشونم کردم و قطعاتم که از آقای فراهانی می گیرم دیگه با عث شده که بتونم با ماشینم با جرات رفتار کنم و واقعا هم خراب شدن نداره . الکی مدیا بهم هزینه متقبل می کرد . گارانتیشم سر تا پا ضرره برای خودشون . همه چیزشم از آقای فراهانی می گیرم . واقعا ماشین عالییه . باور کنید اگه خوب نبود دروغ نمی گفتم چون اصلا من فقط لذت بردن از ماشین برام مهمه .
پاسخ
 
 
حمید
0 1395-11-18 23:21
سلام ادرس اقای فرهانی ومیکانیک کجااست
پاسخ
 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی