zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: هیوندای ix 35 2015

تصویر هیوندای ix 35 2015
باز و بسته

خودرو:

هیوندای

مدل خودرو:

ix 35

استایل:

شاسی بلند

سال تولید:

2015

گیربکس:

6 دنده اتوماتیک - تیپ ترونیک

دفرانسیل:

2 دیفرانسیل

حجم موتور:

2359

قیمت:

4 $

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

6000/174

گشتاور:

4000

طول خودرو:

0 mm

عرض خودرو:

1820 mm

ارتفاع:

0 mm

وزن:

1492

سایز تایر:

225/60R17

سرعت:

185

شتاب:

10

مصرف سوخت:

9.2

حجم باک:

55

استاندارد سوخت:

یورو 4

ایربگ:

راننده - سرنشین - جانبی - پرده ای

ترمز:

ABS - EBD - ESP - ASR - TCS

صندلی:

برقی - گرمکن

تهویه هوا:

کنترل اتوماتیک

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی - گرمکن

نور:

روشن و خاموش شدن اتوماتیک - مه شکن جلو وعقب

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

ماشین سازان هوشمند کره جنوبی که دنبال رو اروپاییان برای الهام در تمام جنبه های طراحی خودرو و حمل و نقل هستند، و به تازگی تجدید نظرهایی درمورد خودروی هیوندای ix35 انجام دادند و تغییراتی در این خودرو ایجاد کرده اند که مزیت های استفاده از این خودرو را بالا برده است. هنوز هم در صنعت خودرو در اروپا مشکلاتی وجود دارد و تحقیق، توسعه و تامین بودجه مالی برای ارائه ی مدل های جدید خودرو با سختی هایی همراه است.

 

تصویر خودروی ix35

 

پس از آن این خودرو سازان در صنعت خودرو به این نتیجه رسیدند که هزینه های مالی و اطلاعات در این صنعت باید روی بخش های مهم خودرو صورت گیرد: مانند کاهش انتشار آلاینده ها ازطریق اگزوز و افزایش لذت رانندگی، و اینکه این تغییرات عمده در خودروها تنها در ظاهر یک خودرو و کشیده کردن و زیبایی شکل ظاهری آن صورت نگیرد، به همین دلیل به این نتیجه رسیده اند که به جای ارائه ی مدلهای جدید به بهینه سازی و بالا بردن سطح کیفیت خودروهای موجود بپردازند.


اروپایی ها درست مثل استرالیا تمایل به داشتن یک ماشین پاسخگو دارند (منظور ماشینی است که نیاز های مالک خودرو را در موقعیتهای مختلف تامین کند). ویژگی یک ماشین پاسخگو برای نمونه به صورت زیر است:

اکثریت خریداران خودروهای SUVs بر این باورند که این اتومبیلها خصوصیاتی مانند اتومبیلهاي استیشن و ون را دارند و معمولا براي مسیرهاي ناهموار مناسب هستند در عین حال که در جاده مسطح تفاوتی زیادي با یک اتومبیل معمولی ندارند و معمولا برای رانندگی در بیابان ها و جاده های ناهموار از این اتومبیل استفاده میکنند.

 

این ماشین به دلیل توانایی های که در حمل بار دارد وهمچنین کیفیت بالای رانندگی در مورد آن تجدید نظرهایی صورت گرفته و تغییراتی در آن داده شده است. آنها همچنین برای ورود و خروج راحت تر به داخل کابین تغییراتی در بخش درب های آن ایجاد کردند، این تغییرات براساس سلیقه ومعیار کسانی که به عنوان فرد جوان از این ماشین ها استفاده میکنند، طراحی شده است.

 

یکی از محدودیتهای که واقعا در مورد IX35 جدید وجود دارد رانندگی با این ماشین است . از مشکلات نوع قدیمی آن که تا حدودی اذیت کننده بود برجستگی بیش از حد بالای پمپ ها و سطوح ضعیف این خودرو هست. این واقعا منطقی نیست که تصور کنیم Hyundais مدرن خودرویی مناسب برای استفاده ی خانواده ها نیست و یا براساس نظر بعضی خودرویی راحت و مناسب نیست.

این خودرو به روز رسانی شده است ، قابلیت و کارایی آن به مراتب بهتر شده است. عملکرد تیم استرالیای در بهبود کیفیت شاسی (مانند SR I30) این مدل مناسب بوده است و شگفتی هایی ایجاد کرده است . در حال حاضر این ماشین بسیار روانتر شده است ولی تغییرات عمده در بخش ظاهری آن ایجاد نشده است ، فقط برخی از بخش های این خودرو در قسمت کمک فنر و دامپر بهینه ساری و هوشمند سازی شده است.

بنزین 2.4 در این نوع خودرو استفاده می شود و دارای یک جفت گیربکس اتوماتیک و شش دنده می باشد. این خودرو دارای قابلیت ارتقا برای سرعتهای انفجاری (خیلی بالا) نیست ولی نسبت به قابلیت موتور این خودرو که برای رانندگی نسبتا ضعیف است دارای صدای به نسبت بلندی است. البته باید تاکید کرد که صدای این خودرو چندان زیاد هم نا خوشایند نیست ولی دارای نوسانات صوتی بالایی است.

حالت انتقال ضربه به لبه ها در این خودرو وجود دارد، هر چند، این حالت یک فرایند خیلی نرمال است که در این خودرو وجود دارد و براساس موقعیت استفاده برای این کار مناسب است. در اتوبان ها رانندگی با، IX35 آسان است، سفر در امتداد جاده کاملا با راحتی و بدون هر گونه باد مزاحم یا سر و صدای تایر صورت میگیرد. اگر چه انتظار میرود که مسیرهای پر پیچ این خودرو با سختی ها و مشکلاتی همراه باشد اما در واقع این خودرو وجود چنین مشکلاتی نسبت به مدلهای قدیمیتر را ندارد و در کل مسئله موجود به صورت جدی نیست . و در این مورد تغییرات مناسبی در این بخش صورت گرفته است. با این حال این خودروی به روز رسانی شده نسبت به مدلهای قبلی این ماشین دارای قابلیتهای بالایی است.

البته هنوز هم بعضی شکایات در مورد این مدل خودرو وجود دارد. برای مثال در مورد صندلی بیش از حد صاف گلایه هایی وجود دارد . که حتی قابلیت تاشوندگی مناسب این مدل این مشکل را برطرف نمیکند و رانندگی و سواری برای مسیرهای طولانی تا حدودی خسته کننده می شود. وجود صندلی های خشکی که در این خودرو وجود دارد حتی با وجود روکش چرم لغزنده که در این مدل قرار گرفته باز هم به بهبود عملکرد این صندلی کمک نمی کند.

گفته میشود که: پس از بهینه سازی این مدل، IX35 تبدیل به یک خودروی ثابت و راحت شده است.که بسیاری از مزیت ها در این خودرو به کار رفته است برای مثال صندلی مخصوص کودکان و یا کودکانی که دارای مشکل هستند در کابین این خودرو میتواند نصب و بکار گرفته شود. اما هنوز هم به صورت کامل این مشکلات در این مدل خودرو بهینه سازی نشده است.و همچنان ایراداتی در مورد راحتی داخل کابین این مدل وجود دارد. این خودرو به راحتی برای همه ی افراد قابل استفاده است (به جز برای کودکان نو پا) و به طور کامل مورد پشتیبانی خدماتی قرار میگیرد که در حال حاضر این پشتیبانی در حال اجرا است.

 

قیمت / ارزش:

محدوده قیمت خودروها با موتور (HDI دارای موتور میتسوبیشی) بنزین 2.0 لیتری، 2WD (قدرت انتقال قدرت به دو چرخ) در کابین های پنج درب 26،990$ برای نسخه دستی و 29190$ برای خودرو های اتوماتیک میباشد. که به دنبال آن 33090$ الیت با (موتور میتسوبیشی) HDI با بنزین 2.0 لیتری 2WD در کابین های پنج درب برای خودروهای (دنده اتوماتیک) می باشد.

 

خودروی الیت GDI با بنزین .24 (دارای نوعی موتور دیزلی که ازسوی شرکتهای پژو،سیتروئن و با همکاری فورد ساخته شده است)، AWD (اتومبیل های دارای قدرت چهار چرخ متحرک در هر سرعتی) دارای کابین پنج درب و قیمت 35،490$ (برای دنده اتوماتیک) می باشد. نمونه های کوهستانی این خودرو با بنزین 2.4 لیتری، AWD، کابین پنج درب و قیمت 38090$ (دنده اتوماتیک) میباشد. خودروی الیت CRDi 2.0 لیتری توربو دیزل موتور GDI ،AWD کابین پنج درب قیمت 38090$ (دنده اتوماتیک) و نمونه کوهستانی CRDi، بنزین 2.0 لیتری توربو دیزل، AWD، کابین پنج درب و قیمت 40،490$ (اتوماتیک) میباشد.


هیوندای دارای پنج سال گارانتی، پیشگام خدمات پس از فروش میباشد و به طور طبیعی به روز رسانی IX35 همچنان ادامه دارد و بالا بردن کیفیت و خدمات پس از فروش آن همچنان مد نظر خودروسازان است. خدمات کنار جاده ی برای این خودرو به صورت 12 ماه در سال ادامه دارد، برای خودروهای جدید تا زمانی که 1500 کیلومتر کارکرد خودرو وجود دارد، این خدمات رسانی صورت میگیرد. البته خدمات کنار جاده ای برای کشورهای طرف قرارداد مانند استرالیا برقرار است و کشور ما به دلیل نداشتن طرف قرارداد رسمی با هیوندای این امکانات را ندارد.

 

مرکز خدمات مشتریان هیوندای استرالیا در هر 24 ساعت هفته برای تماس فعال است و همچنین وب سایت این شرکت نبز فعال میباشد، و مجله و بروشور تخصصی برای خودرو وجود دارد و رویدادهای خاصی که ممکن است برای مشتری در این خودرو رخ داده باشد، در آن ارائه شده است که راجع به عملکرد خودرو است و در زمان های اضطراری قابل استفاده است. همانند تمام وسایل نقلیه موجود در بازار محلی هیوندای فروخته شده در استرالیا، برای IX35 جدید در سری دوم قیمت خدمات برای سه سال اول تحت پوشش خدمان گارانتی قرار دارد و قیمت آن در مدلهای مختلف متفاوت است.


موتور / سیستم انتقال:

هیوندای ix35 سری دوم در حال حاضر توسط موتورهای بنزین تزریق مستقیم طراحی شده است که به صورت 2.0 لیتری و 2.4 لیتری ارائه می شوند، عملکرد هردو بیش از واحدهایی است که به همان اندازه در آنها جایگزین شده است. در همان زمان استفاده از سوخت و خروجی CO2 پایین است.


در این مدل بنزین 2.0 لیتری GDI (تزریق مستقیم بنزین) 122 کیلو وات و یک دستی 205 نیوتن متر گشتاور دارد. گشتاور به خوبی گسترش یافته و باعث می شود برای رانندگی آسان توسعه پیدا کند. 2.4 لیتری دارای 136 کیلو وات توان و گشتاور بالای 240 نیوتن متر است و واقعیت این است که این خودرو دارای توان سبقت فوق العاده ای است.

 

هیوندای ix35 2015 دارای موتور بنزینی می باشد که باید به صورت 2.4 لیتری GDI موتور تزریق مستقیم و یا 2.0 لیتری موتور دیزل CRDi باشد. اما آنچه بیشترین توجه را به خود جلب میکند موتور سوخت سلولی هیدروژنی آن است. هیدروژن با عبور از سلول به موتور میرسد که ایجاد کننده ی برق مناسب است. وجود یک باتری لیتیوم پلیمر با سیستم انتقال قدرت به موتور الکتریکی در این خودرو وجود دارد. تولید گازهای گلخانه ای برای این وسیله ی نقلیه برابر با 0 است، چرا که در پایان چیزی که به وجود می آید تنها بخار آب است. هیدروژن تازه 700 بار تحت فشار قرار میگیرد و با یک بار شارژ می توانید تا حدود 590 کیلومتر حرکت کنید. این خودرو یکی از بهترین و محبوب ترین وسایل نقلیه برای طرفداران حفاظت از محیط زیست است. و مشتاقانه انتظار دارند که فروش آن بالا باشد.

 

تصویر خودروی ix35


طراحی ظاهری:

همانطور که گفتیم در طراحی این مدل زیاد به ظاهر پرداخته نشده و بیشتر به ارتقا فنی پرداخته شده است، با این وجود، IX35 جدید سری دوم در حال حاضر چراغهای جلو پروژکتور و چراغ رانندگی LED دارد. چراغ ها تا حدودی به شکل های مربع مانند میباشد و دارای مرزهای تیره است که به عنوان یکی از ویژگی های ظاهری برجسته طراحی شده در این خودرو میباشد. در طرح های جدید این خودرو آلیاژ چرخ وجود دارد. هیوندای ix35 الیت و کوهستانی TOPLINE دارای ریل های سقف است که دربهبود آیرودینامیک تاثیر دارد.

 

 تصویر خودروی ix35

 

هیوندای ix35 2015 خودرویی است که دارای عملکرد عالی می باشد. نگاه مدرن و توسعه یافته برای بهینه سازی بهتر به این خودرو صورت گرفته است و به راحتی با خواسته ها و نیازهای امروز مناسب است. فن مناسب و چراغهای جلو که به صورت متناسب خط می باشند. چراغهای جلو دارای نور خوب نسبتا و مناسب میباشد. چراغ مه شکن ها بخشی جدایی ناپذیر در سپرهای این خودرو میباشد. پنجره جلو مشبک شش ضلعی است که از کروم ساخته شده است و بسیار مناسب است.

 

آرم شرکت برای اولین بار آبی نشان داده شده که نشانگر این است که هیوندای ix35 2015 جای مصرف بنزین از هیدروژن استفاده کرده است و اینکار برای حفظ طبیعت میباشد. بخش هیدروژن به خوبی طراحی شده و برای روشنایی عقب مناسب میباشد. امنیت این مدل مدرن است و بسیار مناسب میباشد. چرخ ه دوباره طراحی شده اند و این بار آنها 17 اینچی می باشد.وجود سنسورهای عقب برای پارک در زمان رانندگی برای پارک بهتر و امن تر طراحی شده است.

 

طراحی داخلی:

هیوندای ix35 در مورد طراحی داخلی حرف های زیادی برای گفتن دارد و در مورد ظاهر کابین دقت و انتخاب عاقلانه صورت گرفته و اگر ایراداتی وجود دارد از مواردی است که شما به سختی متوجه آن میشوید، در ظاهر از پوشش داخلی نرم و حساس ساخته شده است. سطح تجهیزات موجود در این خودرو بسیار عالی است. تجهیزات استاندارد در مدل دارای قابلیت بالا تنظیمات هستند و در این بخش از آپشنهای موجود پیشرو هستند.

آپشن های موجود در این مدل خودرو:
1. صندلی های جلو و عقب به صورت جداگانه قابلیت گرمایش در فصلهای سرد و خنک سازی در فصلهای گرم را دارند.
2. کنترل پایداری ESP.
3. بلوتوث.
4. سان روف شیشه ای پانورما.
5. روکش داخلی چرم.
6. سنسورهای پارک عقب.
7. برف پاک کن اتوماتیک
8. چراغهای جلو گنجانده شده است.

در این مدل شما دارای گزینه هایی برای انتخاب رنگ فلز یا چرم داخلی و بخش داشبورد جلو (داشبورد چرم) مورد نظر خود هستید که براساس نطر خود تغییرات کامل ایجاد کنید. حتی در مدل های معمولی نیز این امکان وجود دارد. در این ماشین بسته 800 £ نیز سیستم های تصویری وجود دارد، مانند یک صفحه نمایش لمسی رنگی قرار گرفته روی داشبورد و دوربین پارک عقب که در این خودرو نصب شده است. حتی بدون وجود این گزینه ها، باز هم رانندگی با هیوندای IX35 2015 لذت بخش می باشد، اما وجود این آپشنها باعث میشود در بخش ظاهری و داخلی خودرو احساس بهتری به فرد داده شود.

 

تصویر خودروی ix35

 

در داخل هیوندای SUV، اثاثیه یا لوازم داخلی وجود دارد. در مدل الیت و کوهستانی داشبورد جدید لمسی نرم و حالتهای زیبای درب عقبی و بالایی وجود دارد. جعبه ی نوشیدنی جلو تغییر شکل داده شده و از ویژگی های نوع روشنایی ساخته شده که به طور معمول تنها در اتومبیل های یورو مجلل وجود دارد، صندلی عقب 40/60 تابع شیب و خمش دو مرحله ای است.



رابط اصلی روشن و قابل استفاده است و تمام صفحه های داخلی آن جامد و دارای انعطاف هستند. موقعیت رانندگی مناسبی دارد، و از آپشنهای دیگر در این ماشین، سیستم خوش آمد گویی است، و به خصوص در مورد نحوه تنظیم برقی صندلی راننده که دارای قابلیت تنطیم راحت و بسیار مناسبی است، اکثر مردم آن را دوست دارند.



متاسفانه، دید نقاط کور در حین رانندگی، در این خودرو در حد متوسط است. وجود ستون های بزرگ و بال در بخش عقب و جلو محدوده ی دید باریک را ایجاد میکند.البته وجود آینه های درب بزرگ به برظرف کردن این ایراد کمک کند، اما IX35 هنوز فاقد شیشه مناسب و حساس برای دید همه جانبه است. این ایراد توسط رقبای مانند نیسان قشقایی و Skoda برطرف شده است.



فضا برای راحتی مسافر فراوان است، اگر چه سرنشینان عقب ممکن است به دلیل افزایش دور کمر بند و یا وجود داشبورد عقب پشت صندلی که مقداری بلند است تا حد محدودی احساس تنگی جا کنند.


سرگرمی:

هیوندای ix35 سری II دارای شماره تلفن های استاندارد بلوتوث و سیستم های صوتی می باشد. سیستم های صوتی با شش بلندگو شامل تویتر می باشد. کنترل صوتی فرمان، USB ورودی خودکار با سازگاری آی پد و AUX جک که با توجه به درخواست شما مقدار زیادی از گزینه ها را به شما ارائه می دهد.


عملکرد فنی:

ساختار متوسط 2.0 لیتری موتور توربو دیزل باعث شده است که ماشین بازها درخواست های بسیاری را برای تجدید نظر در مورد IX35 و بهبود بخشیدن به کیفیت این مدل داشته باشند. 236 فوت گشتاور کامل این ماشین است که از 1800rpm به 2500rpm، که این حالت بهترین حالت موجود برای موتور است. در غیر این صورت، سرعت مناسب برای یک SUV در این اندازه و وزن مناسب نمی باشد. تستهای انجام شده تطبیق زمان 0-62mph را برای هیوندای از 10 عدد 2 را نشان میدهد. با این حال، این مورد قابل ذکر است که فروشنده بزرگ که در این محدوده فعالیت میکنند به این مورد افتخار می کنند که 114bhp 1.7 CRDi، قدرت به دو چرخ منتقل می شود، با وجود GDI موتور 133bhp 1.6 بنزینی جزو آپشن های ورودی در سطح خوبی بروزرسانی شده است.



بیشتر از زمان موتور دیزل 2.0 IX35 است که به اندازه کافی بهینه سازی شده است و آن سطوح خشن که در داخل کابین ماشین وجود دارد نیز تا حد متوسطی بهینه سازی شده است. سر و صدای موتور به طور طبیعی کمتر به گوش می رسد که در سرعت های بالاتر بیشتر آشکار میشود. دلیل نیروی گشتاورقوی آن است، گل سرسبد IX35 موتور دیزل و قابلیت بالای دنده ی ششم آن و کیفیت مطلوب حال حاضر آن است، که این ماشین را تا حدود 2500rpm در 70mph مورد استفاده قرار میدهد. در نوع CRDI -1.7 لیتری صدای موتور کمتر است، که البته به طور جدی این مسئله از قابلیتهای این ماشین کم نمی کند.



تستهای صورت گرفته توسط ما خیال خریداران آینده نگر را، راحت می کند. فقط در بخش 36.2mpg آن، کمبود دیده میشود، که یک مسیر طولانی کوتاه شده از رقم رسمی ترکیبی برای 47.9mpg در نوع CRDi 2.0 لیتری دیده میشود. شکل مد نظر نوع 43.8mpg ، که بیش از یک مسیر تست شده ی خاص در یک سرعت متوسط ثبت شد است، ثابت شده است که صرفه جویی اقتصاد سوخت در این مدل بهینه سازی شده است، اما مطلوب تر از این هم می تواند باشد.



به همین دلیل، و از آنجا که 1.7 CRDi از لحاظ پاسخگویی و پالایش A برای یک موتور بسیار مناسب است، توصیه ما این است که برای موتور دیزل کوچکتر از آن استفاده شود. که البته برای بهینه سازی به طور منظم برای ترکیب اقتصاد هیوندای 48.7mpg مناسبتر است. این خودرو بدون انتقال قدرت به چهار چرخ نیز دارای قابلیت اجرایی است.



در حالی که بنزین 2.0 لیتری ممکن است یک گزینه خوب برای صرفه جویی باشد اما این میزان صرفه جویی در دیزل ارزانتر است، شما می خواهید یک معامله بزرگ را اجرا کنید. اگر چه قدرتی که در 161bhp، گشتاور £ 143 فوت وجود دارد و در ارتفاع بالا در محدوده بازبینی شده در 4600rpm تحویل داده شده است. این بدان معنی است، که بر خلاف این مدل در موتورهای دیزلی، حفظ سرعت کار بسیار سخت تر است. با توجه به این وضعیت باید توجه داشته باشید که موتور boomy و دنده عوض کن لاستیک در تمای موردهای بنزینی حالت بدتری ساخته شده است. اگر می خواهید IX35 را انتخاب کنید ، انتخاب بین موتورهای دیزلی شما باید براساس انتخاب موتور باشد.



تفاوت بین این دو حالت که کمک فنر و دامپر آن به گونه ای طراحی شده است که کاملا ظریف است و تغییر قابل توجه آنها کوچک شدن ساختار فرمان آن است و بیشترین درخواست ها در مورد شاسی اتومبیل است. این که آیا برای شما شاسی محکم ماشین مهم است یا نه، شاید به خاطر دست اندازها و چاله های خیابان ها است. در سرعت های بالاتر، سرو صدا در این ماشین کمتر است.



نکته عجیب که وجود دارد در مورد حرکت IX35 است، هر چند، فرمان هیدر به هیدولیک برای پاسخ سریع و واکنش سریع مورد نظر مناسب است و به چرخش چند درجه درست کردن مستقیم به جلو به بهبود عملکرد در حین رانندگی کمک میکند ، اما پس از آن به نظر می رسدکه فرمان، قفل و یا هنگ کرده است. بنابراین، تغییر لاین در بزرگراه یک مقدار طول می کشد و تنها یک تغییر در فشار در لبه این مشکل را برطرف میکند.

 

تصویر خودروی ix35



همانطور که قبلا ذکر شد، تمام قدرت به چرخ های جلو منتقل میشود که در شرایط عادی، کمک به اقتصاد و تولید گازهای گلخانه ای میباشد. این انتقال قدرت به عقب تنها زمانی است که شرایط تشخیص چرخش، به طور کلی تنها تحت شتاب سخت از گوشه و کنار و یا بر روی سطوح با چسبندگی کم منحرف شده است. سیستم به سرعت واکنش نشان می دهد به لغزش جلو و بازیابی واکنش به سرعت صورت میگیرد. سیستم دیسک چهار چرخ نیز در کاهش کمک به نگه داشتن خودرو در در لاین حرکت برای گذر از پیچ های سریع بهینه سازی شده است. این حالت رانندگی تنها در مسیرهای سخت، حاکم است و یکی دیگر از عناصر ایمنی و دقت در تنظیم آن است.

ایمنی:

هیوندای ix35 سری دوم بالاترین امتیاز پنج ستاره ANCAP ایمنی در برابر تصادف را به دست آورد. تمامی این مدل ها شش کیسه هوا دارند. واحد پیشگیری و یا به حداقل رساندن خرابی، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) با توزیع نیروی ترمز الکترونیکی (EBD)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم کنترل کشش (TCS) و مدیریت پایداری خودرو (VSM) را دارا می باشند.

 

تصویر خودروی ix35

 

امنیت جاده ای ویژگی های ایمنی، سراشیبی ترمز کنترل (DBC)، تپه شروع به کنترل کمکی (HAC) و پارکینگ در تمام مدل های هیوندای ix35 نصب شده است. IX35 الیت و کوهستانی یک دوربین دید عقب نیز دارد.

 

MPG و هزینه های جاری:

مقایسه IX35 با در نظر گرفتن قابلیت خرید خود و هزینه های در حال اجرا صورت میگیرد. این مدل در مقابل رقبای خود مانند Kuga فورد و پژو 3008 به طور قابل توجهی، در بخش موتور دیزل و نسبت به سطح قیمت آن انگیزه برای خرید را افزایش میدهد. هزینه های جاری نیز مناسب است، اگر چه هیوندای در یک مدل پایینتر 120G / کیلومتر ارائه شده است.


با توجه به اینکه لیست تجهیزات استانداردی که در این مدل وجود دارد، حتی در مقایسه با IX35 مدل سبک، بسیار سخاوتمندانه پیش بینی می شود در میان بهترین در این کلاس باشد، صاحبان این خودروها نباید شکایتی در مورد قیمت داشته باشند.

 

رانندگی:

در بخش سیستم تعلیق و فرمان که از تغییرات مهم ایجاد شده در این مدل خودرو میباشد، بهینه سازی با توجه به شرایط محلی منطقه ای صورت گرفته است و تغییرات قابل توجهی توسط مهندسین شاسی استرالیا و کره ای انجام شده است.


هیوندای ix35 سری دوم EPS دارای سیستم (برق قدرت فرمان) میباشد که در حال حاضر با استفاده از پردازش 32 بیتی کامپیوتر درونی از سیستم 16 بیتی در IX35 جایگزین شده است. این پردازنده در سرعت بخشیدن به پاسخ به ورودی فرمان راننده سریعتر عمل میکند و همچنین بازخورد بیشتری برای آن فراهم می کند و نسبت فرمان 2.99 - به 2.83 نوبت قفل به قفل، که برای پاسخ سریع تر کاهش یافته است.

 

تصویر خودروی ix35


در بهینه سازی بخش رانندگی، راحتی هیوندای ix35 مورد توجه قرار گرفته شده است و قابهای نصب شده درآن از مواد انعطاف پذیر به جای بخش سفت بکار برده شده است و تغییراتی در این بخشها ایجاد کرده اند. قطعا احساس خوب و آرامش بخش در زمان سوار شدن و رانندگی در این مدل های هیوندای ix35 به وجود خواهد آورد که مراحل آزمایش تغییرات صورت گرفته در آن و میزان راحتی و امنیت این خدرو در جزایر کوئیزلند انجام گرفته است. در حرکت سربالایی وسراشیبی ای شدید در زمان رانندگی با این خودرو، شما هیچ چیز احساس خاصی را نسبت به شیب موجود ندارید و همانند رانندگی در مسیرهای مسطح میباشد.

لب مطلب:

هیوندای ix35 خود را به عنوان یک مدل مناسب معرفی کرده است، پس از آن بود که این ماشین تبدیل به یک ماشین خوب مثل IX35 شد. شاید چشمگیر ترین چیز در مورد IX35 این است که، با وجود نبود سطوح حساس در بخش داخلی، فضای داخلی آن به ندرت نرم است و متناسب با قیمت آن است که اساس آن ساخته شده است.


انتقال قدرت و پویایی خودرو، کمی کمتر قانع کننده است.عدم پالایش گاه به گاه در موتور با برخی از نسخه موجود به روز رسانی شده است ، و سوار شدن به آن می تواند بهتر شود در سرعت های شهر نیز این بهبود در سطح کیفی مشاهده شود، بزرگترین نشانه این است که هنوز هم هیوندای نسبت به ارزش نهایی موجود در بازار عمل می کند. این مشکل بزرگتر زمانی نمود میابد که شما جزو مشتریان این ماشین هستید و انتطار کیفیت بالاتر را داشته باشید، که در آن مشتریان براساس نیازهای خود این ماشین را انتخاب میکنند.

 

نظرات کاربران:

این ماشین رو دوست دارم البته بعد از تمام بررسی های که در این زمینه انجام دادم
این خودرو به طور کلی دارای قابلیت های زیادی است، مانند: ارزش / مشخصات / بهره وری سوخت و موارد دیگر. همه خیلی خوب و مناسب هستند به ویژه عملکرد و مصرف سوخت بهینه در این ماشین به میزان (اینتر دیزل سرد توربو) IM 6.3 لیتر در 100 کیلومتری در سظح شهر و در خارج شهر این میزان مصرف 7.8 است.


من عاشق چرخش این ماشین در پارکینگ و حرکت آن در بزرگراهها هستم و این موردی بود که من در بزرگراهها دوست دارم با آن رانندگی کنم، زیرا قابلیتهای مربوط به دوربین عقب و نمایشگر جلویی برای پارک عقب بسیار مناسب است.که برای من مفید بوده است.


ولی صندلی ها ی آن به جای چرم اگه مخمل بود خیلی خوب
بود و صندلی های نسبتا سفت آن به عنوان ضعف این ماشین است و در این ماشین وجود دارد که در برابر مزیتهای آن قابل چشم چوشی است.


من این ماشین را دوست دارم
من IX35 را 18 ماه پیش خریداری کردم و تنها 30،000km کارکرده است. در آن زمان تنها چیزی که به نظر من مناسب نبود وجود درب پلاستیکی بود. فروشنده به من گفت که خوش شانس هستم که این خودرو را انتخاب کردم و با 30،000km کارکرد از لاستیک خودروی که من خریداری کردم مناسب است اما من هنوز هم حداقل 40،000km دیگر زمان دارم و لنت های ترمز آن هنوز 50٪ کار کرده و دارای کیفیت مناسب است و این ماشین برای من 64 ساله مناسب است.


ماشین کمی بزرگ است اما فقط در سربالایی این ضعف تا حدود ی احساس میشود. ماشین برای یک خانواده ی کوچک با وجود بودجه مناسب کمی بزرگ است. ما ار طریق تبلیغات تلویزیون با این خودرو آشنا شدیم. ما در بر داشت که از IX35 داریم نسبت به یک SUV نرمتر است. فضای کاملا خوبی دارد، اما من آرزو می کنم بوتها کمی عمیق تر بود. تا کنون خیلی خوب با خواص مکانیکی این ماشین کنار آمده ام.


در جاده ی برون شهری دارای قابلیت بالایی است که به علت اندازه ی آن است و رانندگی بر روی تپه مورد توجه دوستداران این خودرو نیست. دریچه های خروج هوا در پشت برای مسافران نیز وجود دارد. این یکی از نقاط جزئی مهم قابل قبول این ماشین است. به طور کلی من آن 4 ستاره میدهم .


من خودرو IX35 را گزینه مناسبی دیدم. شاید علت و دلیل فروش بالای IX35 عملکرد رضایت بخش این خودرو است و بازار فروش آن را افزایش داده است.

 

نظرات  

 
علی
0 1396-04-26 08:21
من این ماشین روتازه خریدم و خیلی راضی هستم البته اگه دنبال آفرود هستین که هیچ
این ماشین برای رانندگی در شهر و رانندگی در جاده بسیار مناسبه و نباید انتظار غیر معقول مثله انتظاری که از ماشینهای suv نظیر قدرت و کنترل بسیار بالا رو دارین داشته باشین
پاسخ
 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی