zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: آلفارومئو جولیتا 2016

تصویر آلفارومئو جولیتا 2016
باز و بسته

خودرو:

آلفارومئو

مدل خودرو:

جولیتا

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2016

گیربکس:

6 دنده اتوماتیک

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

0

قیمت:

42000 $

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

177-5750

گشتاور:

340-1900

طول خودرو:

4351 mm

عرض خودرو:

1798 mm

ارتفاع:

1465 mm

وزن:

1299

سایز تایر:

225/40R18

سرعت:

210

شتاب:

10.2

مصرف سوخت:

5.2

حجم باک:

60

استاندارد سوخت:

یورو 5

ایربگ:

راننده - سرنشین - جانبی - پرده ای

ترمز:

ABS - EBD - ESP - TCS - ASR

صندلی:

جلو برقی - چرم سفارشی

تهویه هوا:

تنطیم اتوماتیک دوگانه

شیشه:

جلو برقی

آینه بغل:

برقی - گرمکن

نور:

روشن و خاموش شدن اتوماتیک - عقب LED - مه شکن جلو و عقب - زنون سفارشی

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

 معرفی:

خودروی Alfa Romeo Giulietta 2016در سه تیپ Giulietta, Giulietta Super, Giulietta Veloce و همچنین به همراه دو پکیج جدید Veloce , Lusso و نُه نسخه موتور در یازده رنگ بدنه و با دوازده رینگ 16 اینچی و 18 اینچی آلیاژی و با سه طراحی منحصر به فرد به بازار ارائه شده است.

 

تصاویر آلفارومئو جولیتا 

 

برای حفظ نقش رهبری آلفا رومئو، جولیتا با ویژگی های جسورانه اسپورت طراحی شده است و عناصر خاص جدید خودرویی خانوادگی، جدید و نهایت تجلی از نظر احساس مکانیکی شده است.

 

جولیتای جدید همراه با نوآوری های مهم، همانند موتور 1.6 لیتری JTDm با قدرتی برابر 120 اسب بخار و موتور توربو دیزل زوج آلفا TCT، و خدمات به روز مفید شامل سیستم آشنای Uconnect که در کل نسخه ها و تیپ ها موجود می باشد. علاوه بر این، انواع ویژگی های منحصر به فرد سه تیپ جولیتا، سوپر جولیتا و جولیتا ولوچه به همراه دو بسته ولوچه و لاسو و همچنین تنوع در نه نسخه موتور بنزینی، گازوئیلی و LPG، بنابراین مشتریان می توانند به سادگی بر اساس سرعت مورد نظر خود مناسب ترین نسخه را به همراه تجهیزات اضافی و لوازم جانبی سفارشی، در خودرو دلخواه خود انتخاب نمایند.

 

آماده برای رویارویی با چالش های آینده، جولیتا جدید مظهر بی نظیری از "روح آلفا " است، که برای بیش از یک قرن در خودرو سازی آلفا رومئو بارز است. و این مسئله ناشی از انتخاب مواد و نسبت درست وزن به میزان قدرت خودرو، نور و غیره می باشد و به بیانی کامل شامل تنها جزئیات معمولی از بهترین طراحی ایتالیایی است. علاوه بر این، جولیتا چالاک در جاده ها با فرمان پاسخگو، سیستم تعلیق تکامل یافته و توزیع متعادل وزن می باشد.

 

عملکرد فنی:

تنوع موتور در جولیتا 2016 بیش از مدل سال 2015 است، البته با پیشرفت های جزئی در قدرت و مصرف سوخت و همچنین کاهش جزئی در بخش تولید گازهای گلخانه ای.

 

جولیتا 2016 شامل یک موتور 1.6 لیتری جدید واحد JTDm موجود در حد سوخت دیزلی چهار سوپاپه cranks شامل PS 120 معادل 118 اسب بخار و گشتاوری برابر با 320 نیوتن متر (236 پوند فوت) و سیستم تزریقی انتقال TCT آلفا است. بیشترین میزان قدرت در موتور بزرگتر، 2.0 لیتری توربو دیزل JTDm با تولید میزان قدرتی برابر با PS 150 یا 148 اسب بخار و یا PS 175 یا 173 اسب بخار می باشد.

 

در مقابل موتور بنزینی، 1.4 لیتری توربو با تولید قدرتی برابر با 118 PS (120 اسب بخار) و یک موتور 1.4 لیتری توربو Multiair با PS 150 یا 170 ) 148 یا 168 اسب بخار) و همچنین موتور با شکوه 1.75 لیتری بنزینی توربو با تولید قدرتی برابر با PS 240 یا 237 اسب بخار وجود دارد .

 

در نهایت، جولیتا شامل یک موتور دوگانه سوز LPG) و بنزینی)، 1.4 لیتری با تولید 118) 120 PS اسب بخار) قدرت است.

 

جولیتا 2016 با یک انتقال کلاچ دوگانه بر روی مدل های بنزینی و دیزل قوی تر در دسترس است. نامTCT ، موتور این خودرو را به خوبی به صورت زوج دیزلی به میزان قدرتی برابر با bhp 168، با ارائه نرم و صاف و تغییرات صاف نشان می دهد. متاسفانه، این نوع موتور در حالت بنزینی MultiAir معادل، با موفقیت کمتر احساس می شود. در هر دو سیستم، حالت اولیه در مورد سیستم توقف / شروع باقی مانده است.

 

طراحی داخلی:

همه چیز در طراحی داخلی مانند قبل است، تنها ارتقاء قابل توجه یک سیستم سرگرمی آشنای Uconnect که تجدید نظر شده است. با یک صفحه نمایش لمسی پنج یا 6.5 اینچی، با اتصال بلوتوث برای جریان دست آزاد و صدا و خدمات زنده جدید .UConnect ارائه برنامه جریان موسیقی با Deezer و TuneIn ، و سیستم اخبار مرتیط با رویترز، سیستم ناوبری با TomTom فعال. همچنین سرویس جدید عملکرد آلفا، به طور خاص برای اندازه گیری عملکرد خودرو با استفاده از تایمر خاص.

 

تصاویر آلفارومئو

 

از دیگر تغییرات، جولیتا تغییرات جزئیNIPS و tucks مانند تجدید نظر در چرم و صندلی های Alcantara اسپرت با دوخت قرمز، کربنی به دنبال داشبورد فراگیر و پانل های درب مجهز در ولوچه و داشبورد مات سیاه و سفید منحصر به فرد در مدل پایه و نسخه سوپر. در حالت دوم نیز ویژگی های طراحی خاکستری و پارچه سیاه و سفید "کانلونی" برای روکش صندلی در نظر گرفته شده است. بسته Lusso صندلی چرمی با قابلیت تنظیم ارتفاع و دسته های صندلی دارد، با یک صفحه ضربه ای آلومینیومی که دور از انتظار است.

 

طراحی ظاهری:

یک ظاهر چابک، با بسیاری از ویژگی های جدید در جولیتا به ارمغان آورده شده است. در جلو یک سپر جدید آلفا رومئو با پنجره جلو لانه زنبوری به جای طرح افقی دنده ای و با نشان نونما وجود دارد. همان جلو پنجره لانه زنبوری را می توان در سپر همچنین با درج سیاه و سفید برای یک نسخه اسپرت دید. در پشت، دریچه یکسان همانند مدل قبلی است، برای ایجاد تغییرات خفیف در سپر چراغ ها به صورت مورب طراحی شده اند. همانطور که بسیاری تغییر چهره جولیتا در رینگ های آلیاژی جدید می باشد.

 

ارتقاء دیگر در ظاهر جولیتا 2016 عبارتند از سپر جلو قرمز رنگ، چراغ های جلوی کربنی و لبه های آنتراسیت براق در روکش آینه که چراغ های مه شکن قلمی را احاطه کرده است، اما این ویژگی ها تنها در سطح مجهز ولوچه ارائه شده است. بیشتر ظواهر دیگر همانند مدل سال گذشته است، که یک کمی نا امید کننده است.

 

عملکرد رانندگی:

یک موتور1.6 لیتری جدید با واحد JTDm جهت رسیدن به شتاب با سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت ( مسافت 62 مایل در ساعت) 10.2 ثانیه طول می کشد، در حالی که حداکثر سرعت 195 کیلومتر بر ساعت (121 مایل در ساعت) باشد.

 

در حالی که بهره وری سوخت و محیط زیست در همان زمان: 3.8 لیتر در 100 کیلومتر می باشد و فقط 99 گرم بر کیلومتر از CO2 در سیکل ترکیبی با نسخه ECO متفاوت است.

 

ما شاهد مصرف سوخت L 16.3 در 100km در اطراف شهر که هنوز هم کمی بالا است و میزان مصرف سوختی برابر با L 12.9 در 100km در بزرگراه می باشد. آلفا ادعا دارد که میزان مصرف سوخت برای یک موتور با سیکل ترکیبی به مقدار L 7 در 100km است، که ممکن است با رانندگی محافظه کارانه تر دست یافتنی اما رانندگی با این خودرو به نوعی بسیار سرگرم کننده است.

 

تست آلایندگی هوا:

مصرف سوخت این خودرو بسیار عالی و در جهان واقعی بیشتر ملموس است: به عنوان مثال، در طول آزمایش، در موتور 2.0 لیتری JTDm برابر با امتیاز 40.4 mpgبوده است.

 

مسلما که در مسیر کوتاه تر به طور متوسط این امتیاز به صورت رسمی به مقدار mpg 60.1 است، اما نتیجه مناسب و معقول با توجه به نوع رانندگی در انتشار گاز CO2 معقولانه در آلفا به عنوان یک گزینه قابل دوام برای رانندگان خودرو های این شرکت کمی جالب تر است.

 

قیمت و ارزش گذاری:

قیمت گذاری برای جولیتا جدید بدون تغییر نسبت به مدل قبلی از حدود £ 18،450 تا £25،760 در انگلستان شروع می شود. این قیمت در ایالات متحده از قیمت 42,000 $ شروع می شود.

 

دیگر ویژگی های خودرو:

در تمام نسخه های موجود با موتورTCT (به جز برای موتور بنزینی توربو 1750 با خروجی 240 اسب بخار) جولیتا سوپر با سطح مجهز این امکانات را می‌افزاید: یک آرایه از ویژگی های بسیار جالب برای ورود به سطح، مانند کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه، کنترل کروز و دستهء صندلی جلو. از نقطه نظر ظاهر از این دیدگاه، با چرخ های "16 رینگ آلیاژی، چراغ مه شکن، جزئیات با کروم و یک نوع صندلی با پارچه خاکستری و سیاه و سفید با آرم آلفا رومئو در موانع سر. همچنین می توانید جهت سفارشی کردن آن ها در جولیتا سوپر جدید انتخاب کنید بیشتر بسته Lusso یا بسته ولوچه را به منظور افزایش نگرش زیبا و یا اسپورت در ماشین.

 

بسته Lusso شامل صندلی چرم با قابلیت تنظیم ارتفاع، دسته های صندلی جلو و عقب، ورق آلومینیومی ضربه ای و صفحه نمایش " 6.5 و سیستم آشنایUconnect ، رادیو NAV.

بسته ولوچه، به جای آن، شامل تمام محتویات زیبایی در جولیتا ولوچه می باشد که در زیر توضیح داده شده است.

 

تصاویر آلفارومئو

 

جولیتا ولوچه - بهترین ارائه از کارکتر های جولیتا جدید اسپورت است - با تجهیزات استاندارد و عناصر خاص برای ایجاد یک نگاه فنی و مسابقه ای با ویژگی های جسورانه برای یک موضع بدون مصالحه در جاده. این خدمات عبارتند از تعلیق اسپرت با تنظیم خاص کردن، دامنه در دو طرف، ضربه گیر اسپورت قرمز با ویژگی های منحصر به فرد مشخصات آلفا، رینگ ''17 آلیاژی، سیستم بزرگ ترمز Brembo با کالیپرهای قرمز و چهار سیلندر اصلی و چراغ های پرتو افکن بزرگ.

 

دیگر ویژگی های جالب شامل نشان منحصر به فرد "ولوچه"، پنجره های رنگی، چراغ های جلو با قاب کربنی، آنتراسیت پایانی براق سر آینه، دستگیره، پنجره مشبک و چراغ مه شکن را احاطه کرده است. در داخل، ویژگی های اسپورت در جولیتا جدید ولوچه شامل صندلی های چرم و آلکانترایی جدید با دوخت متضاد و که بر روی آن ها کلمات "آلفا رومئو" نوشته شده است، شامل موانع یکپارچه سر، پدال های آلومینیومی، قالب مات و سازه خاکستری، فرمان منحنی اسپورت جدید با دوخت قرمز و اثر کربنی که داشبورد را احاطه کرده و پانل های درب.

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی