zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: سانگ یانگ رکستون 2016

تصویر سانگ یانگ رکستون 2016
باز و بسته

خودرو:

سانگ یانگ

مدل خودرو:

رکستون

استایل:

شاسی بلند

سال تولید:

2016

گیربکس:

6 دنده دستی و اتومات

دفرانسیل:

4 چرخ

حجم موتور:

2157

قیمت:

28995 $

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

178-4000

گشتاور:

400-2000

طول خودرو:

4755 mm

عرض خودرو:

1900 mm

ارتفاع:

1840 mm

وزن:

2118

سایز تایر:

سرعت:

180

شتاب:

9.9

مصرف سوخت:

7.1

حجم باک:

80

استاندارد سوخت:

یورو 6

ایربگ:

چهار کیسه هوا

ترمز:

ABS، EBD، ESP

صندلی:

چرمی، محل قرار گرفتن سر هستند و صندلی راننده قابل تنظیم

تهویه هوا:

اتوماتیک دوگانه

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی - گرمکن - تاشوندگی برقی

نور:

چراغ های جلو LED، کنترل اتوماتیک نور چراغ ها - مه شکن جلو و عقب

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

این ,SUV تولید شده توسط شرکت های فرعی ماهیندرا در سانگ یانگ در اصل در سال 2001 راه اندازی شد. این خودرو از نظر اندازه کیفیت مابین خودرو های اسپورت قرار دارد، که از دو نسل پیش تا کنون ساخته شده است. مدل اصلی رکستون در سال 2001 عرضه شد و تا سال 2006 به بازار عرضه شد، هنگامی که مدل نسل دوم این خودرو تولید شد. این مدل تا سال 2012 تولید شده بود که ماهیندرا نسخه بازبینی شده خود را منتشر نمود که هنوز هم در حال تولید است. اما در سال 2015 برخی از تغییرات بر روی این SUV ایجاد شد. سانگ یانگ رکستون 2016 با چند تغییر به بازار عرضه شد. بسیاری از آن ها مربوط به ظاهر خودرو می باشد، اما برخی از تغییرات داخلی بیش از حد انتظار است.

 

تصاویر سانگ یانگ رکستون 2016

 

عملکرد فنی:

موتور E-XDi220 دیزل رکستون 2016 به تازگی توسعه یافته است آن هم با توجه به تقاضا برای بالا بردن عملکرد قوی تر و انتشار گاز CO2 پایین تر به طور همان زمان در این خودرو. حداکثر قدرت این خودرو ps 178 و گشتاور این خودرو به میزان 400 Nm افزایش است که نسبت به مدل قبلی حدود 15٪ و 11٪ بیشتر از موتور یورو 5 دیزلی 2.0 لیتری است. حداکثر گشتاور از سطح rpm 1،400 تحویل و نگهداری و تا طیف گسترده ای rpm 2،800 برای ، ارتقاء رانندگی مسطح می باشد.

 

تصاویر سانگ یانگ رکستون 2016

 

طراحی داخلی:

هنگامی که در مورد فضای داخلی این خودرو صحبت می شود، برخی از تغییرات بیش از حد انتظار در این خودرو مشاهده می شود. رکستون 2016 با تغییرات ایجاد شده در داخل کابین زیبا شده و این اولین چیزی است که شما متوجه آن خواهید شد که جدید است، فرمان دارای چرخ چهار پره است. ظاهر داشبورد نیز اندکی بازنگری شده است. با این حال، مهم ترین چیزها در داخل کابین یک مجموعه وجود داشتن ویژگی های استاندارد است که قطعا سانگ یانگ رکستون 2016 همراه با سیستم هایABS ، EBD، ESP، سیستم کنترل فشار تایر، ورود و خروج بدون کلید، کنترل کروز، سیستم سرگرمی با اتصال بلوتوث، برف پاک کن اتوماتیک و بسیاری دیگر از ویژگی هایی که به عنوان استاندارد در هر دو نسخه های پنج و هفت صندلی رکستون 2016 در دسترس خواهند بود این ویژگی ها را دارد.

 

تصاویر سانگ یانگ رکستون 2016 

طراحی ظاهری:

سانگ یانگ رکستون 2016 با بسیاری از تغییرات ظاهری به بازار عرضه شده است. این به روز رسانی شامل تغییرات بصری بیشتر است. اولین چیزی که شما در مدل جدید آن متوجه می شود ظاهر جدید جلوی آن است. این خودرو با پنجره جلو جدید، که دارای اسلاید عمودی جدید به جای طرح افقی فعلی می باشد. همچنین تغییر شکل چراغ های جلو LED، در حالی که نشان شرکت نیز بازبینی شده است. سپر همانند قبل باقی مانده است. هنگامی که شما از یک طرف به این خودرو نگاه کنید، متوجه خواهید شد که رکستون 2016 با چرخ جدید آلیاژی طراحی شده است ولی عقب خودرو تقریبا بدون تغییر ماند.

 

عملکرد رانندگی:

در مراتع، اما نه در جاده های سخت، سانگ یانگ رکستون W بزرگ، 4x 4 در ناهمواری ها دارای قدرت است که شما می توانید برای خرید این نسخه قیمت کمی بیشتری بپردازید.

 

مدت ها پیش، اگر شما می خواستید یک 4x 4 بزرگ داشته باشید، می بایست تجربه رانندگی با ماشین آلات کشاورزی را می داشتید، به دلیل اینکه اکثر 4x 4 بزرگ مانند کامیون ساخته شده بودند با یک شاسی که سیستم تعلیق و موتور به هم پیچ شده بودند اما برای اولین بار، این خودرو با بدنه و به بالای موتور متصل شده است.

 

تصاویر سانگ یانگ رکستون 2016

 

استفاده از این نوع از ساخت و ساز باعث تولید اتومبیل های قوی و محکم برای زمین های ناهموار شده است، اما در حرکت نزولی در طراحی این خودرو وجود حالت فنری و ناراحت کننده ساخته شده آن است که به طور معمول در جاده ها، رانده می شود.

 

امروزه، اکثریت خودرو های 4x 4 مانند خودرو های عادی ساخته می شوند، با بدنه و شاسی ترکیبی به شکل یک واحد و این بدان معناست که آن ها بسیار بهتر از حالت درایوی هستند که اکثریت مردم از آن ها در جاده ها استفاده می کنند، اما البته این نوع خودرو ها کمتر ناهمواری ها را به راحتی می پیمایند.

 

ایمنی:

رکستون W توسط Euro NCAP، سازمان ایمنی معیار در اروپا تست شده است، با این حال، آزمایش تصادف در سایر مدل ها سانگ یانگ توسط سازمان های مشابه در سراسر جهان نشان می دهد که آن ها در پشت رقبای خود از نظر ایمنی قرار می گیرند.

 

همچنین شایان توجه است که رکستونW ، در قلب طراحی قدیمی خود، در حال حاضر ریشه های دراز در رکستون اصلی، که در سال 2001 معرفی شده است دارد، و به عنوان مثال استاندارد های این خودرو از تمامیت ساختاری می باشد که با رقبای مدرن تر آن هماهنگ می باشد.

 

این مدل در تجهیزات ایمنی، شامل چهار کیسه هوا در رکستون W، بر خلاف شش کیسه هوا در اکثر رقبای آن است و در حالی که شما از حداقل سیستم های که کمک به حفظ ثبات و جلوگیری از کشش می کند در رکستون W برخوردار نخواهید بود، رکستون 2016 نتوانسته در جدیدترین سیستم های ایمنی، از جمله ویژگی هایی که دارای سیستم تشخیص تصادفات قریب الوقوع و اعمال ترمز می کنند، و همچنین نسخه هایی که با افزایش نیروی ترمز خود در مواقع اضطراری، و همچنین دارای سیستم نظارت بر فشار لاستیک ها می باشد را داشته باشد که همه به عنوان استاندارد در بسیاری از رقبای این خودرو پیدا می شوند.

 

تست آلایندگی هوا:

گام های بزرگ در طراحی این خودرو نیز با انتشار گاز CO2 به میزان 184 / g کیلومتر کاهش یافته است، که از میزان/g 196 کیلومتر در مدل قبلی با انتقال دستی ساخته شده بود کمتر است، در حالی که در اقتصاد سوخت، بطور قابل توجهی بهبود یافته و در حال حاضر با امتیاز mpg 40 (در سیکل ترکیبی) در مقایسه با امتیاز mpg 38.2 که در مدل قبلی موجود بود، جایگزین شده است. همچنین میزان مصرف سوخت در حال حاضر L7.1 در 100 km می باشد.

 

قیمت و ارزش گذاری:

رکستون 2016 با قیمت با £ 22،995، در موتور 2.2 شروع می شود. که دارای موقعیت تقریبا بی نظیری در بخش 4 × 4، که در حال حاضر در دسترس است، می باشد.

SE 2.2 £22,995
EX 2.2 £25,495
EX 2.2 automatic £26,995
ELX 2.2 automatic £28,995

 

دیگر ویژگی های خودرو:

سانگ یانگ رکستون 2016 با ویژگی های مختلف داخلی مانند تجهیزات کروم جذاب که از نگاه ظریفی برخوردار است طراحی شده است. این خودرو همچنین دارای یک تابع کنترل آب و هوا دو منطقه ای است که به طور موثر تنظیم دمای داخل خودرو را انجام می دهد. وجود خطوط تیره در این ماشین دارای یک تنوع در دستگیره ها و دکمه ها استفاده می شود که برای کنترل ویژگی های مختلف استفاده می شود.

 

تصاویر سانگ یانگ رکستون 2016

 

از ویژگی های فناوری مورد استفاده در این خودرو نیز گنجاندن یک صفحه نمایش لمسی رنگی بزرگ است که به معنای تسهیل در رانندگی با ارائه هشدار به راننده در صورت هر گونه اختلال در خودرو می باشد. این صفحه نمایش لمسی برای کنترل ویژگی های مختلف نیز در وسیله نقلیه استفاده می شود. سازندگان این خودرو جهت راحتی از طریق اطمینان تمام صندلی ها را با چرم پوشانده اند و فضای پای کافی در مورد تمام صندلی وجود دارد که نسبت به مدل قبلی افزایش یافته است. صندلی های مختلف در داخل این خودرو نیز دارای محل قرار گرفتن سر هستند و صندلی راننده قابل تنظیم است. همچنین دیگر ویژگی های اضافی که در این خودرو وجود دارد، سیستم ترمز ضد قفل، دو کیسه هوا، کنترل کشش، درب بازکن از راه دور صندوق عقب، دوربین عقب، اتصال بلوتوث، هشدار دهنده کاهش سوخت، فرمان قدرتی و زنگ ضد سرقت است.

 

تصاویر سانگ یانگ رکستون 2016

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی