zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: بی ام و M4 GTS 2016

تصویر بی ام و M4 GTS 2016
باز و بسته

خودرو:

بی ام و

مدل خودرو:

M4 GTS

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2016

گیربکس:

6-7 دنده اتومات

دفرانسیل:

عقب

حجم موتور:

2979

قیمت:

134200 $

سیلندر:

6

سوپاپ:

24

اسب بخار:

493-6250

گشتاور:

442-4000

طول خودرو:

4698 mm

عرض خودرو:

1870 mm

ارتفاع:

1383 mm

وزن:

3329

سایز تایر:

P265/35YR1

سرعت:

304

شتاب:

3.7

مصرف سوخت:

8.2

حجم باک:

60

استاندارد سوخت:

-

ایربگ:

کیسه هوا فعال سمت جلو، حفاظت از زانو جلو و حفاظت از سر

ترمز:

ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، ترمز خودکار، قدرت تشخیص عابر پیاده، تشخیص سایر وسایل نقلیه

صندلی:

صندلی های برقی 10 حافظه ای جلو با گرمکن (با قدرت چهار راه کمری)، صندلی راننده با تنظیمات حافظه ای و پایین رونده، روکش چرمی

تهویه هوا:

کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه

شیشه:

برقی

آینه بغل:

آینه قدرتی تاشو خودکار کاهنده گرمای دو طرف

نور:

چراغ های جلو LED تطبیقی ​​و کنترل اتوماتیک نور بالا

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

تعداد انگشت شماری از خودرو سازان به ساخت خودرویی با عملکرد بالا همچون کوپه لوکس و کانورتیبل پرداخته اند، اما به ندرت توانسته اند نتایج کار خود را در سطح خودرو 2016 BMW M4 افزایش دهند. بر اساس خودرو های سری 4 (که نسخه دو درب سدان در سری 3 است)، خودرو های سری M با موتور توربوشارژ 3.0 لیتری خطی شش سیلندری تولید می شوند که موتور قوی با تولید قدرتی به میزان 425 اسب بخار شروع می شود. قدرت موتور به چرخ های عقب از طریق انتقال نرم و صاف و تغییر گیربکس شش زمانه یا هفت زمانه و دو کلاچه با انتقال دنده خودکار (M-DCT) افزوده می شود. در نتیجه شتاب این خودرو در سرعت 0-60 مایل در ساعت نزدیک به 4 ثانیه مسطدر سطح می باشد.

 

بی ام و m4 gts

 

ب ام و M4 کوپه لوکس با عملکرد بالا با هدف خریدارانی که می خواهند دارای خودرویی اسپرت و راحت باشند طراحی شده است. خودرو های قابل رقابت با این خودرو شامل آئودی RS5، مرسدس بنز C63 AMو کادیلاک ATS-V می باشند.

 

عملکرد فنی:

انگیزه ایجاد قدرت در M4 GTS همان موتور دو توربو، 3.0 لیتری است که نشان دهنده عملکرد شش دنده در M4 به طور منظم است، اما میزان خروجی این موتور به 493 اسب بخار و 443 پوند فوت گشتاور افزایش یافته است که دارای سطحی اضافی از قدرت به اندازه 68 اسب بخار و گشتاوری به میزان 37 پوند فوت بیش از دیگر نسخه های استاندارد M4 است. این مدل به طور قابل توجهی قوی تر و در حدود 200 پوند سبک تر از دو نسخه دیگر استاندارد M4 می باشد، بدیهی است M4 GTSسریع ترین نسخه خودرو های سری M می باشد.

 

bmw_m4_gts

 

از M4 یک موتور توربو دوقلو 3.0 لیتری شش سیلندر نیز ارائه شده است که دارای قدرتی به میزان 426 اسب بخار و 406 پوند فوت گشتاور است. خریداران می توانند برای داشتن انتقال دستی هفت زمانه و کلاچ خودکار و یا یک انتقال شش زمانه است به همراه چرخ دنده قوی، کلاچ دو صفحه و تطبیق برگشت حق انتخاب داشته باشند. درایو چرخ عقب به صورت استاندارد است و به عنوان یکی از ویژگی های اسموکی فرسودگی کاری است که اجازه می دهد تا رانندگان به راحتی دود لاستیک های عقب را مشاهده نمایند.

 

bmw_m4_gts

 

طراحی داخلی:

در داخلM4 ، 4 سرنشین به راحتی جای می گیرند، کابینی راننده گرا و با ارائه ارگونومی خوب و طیف گسترده ای از ویژگی های فن آوری و سطح بالایی از آرامش می باشد. با اقتباس از سری پایه 3 و سری 4، کابین با ویژگی های متعدد پیشرفته، از جمله طراحی ابزار اندازه گیری به دایره، یک روکش چرمی فرمان M، یک اهرم دنده عوض کن M و مقابل صندلی پوسته ای M شکل با افزایش محافظت بدنی در نظر گرفته شده است. خریداران می توانند صندلی قدرتی قابل تنظیم و گرم را به صورت اختیاری انتخاب نمایند و همچنین صندلی های چرم دو نفره با دوخت مقابل را اضافه کنند. سرنشینان صندلی عقب دارای فضای اتاق کافی می باشند و بدنه خودرو فضای بار نسبتا سخاوتمندانه ای به اندازه 12 فوت مکعب ارائه می دهد. با تقسیم پشتی صندلی عقب به صورت60/40 فضایی زیاد برای ظرفیت حمل محموله های اضافی ایجاد می شود.

 

bmw_m4_gts

 

طراحی ظاهری:

کوپهM4 ، با روکشی آلومینیومی و گلگیرهای فیبر کربن بیت های پلاستیکی، که وزن آن 174 پوند کمتر از کوپه قبلی M3می باشد، به اندازه 3530 پوند است. هر چند که بدنه خودرو سبک است اما تجهیزات جدید به اندازه 525 پوند به وزن آن می افزاید.

 

سبک نگارش، بی ام و M4 به نسبت هسته ای مشابه و با ویژگی های خودرو های سری 4 ارائه می شود. یک نگاه به زیر کاپوت ما را متوجه می سازد که این خودرو با قدرت فوق العاده ارائه شده است، در حالی که بسیار تهاجمی تر و آیرودینامیک و موثر بر عکس العمل بدن در جلو، اطراف، و عقب طراحی شده است. گلگیر های گشاد بسته شده بر روی چرخ که در اطراف بزرگتر است و لاستیک را می پوشاند و دارای سقف با گزینه کربن فیبر می باشد.

 

در حالی که سیستم تعلیق معمولی قابل تنظیمM شکل به طور طبیعی برای M4استاندارد است، سیستم تعلیق تطبیقی M در این نسخه در دسترس است. ارائه تنظیم پویا با تنظیمات دمپر برای ارائه طیف وسیع تری از راحتی و اسپرت بودن، کاربرد دارد، سیستم فرمان برقی است و همان تنظیمات، به صورت تنظیم وزن و بازخورد درآمده است.

 

عملکرد رانندگی:

کوپه M4 GTS مجهز به انتقال کلاچ دوگانه هفت زمانه، می تواند سرعت 60 مایل در ساعت را در 3.7 ثانیه طی کند و به سرعت بالای 190 مایل در ساعت برسد. M4 استاندارد نیاز به 3.9 ثانیه زمان برای رسیدن به سرعت 60 مایل در ساعت با سیستم انتقال خودکار دارد، در حالی که حداکثر سرعت آن 155 مایل در ساعت می باشد. انتظار می رود GTS جهت اجرای تست یک چهارم مایل به 11.5 ثانیه وقت نیاز دارد. این خودرو در تست ترمز با سرعت 60 مایل در ساعت 106 پا را قبل از متوقف شدن می پیماید که فاصله کوتاهی برای یک ماشین با کارایی بالا در این کلاس است طولانی ترین فاصله توقف توسط هر کوروت فعلی، به میزان 104 پا می باشد.

 

ایمنی:

هر 2016 BMW M4 استاندارد شامل ترمز های ضد قفل، کشش و کنترل پایداری، کیسه هوا فعال سمت جلو، حفاظت از زانو جلو و حفاظت از سر. سیستم کمکی BMW M4 شامل هر دو خدمات اورژانس (دکمه SOS و اطلاع رسانی برخورد اتوماتیک و خدمات از راه دور و سیستم بازیابی سرقت خودرو و سیستم قفل / باز کردن از راه دور می باشد.

 

سیستم کنترل پایداری ادغامی چند ویژگی طراحی شده برای بهبود عملکرد ترمز دارند، مانند دوره پاک کردن روتور ترمز خشک زمانی که برف پاک کن شیشه جلو در حال استفاده است و snugging لنت ها به طور خودکار، هنگامی که راننده به طور ناگهانی پای خود را از پدال گاز بلند می کند.

 

ویژگی های ایمنی اختیاری شامل دوربین دید از عقب و دوربین دید از بالا به پایین، سنسور پارک عقب، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سیستم هشدار برخورد از جلو (از جمله حفاظت از عابر پیاده) و ترمز خودکار برای کاهش تصادف. دیسک های ترمز کربنی سرامیکی با عملکرد بالا نیز اختیاری است.

 

تست آلایندگی هوا:

EPA اقتصاد سوخت را برای کوپه M4 با انتقال دستی امتیاز mpg 20 به صورت ترکیبی )17 شهرستان / 26 بزرگراه) را در نظر گرفته است. و برای انتقال به صورت خودکار امتیاز mpg 19 به صورت ترکیبی (17 شهرستان / 24 بزرگراه) تخمین زده شده است.

 

قیمت و ارزش گذاری:

قیمت M4 بر اساس مدل های ارائه شده از $ 66,695 - $ 134,200 در نظر گرفته شده است. قیمت M4 کوپه 67000 $ و M4 GTS 134000 $ تخمین زده شده اند.

 

دیگر ویژگی های خودرو:

BMW M4 2016 دو درب، با چهار سرنشین خودرویی با عملکرد فوق العاده است که در سری 4 خودرو های این شرکت طراحی شده است و در مدل های کوپه و سبک ارائه شده است.

 

تجهیزات استاندارد M4 شامل رینگ های آلومینیومی 18 اینچی با تایرهای تابستانی، سیستم تعلیق اسپرت، قفل دیفرانسیل فعال، چراغ های زنون تطبیقی، سیستم اگزوز با چهار tailpipes ، کیت بدنه اسپورت، پانل های بدنه بیرونی منحصر به فرد (از جمله " powerdome "کاپوت و گلگیر های عقب گسترده تر)، آینه قدرتی تاشو خودکار کاهنده گرمای دو طرف، ورود بدون کلید و سیستم جرقه زنی، کنترل کروز، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه، روکش چرمی، صندلی های برقی 10 حافظه ای جلو با گرمکن (با قدرت چهار راه کمری)، صندلی راننده با تنظیمات حافظه ای و پایین رونده seatbacks عقب که همچنین شامل یک مرکز محموله عبور از طریق صندلی های عقب می باشد.

 

bmw_m4_gts

 

ویژگی های فن آوری استاندارد شامل تلفن بلوتوث و اتصال صوتی، صفحه نمایش مرکزی 8.8 اینچی، سیستم ناوبری، مجموعه ای از گوشی های هوشمند و برنامه های آنلاین تحت برنامه Connected Drive BMW ، رابط الکترونیک IDrive بی ام و، و 16 بلندگو هارمون کاردان، سیستم صوتی فراگیر صدا با رادیو HD، رادیو ماهواره ای، یک ورودی صوتی USB، پورت aux و یک دستگاه پخش سی دی.

 

بسته اجرایی اختیاری به امکانات قبلی این موارد را نیز می افزاید: واشر چراغ جلو، سنسور های پارک جلو و عقب، صفحه نمایش بالای سر، غربیلک فرمان و دوربین دید عقب.

 

بسته نور پردازی بیشتر به امکانات قبلی این موارد را نیز می افزاید: چراغ های جلو LED تطبیقی و کنترل اتوماتیک نور بالا.

پکیج Driver Assistance شامل: هشدار نقاط کور، هشدار انحراف از مسیر، یک سیستم دوربین جانبی و مشاهده بالا، اطلاعات محدوده سرعت، سیستم هشدار برخورد از جلو و ترمز خودکار برای کاهش برخورد.

 

برخی از موارد در بسته همراه در دسترس می باشد که به عنوان گزینه های مستقل هستند. گزینه های دیگر شامل رینگ های 19 اینچی، ترمز کربنی سرامیکی، کمک فنر و دامپر سیستم تعلیق تطبیقی خودکار موازی که در پارک کمک می کند، آفتابگیر برقی عقب (فقط در کوپه) و اتصال گوشی های هوشمند افزایش یافته است.

 

در کوپه، برای هر یک از سقف های قابل مشاهده فیبر کربن تقویت شده پلاستیکی (CFRP) و یا یک سقف فولادی سنتی که شامل یک سانروف است موجود میباشد. تبدیل M4 دارای یک ماشین سقف دار قدرتی جمع شو با یک مسدود کننده بادی و همچنین گسترش روکش چرمی درب تر و تمیز با ترکیب فن آوری خورشیدی می باشد. هنگامی که با بسته اجرایی مجهز می شود شامل صندلی جلو با گرمکن گردن نیز می شود.

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی