zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: بنز E 400 2016

تصویر بنز E 400 2016
باز و بسته

خودرو:

بنز

مدل خودرو:

E 400

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2016

گیربکس:

7 دنده اتومات با شیفتینگ

دفرانسیل:

جلو با قابلیت تبدیل

حجم موتور:

1991

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

329-6000

گشتاور:

354-1200

طول خودرو:

4879.34 mm

عرض خودرو:

2070.1 mm

ارتفاع:

1450.34 mm

وزن:

1865.17

سایز تایر:

P245/40HR1

سرعت:

209

شتاب:

0

مصرف سوخت:

8.6

حجم باک:

79

استاندارد سوخت:

یورو 5

ایربگ:

کیسه هوا راننده و مسافر، کیسه هوا سمت سر، کیسه هوا عقب سر، کیسه هوا دو سمت، کیسه هوا عقب بدن

ترمز:

4 چرخ مجهز به سیستم ABS و ترمز دیسکی، کمک ترمز، کنترل پایداری الکترونیکی

صندلی:

تنظیم دستی - پشت سری فعال - سردکن،گرم کن ، ماساژور صندلی جلو ، حافظه ، صندلی جلو و عقب برقی و چرم

تهویه هوا:

اتوماتیک

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی - گرم کن - تاشوندگی برقی و حافظه سفارشی

نور:

چراغ جهت روشنایی در روز، چراغ خودکار تسطیح

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

مرسدس بنز در مورد نام تجاری جهت بیان ویژگی های ماشین متعصب است، نگاهی به E Class جدید، که توسط christens که فن آوری خود را در این آشفته بازار با عبارات مرموز مانند فاصله خلبان Distroni، تنظیم هوا، کنترل بدن، و امن در برابر ضربه معرفی نمود، اما در کنار هم به یک موضوع واحد اشاره نمود، و آن هم ایمنی خودرو های سری E است. E Classیک ماشین هوشمند است، در واقع، خودرویی بسیار بیشتر از هوشمند است.

 

review-infography-benz-e400-2016

 

هفت سال پیش، مرسدس با راه اندازی خط جدید و با توجه به "کمک‌راننده" خودرو، یک الگوریتم که بر ورودی فرمان و با پارامتر های دیگر نظارت بر تشخیص راننده خواب آلود دارد. در حالی که این قابلیت، نشان داده در کیلومتر سنج های یک بخش، دوباره در حال حاضر در خودرو E Classجدید موجود است، آن را عملا توسط تکنولوژی درایو رانندگی جدید بنز، که به راحتی می تواند به نام برطرف کننده "بی توجهی کمک راننده" توجیه نمود.

 

این کمک راننده با استفاده از نیمی از سنسور های رادار در S Class طراحی شده است اما هنوز موفق به برنده توانایی های خود در رانندگی به عنوان گل سرسبد خودرو های بنز نشده است. یک جلوی واحد مواجه رادار، با یک دوربین و استریو در پشت شیشه جلو و سنسور نصب شده در گوشه عقب تا 60 ثانیه به صورت دست آزاد و توجه به گفتگوی آزاد در بزرگراه ها و جاده های روستایی اجازه می دهد تا این عمل انجام گردد. ماشین حتی با تغییر خطوط برای شما، سیگنال می فرستد، هنگامی که شما آن را با اشاره سر جواب می دهید فلش سیگنال به نوبه خود برای دو ثانیه روشن می گردد.

 

عملکرد فنی:

2016 مرسدس بنز E250 BLUETEC پایه سواری با یک موتور توربودیزل 2.1 لیتری چهار سیلندر است که به تولید میزان قدرت 195 اسب بخار می پردازد.

 

سواری واگن E350 با موتور 3.5 لیتری V6 و تولید سطح میزان قدرت 302 اسب بخار است، در حالی که سواری کوپه E400 ، با دو نوع موتور یکی به میزان قدرتی برابر 329 اسب بخار تولید نموده، و دومی با موتور توربوشارژر V6 ، 3.0لیتری است.

 

کوپه E550 با یک موتور 4.7 لیتری V8 توربو شارژر دوقلو باعث می شود به میزان 402 اسب بخار قدرت تولید شود. E250، E350، E400 و E550 همه با یک گیربکس اتوماتیک هفت زمانه مجهز هستند.

 

با کارایی گرایی در سواری واگن، مرسدس بنز E63 AMG S 2016 با موتور 5.5 لیتری V8 توربوشارژر دوقلو به تولید 577 اسب بخار قدرت و 590 پوند فوت گشتاور می پردازد. گیربکس هفت زمانه با انتقال خودکار دارای استاندارد است.

 

طراحی داخلی:

رانندگان مرسدس بنز 2016 E-Class را خودرویی لوکس، با کابین جذاب و با درجه بالا کیفیت ساخت و کلاس اول در مواد متشکله مانند چوب و کروم می دانند. در کلاس E- که دارای صندلی عقب بزرگ، نیز است. برخی از منتقدان در فکر سیستم سرگرمی E کلاس، کاربر پسند می باشند، هر چند دیگران استدلال می کنند که رقبای این خودرو لوکس مانند ب ام و و آئودی دارای سیستم هستند که در هر دو جذاب تر و آسان تر در نحوه استفاده هستند.

 

داخل کابین مرسدس بنز 2016 E-Class دارای یک بار خوش مدل و کاربردی است، همچنین در داخل، همه چیز با پارچه مخمل خواب دار و تصفیه شده به عنوان فرم دار، با مقادیر زیاد از تجهیزات مجهز چوب و کروم دارای یک محیط منحصر به فرد است.

 

کابین با ایجاد یک تغییر در داشبورد و ابزار اندازه گیری غنی می شود، یک ساعت آنالوگ زیبا، سوئیچ آلومینیومی ، و طراحی قابل توجه با چوب یا فلز تر و تمیز که حس مناسب و نهایت زیبایی را افزایش می دهد، گوشه ها و مفاصل را با دقت نزدیک به هم طراحی نموده اند.

 

عملکرد رانندگی:

داوران با ستایش بهره وری سوخت درE250 ، عبور با قدرت و شتاب پر جنب و جوش پس از توقف را نیز نسبت به دیگر مدل های E350 و E400 که احساس قدرتمندی بسیاری دارند ترجیح دادند و از دیگر ویژگی های این سری می دانند، E550 تحت موتور قوی است و E63 AMG S با ارائه یک شتاب ماشین اسپورت عجیب و غریب است.

 

ارائه گشتاور برای بسیاری از مدل های فراوان این کلاس در محدوده کم دور در دقیقه است، E250 نشان می دهد بسیار عالی خارج از خط شتاب را نسبت به دیگر اتومبیل ها دارد که خودرو شگفت آور آرام و کم مصرف برای این سری می باشد.

 

مرسدس با چهره دیگر یک شتاب 7.9 ثانیه ای در سرعت 0- 62 مایل در ساعت برای موتور های دیزل E250را در نظر می گیرد. مرسدس بنز می گوید سواری 2016 E63 AMG S می تواند از 0 تا 60 مایل در ساعت را در 3.5 ثانیه به شتاب برسد.

 

ایمنی:

گزینه های ایمنی در این کلاس شامل:

- درایور کیسه هوا

- کیسه هوا مسافر

- کیسه هوا سمت سر

- کیسه هوا عقب سر

- کیسه هوا دو سمت

- کیسه هوا عقب بدن

- 4 چرخ مجهز به سیستم ABS

- 4 چرخ مجهز به ترمز دیسکی

- کمک ترمز

- کنترل پایداری الکترونیکی

- چراغ جهت روشنایی در روز

- سوپاپ کودک

- مجتمع تبدیل سیگنال آینه

- کنترل کشش

- آینه دید نقاط کور

- چراغ خودکار تسطیح

- هشدار خروج از لاین

 

 

تست آلایندگی هوا:

EPA برآورد مصرف سوخت mpg) شهرستان 42/24 بزرگراه) را امتیاز بالای صرفه جویی در اقتصاد سوخت میداند و E250 را بهترین از نظر مصرف سوخت نسبت به بسیاری دیگری از اتومبیل های متوسط مجلل قرار میدهد. از جمله مدل های دیزلی دیگر E350 و E400 هم هر دو دارای امتیاز mpg 29/20، هستند که در سطح متوسط نسبت به یک ماشین متوسط مجلل با یک موتور شش سیلندری، قرار دارند.

 

دیگر ویژگی های خودرو:

ویژگی های استاندارد در سواری مرسدس بنز 2016 E-Class شامل سانروف، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه، هشدار برخورد از جلو با ترمز خودکار، نظارت بر خواب آلودگی راننده و سیستم سرگرمی COMAND مرسدس بنز، که شامل یک صفحه نمایش نصب شده بر داشبورد، یک دکمه کنترل نصب شده بر کنسول مرکزی، یک پورت USB، بلوتوث، رادیو HD و پورت aux می باشد.

 

دیگر ویژگی های موجود عبارتند از: دوربین دید عقب، سانروف پانوراما، نظارت بر نقطه کور، هشدار خروج از خط، کنترل کروز تطبیقی، سیستم کمک پارک موازی، دکمه استارت، سیستم ناوبری، رادیو ماهواره‌ای، سیستم صوتی کاردون هارمن و یا بنگ و یاOlufsen ، یک سیستم سرگرمی بر روی صندلی عقب و سیستم تشخیص صدا.

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی