zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: بنز S 300 2014

تصویر بنز S 300 2014
باز و بسته

خودرو:

بنز

مدل خودرو:

S 300

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2014

گیربکس:

7 دنده اتومات

دفرانسیل:

عقب

حجم موتور:

2143

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

24

اسب بخار:

201-3800

گشتاور:

369-1600

طول خودرو:

5246 mm

عرض خودرو:

1899 mm

ارتفاع:

1496 mm

وزن:

2035

سایز تایر:

سرعت:

249

شتاب:

7.6

مصرف سوخت:

4.5

حجم باک:

0

استاندارد سوخت:

-

ایربگ:

-

ترمز:

-

صندلی:

-

تهویه هوا:

-

شیشه:

-

آینه بغل:

-

نور:

-

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

مرسدس هیبریدی S 300 BLUETEC یکی از دو نسخه هیبریدی از کلاس جدید S است. از سوی دیگر، ترکیبی S 400، با موتور تزریقی 3.5 لیتری V6 و تغذیه بنزین به یک موتور الکتریکی برای عملکرد V8 تغییر یافته است، اما این S 300 خلاقانه تر بوده و مربوط به مردم انگلیس می باشد و توسط یک موتور دیزل چهار سیلندر کوچک طراحی شده است.

 

review-infography-benz-s300-2014

 

بنابراین آیا این خودرو با یک موتور چهار سیلندر ارزان ترین خودرو مرسدس بنز در کلاس S می باشد؟ جواب منفی است. S300 "ترکیبی بلو تک" تنها در پوشش دارای دو محور با فاصله ی طولانی می باشد، و شش سیلندر آن با £ 1320 گران تر از S 350 CDI LWB به قیمت £ 72،260 می باشد. برای این که شما پول اضافی بابت دو سیلندر کمتر نپردازید و S300 با دور cc 844 و با وجود موتور الکتریکی KW 20 و به کمک موتور 2.1 لیتری چهار سیلندری با قدرت bhp 201، از موتور 3.0 لیتری V6 دیزل S350 با قدرت bhp 254 مطابقت ندارد.

 

عملکرد فنی:

این موتور ترکیبی دیزل در یک پارکینگ پر از وسایل نقلیه بنزینی به صورت الکتریکی است در حالی که قادر به گشت و گذار در حالت فقط الکتریکی می باشد، و وظیفه اصلی موتور الکتریکی آن تقویت موتور دیزل 2.1 لیتری است.

 

این موتور دیزل به عنوان خروجی دارای قدرت KW 150 و گشتاور Nm500 می باشد. این است که با تغییر وزن به kg2015، هر چند، به طوری که با ایجاد قدرت KW 20 به میزان 250 Nm از موتور الکتریکی هفت زمانه با انتقال خودکار با افزایش مناسب و معقول خطی در هنگام سبقت قرار می گیرد.

 

طراحی داخلی:

با این فرض که این خودرو صاحب چرخ های پشت بزرگ است و بسیاری، این مورد را نمی پسندند اما صندلی های عقب با حفظ فضای تنفس شامل اتاق مطالعه با یک کتابخانه بدون توجه به آنچه در چرخ ها اتفاق افتاده است، می باشد. صندلی های راحت که فقط چرمی نیستند. سیستم تعلیق با تصور وزش باد با کیفیت در جاده های استرالیا، که در غیر این صورت فضای داخلی شروع به تکان خوردن می کرد.

 

و کابین این خودرو بی همتا است، شامل اتوماسیون مجهز و بهذ صورت اکالیپتوس که در سراسر آن خطوط تیره مخمل خواب دار و سقف آن که پارچه ای است. هیچ ماشینی به جز یک رولز رویس دارای این توجه به جزئیات نیست. ادراک از کیفیت این خودرو با این واقعیت که کلاس S جدید ترین خودرو ها در این واحد در مقایسه با اتومبیل های مانند A8 آئودی و BMW سری 7 است.

 

عملکرد رانندگی:

گاه گاهی با فشار دکمه استارت زمانی که شارژ به اندازه کافی در باتری های لیتیوم یون وجود دارد و شما در حالت EV سکوت از جلوی خانه خود در حال سر خوردن، در امتداد جاده هستید می بایست سرعت خود را دریافت کنید تا سر زمان مناسب و معقول از سرعت قبل از احتراق موتور اقدام نمائید، که در این مورد این اشاره وجود دارد که در برخی از محیط ها میزان وزش باد و حالت تایر و جاده با ایجاد سر و صدا به تعدیل اثر آن را نشان می دهد.

 

اما اگر باتری ضعیف شده و موتور از سرما متوقف شده است (و یا درب یا پنجره باز مانده باشد) استارت زدن آن کمی با صدای بلند و (یا حداقل به نظر می رسد) می باشد، به این دلیل که کلاس S با موتوری تصفیه و آرام از هر صدای ناگهانی است و احساس کمی از سر و صدا در آن سرزده است.

 

اگر می خواهید بدانید آن صدای خر خر نهایی در خودرو S350 CDI دارد یا نه، باید بدانید که موتور های دیزلی و موتور های الکتریکی ترکیبی بیشتر دارای یک اشاره مودبانه در تماس از ضربه به گیربکس شش سیلندری است. یک صفحه نمایش هنگامی که موتور در حال آماده شدن برای تقویت کردن است در صفحة دیجیتال نشان می دهد، اما S350 CDI یا خودروی تازه بدوران رسیده GTI در گلف تقویت خود را به صورت پنهانی انجام می دهند.

 

با این حال، فراتر از آن چه شما به ندرت در مورد تأمین انرژی در این کلاس S فکر می کنید، باید بدانید (صندلی عقب) مسافر تحت تاثیر قرار گرفتن در سکوت است آن هم در زمانی که برای اولین بار از کلاس S فوق به دور از اتفاقات ممکنه در حالت الکتریکی، با ادغام عالی بین موتور دیزل، و گیربکس هفت زمانه و با حرکتی بی سر و صدا در سواری، با پالایش کلی آن به عنوان خودرویی آرام همچون یک فانتوم رولز رویس و با محیط داخلی مرسدس که احساس واقعا خاصی دارد.

 

موتور الکتریکی S300 نیز با افزودن گشتاور اضافی به میزان 184 lb فوت، نسبت به خودور S350 غیر هیبریدی در mph 62 با هشت دهم سریعتر از حالت ترکیبی (6.8sec) در مقابل با 7.6 ثانیه و با یک سرعت بالاتر است.

 

تست آلایندگی هوا:

S300 با آمار رسمی دارای امتیاز mpg 61.4 و با سوخت G ,CO2 /کیلومتر 120 در برابر خودرو S350 با امتیاز mpg 50.4 و با G ,CO2/ کیلومتر 148 است. شاید شما تصور کنید این اعداد و ارقام در واقعیت مطابقت ندارد، اما در طول تست ما میزان امتیاز S300 ترکیبی همیشه به طور متوسط بیش از mpg 40 بوده است.

 

میزان مصرف سوخت:

S350 نمی تواند همچون S300 با دستیابی به رقم رسمی مصرف سوخت L / 100 km 4.5 برسد. در حال اجرا به طور منظم در اغلب رانندگی شهری، به میزان 7.0L در یک ماشین با پیمایش کمتر از 1000 km در کیلومترشمار، و با چشم انداز در حال اجرا حتی با صرفه تر از زمانی که موتور قبلی را داشته به دست آورده است.

 

قیمت و ارزش گذاری:

خودرو ترکیبی مرسدس بنز S300 BLUETEC به عنوان یک ماشین فوق العاده با قیمتی با شروع از 195،000 $ است. اما این قیمت حداقل هزینه یک خودرو در کلاس S است که اجرای آن می تواند آرزو باشد.

 

دیگر ویژگی های خودرو:

ماژول های برقی که در گیربکس گنجانیده و در زیر کاپوت متناسب می باشد، اما باتری ها در بوت قرار می گیرد، و این بدان معناست که رویه پلاستیکی بزرگی در فضا بار موجود است.

 

حتی هیچ جگوار XJ و یا پورشه Panamera دارای چرخ های پشت بزرگ نیست. مسلم است که این مسئله در کلاس S با kg 60 اضافی در S300ترکیبی بیش از وزن S350 در برابر یک ماشین لیموزین دو تنی بی اهمیت است، اما فرمان دارای نور و بی روح است.

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی