zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: جیلی امگرند RV-7 2016

تصویر جیلی امگرند RV-7 2016
باز و بسته

خودرو:

جیلی

مدل خودرو:

امگرند RV-7

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2016

گیربکس:

5 دنده دستی

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

1808

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

102-6000

گشتاور:

172-4100

طول خودرو:

4397 mm

عرض خودرو:

1789 mm

ارتفاع:

1470 mm

وزن:

1296

سایز تایر:

215/55R16

سرعت:

175

شتاب:

11.9

مصرف سوخت:

0

حجم باک:

50

استاندارد سوخت:

یورو 4

ایربگ:

6 عدد کیسه های هوا برای جلو و سرنشینان عقب، ISOFIX، کشنده کمربند ایمنی

ترمز:

سیستم ضد قفل ترمز ABS - توزیع نیروی ترمز الکترونیکی قدرتي (EBD) - چرخ های جلو دیسکی وترمز دیسکی

صندلی:

صندلی با چرم مصنوعی، جا پای زیاد برای صندلی عقب

تهویه هوا:

کنترل هوا تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی، آینه های جانبی گرم

نور:

چراغ مه شکن عقب برجسته، چراغ جلو مجموعه ای - چراغ پیشانی هالوژنی

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

نام تجاری Geelyتوجه بیشتر مردم را به خود جلب می کند. جای تعجب نیست چرا که نفوذ این نام تجاری در برابر مارک های خیلی معروف مانند مارک های ژاپنی و اروپایی بوده است.

 

gelly-emgrand-rv7-2016-info

 

به نظر می رسد یک هشدار در این محصول جدید وجود دارد این مارک چینی تولید کننده هاچ بک با برچسب جیلی Emgrand 7 RV اگر چه هاچ بک است، اما ابعاد نسبتا بزرگی دارد. با طول تقریبا 4.4 متر و عرض حدود 1.8 متر،و طول 3.9 متر که خودرویی خیلی جا دار است.

 

بررسی ها نشان می دهد، که طراحی جدید این خودرو را تبدیل به محصولی پر فروش در بازار اروپا در نظر گرفته شود. جای تعجب نیست اگر چنین ابعاد بزرگی دارد. قد و قامت این خودرو به دور از تصور خودرو اسپرت است، و این خودرو شایسته تر می شود با پیشانی زیبا با حداقل خم موجود که دارای کاپوت مسطح و گسترده ای مانند یک ماشین لوکس است.

 

حتی ویژگی های اضافی موجود این ماشین را به طور فزاینده گسترده می کند، مانند سانروف، کنترل آب و هوا تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک، و روکش کامل MID دوخته شده، صندلی برقی قابل تنظیم، همچنین ارتفاع لامپ. این ویژگی ها قطعا به راحتی در هر اتومبیلی هاچ بکی یافت نمی شود که کمتر از 250 میلیون روپیه قیمت داشته باشد.

 

عملکرد فنی:

بخش ماشین آلات و استراتژی انجام شده در موقعیت جیلی Emgrand 7 RV و کاملا منحصر به فرد است. این خودرو با استفاده از موتور قدرتمند 120 اسب بخار چینی، با استفاده از واحد طراحی شده 1808 سی سی CVVT که با تکنولوژی متغیر سوپاپ به نام این ماشین ثبت شده است.

 

موتور ساده، و بدون زواید داخلی سازگار با استاندارد اروپا است. در Emgrand EC7-RV قرار است هر یک از موتور های 1.5 لیتری با قدرت 109 اسب بخار قوی تر از موتور با ظرفیت 1.8 لیتر 139 با قدرت اسب بخار است.

 

اما مشخصات خودرو ساده 1.8 لیتری بنزینی چهار سیلندر با زمان بندی متغیر سوپاپ با قدرت 102 اسب بخار و گشتاوری برابر172 kW / Nm است که همواره یک گیربکس دستی پنج زمانه (در CVT خودکار است) با چرخ های جلو دیسکی و با کمک ترمز دیسکی چهار چرخ و کمک فرمان هیدرولیک می باشد.

 

طراحی داخلی:

اما بعضی از موارد اساسی مانند کیفیت مواد استفاده شده در این خودرو نگران کننده است. با این وجود، محل نشیمن در این خودرو دارای ارزش بسیار رضایت بخش به عنوان یک هاچ بک است. موقعیت رانندگی به راحتی با کمک تنظیم کننده های الکتریکی و همچنین پشتیبانی کمری بهبود می یابد حتی اگر خواستید این تنظیم به صورت دستی نیز وجود دارد. در فضای داخل کابین عقب فضای بسیار بزرگ کاملا موجود است.

 

RV_Interior

 

اگر چه صندلی با چرم مصنوعی روکش شده است، اما بخش های دیگر مانند داشبورد، و درب مجهز تزئین شده است، فرمان، و پانل های داخل آن هنوز هم با استفاده از پلاستیک پیچیده شده است که به راحتی قابل لمس است. حتی مواد در فضای خالی هر موتور به نظر می رسد با طرح های جزء بسیار معمولی طراحی شده است.

 

بوت خودرو بزرگ است، و با کمک یک تقسیم برابر در صندلی عقب. فضای قرار گرفتن پا و سر به طور مساوی یا بیش از متوسط سطح کلاس خودرو و از چرم مناسب استاندارد استفاده شده، که حتی احساس می شود بیشتر شبیه وینیل است.

 

خطوط تیره ساده در عین حال موثر و هر چند سخت پلاستیکی فراوان، از رنگ های متضاد و تر و تمیز و ظریف با غلبه بر هر گونه نا امیدی به صورت لمسی در کابین طراحی شده است. و این تصور قریب به اتفاق دست می دهد که این یک ماشین گران تر است.

 

فضای داخلی در یک حس ظرافت و بالاندگی، با رنگ بژ و سفید همسان با هم طراحی شده است، و نشان دهنده فضای فوق العاده سبک می باشد. فضای داخل کابین با عرض mm1،789 محیط نسبتا گسترده ای در میان خودرو های هم سطح، آن ارائه می دهد و فضای وسیع و راحت برای راننده و مسافر ایجاد نموده است. فاصله بین دو محور mm 2،650 فضای طلایی برای قرار دادن پا به اندازه کافی برای صندلی های عقب به ارمغان می آورد.

 

طراحی ظاهری:

دو لامپ پروژکتوری گنبدی شکل در اندازه بزرگ با یک بیت از دندانه های تیز در جلوی خودرو قرار گرفته است. پنجره مشبک نیز با یک کروم طلایی در اطراف آن طراحی شده است. آرم بزرگ سپر به شکل منحصر به فرد با طلا موتیف رنگی که ظاهراً شبیه به آرم کادیلاک است.

 

EC7 خودرویی محافظه کار است، خطوط تر و تمیز در هر دو مدل سواری و هاچ بک هر چند از نظر ذهنی به نظر می رسد به عنوان یک کلاس خودرو های سواری است.

 

عملکرد رانندگی:

به خاطر راحتی در هنگام رانندگی، Emgrand 7 RV تعلیق مستقلی در جلو و چرخ های عقب ایجاد نموده است. یکی دیگر از نقاط برجسته در این خودرو مقدار فضای بار آن است.

 

انتظارات می تواند نا امید کننده باشد هنگامی که نگاهی به درایو برنامه ریزی شده در سواری EC7 جدید جیلی انداخته می شود که نتوانسته در این زمینه اهداف خودرو را تحقق ببخشد. در مسیر آزمون سخت که اقدام به رها کردن اسکلت خودرو کرده بودند، صدای جیر جیر یا پیچ و تاب در شاسی تولید نمی شد و انتظارات از یک ماشین به آرامی ساخته شده است که قبلا پر سر و صدا و سواری خشن بود برآورده شد.

 

گذشته از راننده، همه مسافران در مورد فضای قرار دادن پا و ارتفاع سقف، راحتی سواری و آرامش خودرو، تحت تاثیر قرار گرفته اند. این خودرو با هزینه کمتر از 16،000$ در ابتدا تنها با یک گیربکس دستی پیش بینی شده بود.

 

ایمنی:

بر اساس استاندارد اروپا، امنیت NCAP در سطح 4 یورو بوده است. یکی از اتومبیل های در سطح امنیتی XF جگوار به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار است. تعجب نکنید اگر در داخل کابین Emgrand 7 بسیاری از ویژگی های ایمنی فعال و غیر فعال هستند. مانند 6 عدد کیسه های هوا برای جلو و سرنشینان عقب، ISOFIX، کشنده کمربند ایمنی، چراغ مه شکن عقب برجسته، کنترل ثبات(ESC) ، و بسته آتش نشانی (APAR) نیز در این خودرو موجود است.

 

این خودرو دارای امتیاز چهار ستاره یورو NCAP است، اما بر اساس استانداردهای ANCAP آزمایش می شود. توزیع کننده موجود آن را به کمتر از چهار ستاره می رساند، تاریخ راه اندازی این خودرو در ماه سپتامبر است که این مسئله تا زمانی که که امتیاز می دهند ثابت می باشد. همچنین کنترل پایداری الکترونیکی، شش کیسه هوا، آینه های جانبی گرم، یدکی، اندازه کامل (بر روی یک چرخ آلیاژ)، ترمز ABS و توزیع نیروی ترمز الکترونیکی و در مدل های لوکس (15،990 $) سنسور پارک عقب نیز وجود دارد.

 

میزان مصرف سوخت:

Emgrand EC7-RV مطابق با انتشار CO2 به اتمسفر و دیگر استانداردهای زیست محیطی در اروپا است. این خودرو ترکیبی از مزایای استفاده از هزینه کم، است که کلیدی برای بازارهای کره و ژاپن دارد، و با کیفیت بالا، برای اروپا ضروری است.

 

قیمت و ارزش گذاری:

قیمت این خودرو از 14,990 دلار تا 15,990 دلار ارزش گذاری شده است.

 

دیگر ویژگی های خودرو:

ویژگی های ایمنی:

سیستم ضد قفل ترمزABS - کیسه هوا جلو و عقب - توزیع نیروی ترمز الکترونیکی قدرتي (EBD)

 

ویژگی های داخلی:

صندلی های چرم

 

ویژگی های بیرونی

درب های برقی - آینه برقی - چراغ جلو مجموعه ای - چراغ پیشانی هالوژنی پنجره قدرتی - دستی جلو AC - تعداد 6 بلندگو - رادیو

 

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی