zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: میتسوبیشی ASX 2016

تصویر میتسوبیشی ASX 2016
باز و بسته

خودرو:

میتسوبیشی

مدل خودرو:

ASX

استایل:

شاسی بلند

سال تولید:

2016

گیربکس:

اتوماتیک CVT

دفرانسیل:

جلو با قابلیت تبدیل

حجم موتور:

1998

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

150-6000

گشتاور:

197-4200

طول خودرو:

4295 mm

عرض خودرو:

1770 mm

ارتفاع:

1625 mm

وزن:

1440

سایز تایر:

215/65R17

سرعت:

188

شتاب:

11.9

مصرف سوخت:

6

حجم باک:

60

استاندارد سوخت:

یورو 5

ایربگ:

کیسه های هوا در جلو، و کیسه هوا پرده ای جانبی و یکی برای زانوی راننده

ترمز:

سیستم کمکی ترمز، کنترل پایداری در ترمز و سیستم سیگنال اضطراری توقف

صندلی:

تنظیم صندلی راننده برقی، صندلی های چرم، انعطاف پذیری صندلی های عقب

تهویه هوا:

سیستم های تهویه مطبوع

شیشه:

برقی

آینه بغل:

آینه های درب بزرگ

نور:

چراغ های جلو زنون، سنسور پارک عقب و چراغ های اتوماتیک هستند

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

معرفی:

میتسوبیشی اعلام کرده است که جایگزینی برای سوپر Mirage به نام SUV ASX در نوامبر 2015 در شهر لس آنجلس عرضه می نماید. نسل فعلی ASX در سال 2010 معرفی شد و در حال حاضر در رقابت با رقیبانی همچون مزدا CX-5، هیوندای توسان و RAV4 تویوتا می باشد. در مدل جدید سطح تجهیزاتی که فقط خوب و جادار بودند باقی می ماند که باعث می شود این خودرو یک پیشنهاد جالب در مواجهه با رقابت بسیار شدید با دیگر خودروها باشد.

 

mitsu-asx-2016

 

SUV کوچک و قوی میتسوبیشی با ظاهر طراحی شده جدید و سپری پویا که با اوتلندر بزرگتر عرضه می شود، با آوردن ASX در خط طراحی در حال تحول است. به نظر می رسد 2016 ASX با تغییراتی، در نمایه عقب و انتهایی خودرو با یک ظاهر جدید و طراحی داخلی و با فضای حمل بار بیش از حد انتظار و کلید های لمسی ارائه می شود.

 

عملکرد فنی:

میتسوبیشی پلاگین در تکنولوژی هیبریدی ثابت شده است که خودرویی فوق العاده محبوب است و احتمال بسیار دارد که با ارائه یک پیشرانه الکتریکی، شبیه به اوتلندر PHEV، باعث شود ASXدر صف خودروهای با ویژگی های منحصر به فرد به نظر رسد.

 

موتور دیزلی 1.6 لیتری جدیدبا قدرتی به میزان 112 اسب بخار، با دکمه توقف/شروع و نسخه های2WD یا 4WD ارائه شده است. لنس بردلی میتسوبیشی می گوید که در حال حاضر فروش نسل ASX به طور مساوی بین 2WD و انواع4WD تقسیم می شود. البته مدل 2WD 90 درصد از بخش فروش بازار ASX را به طور کلی، به خود اختصاص داده است.

 

طراحی داخلی:

میتسوبیشی جای انتخاب بسیار کمی در تغییرات اجزای داخلی با طراوت در اوتلندر خود برای مشتری قرار داده، همان طور که انتظار می رفت ASX با رفتار مشابهی با ایجاد یک سیستم سرگرمی بزرگ که احتمالا از برجسته ترین ویژگی های این خودرو بر روی داشبورد می باشد و کابینی پاک با طراحی زیبا و منظم خودنمایی می کند.

 

دو تا از بهترین ویژگی های ما در بررسی از ASX میتسوبیشی سطح تجهیزات سخاوتمندانه و فضای داخلی خوب می باشد. اگر این تم در ادامه، با مرتب کردن بخشی از کف داخلی با پلاستیک می آمد، در ماشین های جدید می توانستیم به اثبات برسانیم که در واقع این خودرو یک مکان بسیار دلپذیر برای نشستن می باشد.

 

طراحی ظاهری:

خودرو ASX با پنجره های جلو ذوزنقه ای آشنا مشابه XR-PHEV II و مجموعه قاب کروم و خطوطی با تزئینات و زاویه پیچیده می باشد. چراغ های جلو باریک که در بالا سپر نصب شده آن را با جلویی بسیار شبیه به اسپورت ساخته است. دو قطعه عقب رادیکال تر شده و سقف با خطوطی کشیده و شیب دار می باشد. این خودرو به شکل پنج درب طراحی شده است.

 

طراحی سپر جلو جدید دور از ترفند جلویی می باشد، در حالی که قسمت عقب با لامپ به آرامی به روز شده و در شکل سپر ماهرانه تجدید نظر شده است..

 

عملکرد رانندگی:

راحتی سوار به طور کلی خوب است، به لطف تنظیمات سیستم تعلیق نسبتا نرم است و به سمت راحتی به جای اسپرت پیش رفته، بخش های ضربه گیر و سطوح خشن هستند بدون این که سر و صدایی جذب شود و چرخ های آلیاژی معقول و به اندازه با لاستیک منطقی دلپذیری که کمک بزرگی جهت عبور از چاله ها می کند.

 

تعصب نسبت به راحتی در این خودرو بدان معنی است که با حرکات بدن موزون هستند نه به عنوان به کنترل کردن راحت همچون رقبای اسپرت آن، بنابراین برخی از تغییرات بدنه در آن بیش از برجستگی بزرگ موجود در این خودرو، به اندازه کافی به مسافران خود فضای حرکت می دهد.

 

سیستم های انتقال درASX با مواد انباشته اما مقاوم در گوشه های آن نسبت به دیگر suv ها در بیشترین حد است. یک کمی بدنه باریک به نظر می رسد آن هم هنگامی که در مقابله با خم شدن حتی به صورت ملایم اتفاق می افتد که در این حالت فرمان البته نه به کندی پاسخ می دهد. به عبارت ساده، اگر شما به دنبال یک SUV کوچک که سرگرم کننده برای رانندگی هستید خودرویی مناسب است.

 

با این حال، درک ASX خوب است و در سرعت با رقیبانی همچون کیا Sportage احساس بهتری به دست می دهد. نسخه چهار چرخ دیسکی دارای یک سیستم انتخاب است که اجازه می دهد تا شما مابین حالت2WD و 4WD سوئیچ کنید، و یا به سادگی اجازه می دهد که ماشین دارای قدرت تصمیم گیری در مناسب ترین حالت بهترین شرایط باشد.

 

ایمنی:

میتسوبیشی بسیاری از پایگاه های کلیدی با کیت ایمنی ASX را پوشش داده است. تمام نسخه ها با موانع ضد ضربه خوردن به سر، کیسه های هوا در جلو، و کیسه هوا پرده ای جانبی و یکی برای زانو در رانندگی، کمک ترمز، کنترل پایداری و سیستم سیگنال اضطراری توقف مجهز شده اند. این خودرو با دسترسی به نوعی از سیستم های ایمنی فعال است، مانند ترمز خودکار و یا ارائه سیستم هشدار انحراف از مسیر.

 

یک گسترش مناسب و معقول از تجهیزات امنیتی در تمام نسخه ها همچون قفل چرخ ها، یک زنگ هشدار و تایید اتمام سوخت موجود است.

 

میزان مصرف سوخت:

سیستم انتشار گاز CO2 در کلیه نسخه ها، که به احتمال زیاد برای قرار دادن بسیاری از رانندگان شرکت های خودرو سلزی نسبتا دارای هزینه بالا می باشد. و البته اقتصاد سوخت نسبتا ناامید کننده؛ که نیسان قشقایی، بطور قابل توجهی نسبت به آن با صرفه تر است، نه تنها با توجه به آمار رسمی دولت، بلکه در دنیای واقعی رانندگی.

 

قیمت و ارزش گذاری:

قیمت این خودرو در نسخه های مختلف آن در بازار استرالیا به شرح زیر می باشد:

LS (2WD) 24,990 A$

LS (4WD) 31,490 A$

XLS (2WD) 31,490 A$

XLS (4WD) 35,990 A$

 

دیگر ویژگی های خودرو:

تغییر در تنظیمات تعلیق و تجدید نظر در بخش های متفاوت خودرو جمله کف جلو با مواد سخت تر و تغییر دمپر برای رول بدنه به صورت کمتر و با ثبات بهتر، همراه با دوباره موج یابی برای سیستم فرمان برقی. همچنین مجموعه ابزار و سیستم های تهویه مطبوع و همچنین اتصالات دقیق و اثاثه با لوازم داخلی جدید.

 

ASX_XR-PHEV

 

صفحه نمایش های چند رسانه ای بر روی داشبورد شامل منو، تکنولوژی ارتباط گوشی های هوشمند از جمله اپل CarPlay و رادیو DAB و بوت خوب با طراحی دوباره به عنوان سمبل یک محفظه ذخیره سازی در کف، به صورت جادار.

 

تجهیزات جدید شامل چرخ های جدید 18 اینچی آلیاژ، یک آنتن، چرخ فرمان براق تر و تمیز و طراحی دوباره زیر سازی صندلی عقب، جهت راحتی بیشتر.

 

دامنه با شکوه تر و تمیز برای هر کدام از 4 مدل دیزلی محفوظ است و ویژگی های یک سقف شیشه ای پانورامیک، دوربین دید عقب، صندلی های چرم، منو تنظیمات، رادیو DAB و تنظیم صندلی راننده برقی.

 

انعطاف پذیری صندلی های عقب به راحتی با تقسیم 60/40 بدون نیاز به فشار دادن تا پایگاه های صندلی عقب، که به شما یک، منطقه بار مسطح بدون مانع را ارائه می دهد. تمام نسخه صندلی جلو مسافر قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند.

 

همه مدل ها ASX دارای اتصال بلوتوث، اما در این خودرو بسیار ناامید کننده است که نسخه های ورودی سطح یک، سوکت USB و یا کنترل فرمان برای استریو ندارند. در همین حال، در همه نسخه ها یک رادیو DAB و منو تنظیمات موجود می باشد.

 

در اکثر مدل ها کمک دید دستی و همچنین موقعیت رانندگی موجود است ستون مقابل به صورت منطقی باریک است، بنابراین یک دید واضح و روشنی از جاده پیش رو وجود دارد. دید از عقب آن نه کاملا به عنوان یک دید خوب، اما با یک محدوده شیشه ای که وسعت کمی دارد، اما بد نیست و با استانداردهای طبقه و آینه های درب که به صورت مفید و بزرگ هستند هم پوشانی می شود. همه به جز نسخه های سطح LS دارای چراغ های جلو زنون، سنسور پارک عقب و چراغ های اتوماتیک هستند، در حالی که تمام نسخه ها همچنین مجهز به یک دوربین دید عقب می باشند.

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی