zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: بی ام و X3 35 2016

تصویر بی ام و X3 35 2016
باز و بسته

خودرو:

بی ام و

مدل خودرو:

X3 35

استایل:

شاسی بلند

سال تولید:

2016

گیربکس:

8 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک

دفرانسیل:

2 دیفرانسیل - xDrive

حجم موتور:

0

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

5000

گشتاور:

1450

طول خودرو:

4668.52 mm

عرض خودرو:

1882.14 mm

ارتفاع:

1678.94 mm

وزن:

1914.61

سایز تایر:

245/50R18

سرعت:

200

شتاب:

5.3

مصرف سوخت:

9

حجم باک:

67

استاندارد سوخت:

یورو 5

ایربگ:

کیسه هوای جانبی صندلی جلو، پرده کیسه هوا تمام طول در دو سمت و کیسه هوای فعال مقابل موانع سر بر روی ص

ترمز:

ABS - EBD - ESP

صندلی:

برقی - حافظه - قابلیت تنظیم گودی کمر

تهویه هوا:

اتوماتیک

شیشه:

برقی

آینه بغل:

برقی

نور:

روشن و خاموش شدن اتوماتیک - مه شکن جلو و عقب

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

2016 BMW X3 ستاره ای پیشرو در میان suv های جمع و جور لوکس متقاطع است که برای یک وسیله نقلیه در ششمین سال تولید خود بسیار قابل توجه است، در واقع، تنها چیزی که X3 را به یک چالش می کشد و در گروه خودرو های متقاطع ایجاد فاصله می کند و فروش این خودرو را پایین می آورد، قیمت نسبتا بالای آن است. البته اگر شما می خواهید کمی بیشتر جهت خرید خودرو بپردازید X3 یک محصول تفریباً بی عیب و نقص است.

 

تصویر-اینفوگرافیک

 

اگر چه X3 2016 هیچ تغییر قابل ذکری نکرده است، و فقط شرکت بی ام و آن را به طور قابل توجهی نسبت به مدل سال گذشته تازه کرده است آن هم به درخواست مشتریان جهت تجدید نظر کردن در بخش هایی از آن، اما به طور خاص، چراغ های ساخته شده جدید آن را مانند یک X5 کوچک می کند، در حالی که موتور دیزل جدید آن به تازگی با مصرف سوخت جزئی کمتر در ارتفاعات با عملکرد خوبی در دنیای واقعی صورت داده است. به عبارت دیگر، X3 نسبت به نسل قبلی خود بهتر است، و در تست های بلند مدت درخشان تر از 2012 X3 نشان می دهد، که تا حال حاضر در اوج خود بوده است. البته این رقابت به یک مدت زمان طولانی به عقب بر می گردد، اما به طور کلی،BMW هنوز میان خودرو های متقاطع، جمع و جور، لوکس دارای مزیت است.

 

البته، نبود جایگزینی در این بخش به شدت مورد بحث است. Q5 آئودی حتی قدیمی تر از X3 است، اما آن نیز در این سال به خوبی عمل کرده است، ارائه یک ترکیب در مقایسه با گزینه های اسپورت و راحت بودن به همراه گزینه موتوردیزل قانع کننده است. حدوداً Q5 مشتق شده از ماکان 2016 پورشه و از دسته ماشین های اسپورت است. اگر شما به دنبال خودرویی با ارزش تر هستید، 2016 RDX آکورا با قدرت و سخاوتمندانه، فضا و امکانات را با قیمتی مناسب فراهم می کند، در حالی که NX لکسوس ظاهری با طراحی منحصر به فرد همانند یک مهاجم و نرم و صاف به ارمغان می آورد، البته حالت نرم فضای داخلی در آن کمرنگ شده است. XC60 کهنه سرباز ولوو، در عین حال، یک خودرو متقاطع خانواده پسند شیک است که دارای هیجان و سرگرمی زیادی برای رانندگی است.

 

اما اگر قیمت بی ام و متناسب با بودجه شما است، مقاومت ممکن است بیهوده باشد. X3 فعلی یک برنده از روز اول بوده است.

 

طراحی بدنه، تیپ، و آپشن ها:

X3 متقاطع در چهار تیپ موجود است، sDrive28i, xDrive28i, xDrive28d وxDrive35i

 

تصویر

 

مدل sDrive28i: خودرویی با موتور بنزینی استاندارد با چهار سیلندر، چرخ 18 اینچی، سقف ریلی ، شیشه عقب فلوت، چراغ های اتوماتیک، چراغ های مه شکن LED، برف پاک کن اتوماتیک، درب برقی صندوق عقب ، آینه کاهنده خودکار (با قسمت بیرونی قدرتی با قابلیت تاشو)، کنترل کروز ، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو منطقه ، صندلی های برقی جلو با توابع هشت حافظه راننده، نور محیط داخلی، بیمه "SensaTec" ، اثاثه یا لوازم داخلی وینیل، صندلی عقب 40/20/40 تاشوی، چرخ و فرمان تلسکوپی شیب دار چرم پیچ شده، بلوتوث تلفن و اتصال صوتی، رابط الکترونیکIDrive، صفحه لمسی با کنترل و یک سیستم صوتی نه بلندگو با پخش سی دی، رادیو HD، یک پورت USB و یک ورودی صوتی کمکی.

 

تصویر

 

xDrive28i: به اضافه کنترل تمام چرخ در پایین آمدن از ارتفاع

 

xDrive28d: به اضافه یک موتور دیزل.

 

xDrive35i: دارای موتور خطی 6 زمانه قوی بنزینی به علاوه چراغ های جلو تطبیقی زنون، چراغ های عقب تطبیقی LED، سانروف پانوراما و 16 بلندگو با سیستم صوتی هارمن کاردون.

 

همچنین یک پکیج Premium شامل: سانروف پانوراما (xDrive35i استاندارد (ورود بدون کلید و سیستم جرقه زنی، قابلیت دست آزاد درب عقب اتومبیل، روکش چرمی، رادیو ماهواره ای و چهار راه پشتیبانی کمری برای صندلی های جلو. بسته آب و هوای سرد و گرم در جلو و صندلی های عقب مجهز به گرمکن، فرمان چرخشی و یک سیستم واشر جمع شدنی چراغ جلو.

 

آپشن های پکیج فناوری: یک صفحه نمایش در بالای سر، یک سیستم ناوبری مرکزی با صفحه نمایش بزرگتر و سیستم iDrive، افزایش نمایش اطلاعات راننده در کیلومتر سنج، سیستم یکپارچه سازی برنامه های گوشی های هوشمند و خدمات از راه دور بی ام.

 

آپشن های پکیج دینامیک پویا: سیستم تعلیق تطبیقی دامپر، متغیر نسبت فرمان و افزایش نسخه مبدل گشتاور از سیستم تمام چرخ دیسک.

 

پکیج کمکی راننده اضافه می کند سنسورها پارک جلو و عقب و دوربین دید در عقب، یک سیستم دوربین فراگیر دیدگاه، یک مانیتور نقطه کور فعال، یک سیستم کاهش برخورد از جلو با ترمز خودکار و سیستم هشدار انحراف از مسیر. کنترل کروز تطبیقی که در پکیج کمکی راننده با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است.

 

اما پکیج نور: چراغ های جلو تطبیقی LED با پرتوهای خودکار بالا در xDrive35i، در حالی که در مدل های دیگر چراغ های جلو زنون و سازگار با چراغ های LED عقب است، با پرداخت هزینه اضافی چراغ های جلوی LED موجود نیز موجود است.

 

پکیج M اسپورت دارای ویژگی های هم چون: چرخ های 19 اینچی، مبدل گشتاور AWD به جزsDrive28i ، یک کیت بدنه آیرودینامیک، صندلی های جلو اسپورت، تزیینات داخلی خاص و فرمان اسپرت. همچنین، همه مدل ها به جز xDrive28d یک انتقال اسپورت هشت زمانه دارند، در حالی که در xDrive28d تمام تغییرات منهای انتقال ارتقاء یافته موجود است.

 

برخی از موارد بالا (به عنوان مثال، سانروف پانوراما و سیستم ناوبری) به عنوان گزینه های مستقل هستند موجود هستند، و سیستم صوتی هارمن کاردونxDrive35i در مدل های دیگر X3 اختیاری است. شما همچنین می توانید در مدل X3 با یک بسته کمکی موبایل که به صورت اختیاری است ترکیبی از ویژگی های خاصی از بسته های حق بیمه، آب و هوا و فن آوری سرد روبرو شوید.

 

قدرت و عملکرد موتور:

در همه مدل های 2016 BMW X3 یک گیربکس اتوماتیک هشت زمانه و سیستم توقف-شروع اتوماتیک موجود است. حالت دوم موجب صرفه جویی در سوخت با خاموش کردن موتور در هنگام که شما متوقف می شوید و پس از آن هنگامی که شما را پای خود را از روی ترمز بر می دارید موتور دوباره شروع به روشن شدن می کند می شود. توجه داشته باشید که در BMW sDrive برای درایو چرخ عقب، و حالتXDRIVE برای تمام چرخ ها است.

 

تصویر

 

BMW X3 2016 sDrive28i, xDrive28i توسط یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندری با تولید 240 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاور طراحی شده است. در تست های انجام شده ادموندز از xDrive28i شتاب از صفر به 60 مایل در ساعت در 6.8 ثانیه است که کمی بهتر از حد متوسط می باشد. تخمین EPA مصرف سوخت برای هر دو مدل sDrive28i و xDrive28i در mpg 24 همراه (21 شهری / 28 بزرگراه) می باشد.

 

BMW X3 xDrive28d توسط یک موتور توربوشارژ 2.0 لیتری موتور دیزل چهار سیلندری است با تولید 180 اسب بخار قدرت و 280 پوند فوت گشتاور طراحی شده است. شتاب آن از صفر به 60 مایل در ساعت در 7.8 ثانیه تخمین زده می شود، که در بخش یک موتور دیزل به طور معمول کمی آهسته است. برآورد EPA در حلقه اقتصاد سوخت با mpg30 همراه (27 شهری / 34 بزرگراه) در سطح عالی است.

 

در X3 xDrive35i یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ خطی 6 زمانه با تولید 300 اسب بخار قدرت و 300 پوند فوت گشتاور است. در تست های انجام شده ادموندز xDrive35i از صفر تا 60 مایل در ساعت را در 5.8 ثانیه طی کند، و این مدل یکی از سریعترین وسایل نقلیه در این بخش است. اقتصاد سوخت درmpg 22 همراه (19 شهری / 27 بزرگراه)، و این سطح مصرف سوخت نمایشی قابل ملاحظه جهت صرفه جویی در سوخت برای چنین وسیله نقلیه قدرتمندی می باشد.

 

ایمنی:

همه مدل های 2016 BMW X3 دارای استاندارد با ترمزهای ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، ترمز خشک اتوماتیک (مفید در آب و هوای بارانی)، کیسه هوای جانبی صندلی جلو، پرده کیسه هوا تمام طول در دو سمت و کیسه هوای فعال مقابل موانع سر بر روی صندلی. همچنین استاندارد سیستم کمک ارتباطات اضطراری BMWفراهم می کند، سیستم اطلاع رسانی تصادف به صورت خودکار و تقاضای کمک های کنار جاده.

 

سیستم خدمات از راه دور اختیاریBMW با ارتقاء کمک به باز کردن قفل درب از راه دور،GPS موقعیت خودرو و ویژگی های اضافی که می تواند از طریق برنامه های گوشی های هوشمند از راه دور BMW اداره شود. سایر تجهیزات اختیاری شامل سنسورهای پارک جلو و عقب، هشدار نقاط کور فعال، یک سیستم کاهش برخورد از جلو با ترمز خودکار، و دوربین های مشاهده پارک عقب و یک سیستم هشدار انحراف از مسیر.

 

در تست ترمز، xDrive35i از صفر تا 60مایل در ساعت، 123 فوت است که فاصله ای متوسط جهت متوقف شدن است. xDrive28i با چرخ های 19 اینچی در 127 فوتی متوقف می شود.

 

در تست تصادف دولتی، X3 پنج از پنج ستاره را در حفاظت کلی تصادف دریافت کرد، با پنج ستاره برای حفاظت از تصادف از جلو و حفاظت تاثیر جانبی. و در تست تصادف توسط موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه ها، X3 بالاترین امتیاز ممکن از "خوب" را دریافت نموده است. در آزمون پیشانی افست، تاثیر جانبی و مقاومت سقف به طور متوسط هم همپوشانی دارند. طراحی آن در خویشتن داری صندلی / و سر نیز برای حفاظت ازضربه ناگهانی در افراد ردیف عقب نمره "خوب" به آن داده شده است.

 

طراحی داخلی و امکانات ویژه:

فضای داخلی X3 BMW کلاسیک است، از اندازه گیری آنالوگ سنتی خود برای ارگونومی معقول آن و حس سبکی در محدوده داخلی. بسیاری از سطوح با کیفیت بالا، و مواد غنی تشکیل شده است، چرخش مرکز پشتی کمی به سمت راننده برای احساس صمیمی در خودرو است، با دستگیره و دکمه های مختلف آن نیز می توانید در مدت کوتاهی آشنا شوید. به طور کلی این یک طرح سنتی است.

 

تصویر

 

رابط الکترونیک IDrive نیز نشان دهنده سیستم قوی X3 است، به خصوص با صفحه نمایش بزرگتر و با وضوح بالاتر که همراه با سیستم ناوبری است. یک تاچ پد یکپارچه نیز به شما اجازه می دهد متن یادداشت کنید و و یا تعداد ورودی هایی با نوک انگشتان خود درج کنید، یکی از ویژگی های که مفید تر از آن است که شما ممکن است فکر کنید، ساختار منوی ساده و آسان است و با زمان پردازش سریع، که با حداقل رساندن مقدار زمانی که شما صرف کمک گرفتن جهت پیدا کردن جاده ای می کنید مفید است. گفته می شود، صاحبان جدید این خودرو باید بنشینند و با IDrive آشنا شوند قبل از این که وارد جاده شوند، و دلیل آن این است که هنوز هم IDrive یک سیستم پیچیده است و شما نمی توانید همه چیز را خودتان تنظیم کنید آن هم در حالی که در یک خودرو در حال حرکت هستید.

 

تصویر

 

با اندازه گیری اتاق برای سرنشینان جلو متوجه می شویم به اندازه کافی فضا موجود است، در حالی که اتاق جهت قرار دادن پا در عقب کاملا سخاوتمندانه است و جفت کردن با صندلی واقعا راحت است. بررسی بر عملکرد X3 ، نشان می دهند این خودرو یکی از مهمترین وسایل نقلیه دوستدار خانواده در این بخش است.

 

منطقه حمل بار در پشت صندلی های عقب با اندازه 27.6 فوت مکعب و ظرفیت کل با صندلی های عقب تاشو پایین 63.3 فوت مکعب است. و این دو گزینه نسبت به استانداردهای این کلاس رضایت بخش می باشند.

 

عملکرد رانندگی:

نمی شود توسط متوسط امتیاز 240 اسب بخار مدل xDrive28i فریب خورد؛ شتاب این خودرو فوق العاده است، و بر خلاف بسیاری از موتورهای توربوشارژ، این یکی از موتور هایی است که در دور بالاتر اجرا می شود. در مورد شتاب xDrive28d یک دوم کندتر در صفر تا 60 مایل در ساعت است، اما امتیاز گشتاور بهتر آن باعث می شود تقریبا احساس شود در اکثر موارد قوی است و میزان اقتصاد سوخت آن در نمودار برای یک کراس اوور لوکس پایین است. اگر هزینه کردن برای امکانات اضافی برای خرید مدل xDrive35i مهم نیست، این خودرو از نظر شتاب و هیجان بیشتر و میزان اقتصاد سوخت بهتر در دور سرعت در برابر مدل xDrive28i برای شما مناسب تر است.

 

عملکرد خودکار شروع و توقف موجود در تمام مدل های X3 بهینه سازی مصرف سوخت را کند می کند، اما می تواند در ترافیک سنگین عامل دلخوری شود، به عنوان یک موتور خودکار، انتقال بین پدال ترمز و گاز و راه اندازی مجدد همواره با سرعت نیست. اما خوشبختانه، شما به صورت دستی می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید.

 

نور چراغ های خودرو که به عنوان خودرویی لوکس در مدل های اسپورت می باشد، به ویژه با پکیج دینامیک پویای اختیاری که با پویایی کمک فنر و دامپر تعلیق و مبدل گشتاور AWD بر کیفیت سواری می افزاید و به همین علت بسیاری از علاقمندان را در سال 2016 پیدا خواهد کرد که از BMW X3 که به اصطلاح یک خودرو برای تمام فصول است، چه رفت و آمد در خیابان های شهر و یا رفتن به سفرهای بزرگراه طولانی استفاده می کنند.

 

تصویر

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی