zomorodyadak-adv

مشخصات فنی خودرو: کیا سراتو 2000 2016

تصویر کیا سراتو 2000 2016
باز و بسته

خودرو:

کیا

مدل خودرو:

سراتو 2000

استایل:

شهری و خانوادگی

سال تولید:

2016

گیربکس:

6 دنده اتوماتیک

دفرانسیل:

جلو

حجم موتور:

1999

قیمت:

بزودی قیمت های به روز قرار داده میشود.

سیلندر:

4

سوپاپ:

16

اسب بخار:

6500/173

گشتاور:

4700

طول خودرو:

4580 mm

عرض خودرو:

1780 mm

ارتفاع:

1445 mm

وزن:

1230

سایز تایر:

215/45R17

سرعت:

210

شتاب:

10.5

مصرف سوخت:

7.9

حجم باک:

50

استاندارد سوخت:

یورو 5

ایربگ:

10 عدد: راننده، سرنشین کناری، جانبی، پرده ای

ترمز:

ESC , ABS , EBD

صندلی:

صندلیهای جلو: صندلی راننده با قابلیت تنظیم در 10 جهت، دارای سیستم گرم کن و سرد کن، دارای روکش چرم. ص

تهویه هوا:

کنترل اتوماتیک دو گانه به همراه کانال جداگانه برای سرنشینان عقب

شیشه:

شیشه بالابر جلو و عقب برقی

آینه بغل:

تنظیم برقی آینه ها با گرمکن ، دارای راهنما بر روی آینه های جانبی

نور:

سیستم روشنایی جلو: دارای سیستم LED برای روشنایی در روز سیستم روشنایی عقب: دارای سیستم LED

پادکست:

پادکست ندارد

ویدئو:

فاقد ویدئو

نقد و بررسی:

مشخصات کیا Cerato 2016:

ادعا می شود که خودرو کیا Cerato 2016 بعد از یک سال وقفه در تولید اکنون بازگشته است. این خودرو با چهره ای متمایز و با ایجاد تغییر در مدل صندلی هایش با عنوان K3 رو نمایی شده است. البته شما به ندرت خواهید شنید که در گروه کیا و یا در طبقه بندی این سری ار خودرو های سواری، خودرویی با چنین تأثیر پذیری و به تفسیری دیگر بهترین خودرو در طول حیات کیا به بازار عرضه شود و قطعاً کیا به این خودرو که جزء بالاترین خودرو های جهان است می بالد. همچنین این خودرو در ایالات متحده امریکا و استرالیا طرفداران بسیاری دارد.

 

 

طراحی کیا Cerato 2016

طراحی ظاهری:

خودرویی به ظاهر همانند مردی تنومند و ورزشکار که کلاه بر سر گذاشته و از دید امریکایی ها مدل اسپورت به خود گرفته است. البته تغییر بزرگی در ظاهر این خودرو به وجود نیامده است و به جزء تغییری که در سمت موتور این خودرو ایجاد شده شما نمی توانید هیچ گونه پیشرفتی در ظاهر این خودرو ببینید. و شایعات بی اساسی که کیا به دلایل حساب و کتابی نخواسته به ظاهر پیکربندی این خودرو جالب و مقتدر دست بزند نیز وجود دارد. البته این مطلب را می توان تأیید کرد چون کیا به جزء چند اصلاحات جزئی در چند بخش تغییرات دیگری در این مدل 2016 خود ایجاد ننموده است.

 

این تغییرات شامل چراغ های جدید طولانی است که در سراسر جلو قرار گرفته و به پشت رسیدن، و جایگزین چراغ های بزرگتر است. که البته از ویژگی های این چراغ یکپارچه باریک جدید LED روشن بودن در طول روز است.

 

 

همچنین یک طراحی در ظاهر این نسخه جدید در جلو پنجره کیا که مانند بینی ببر و کشیده تر می باشد، و سپر جلو با پنجره مشبک بلند با طراحی پروانه و پایین تر از آن چراغ مه شکن و کم مصرف به صورت کشیده در هر گوشه در دو سمت وجود دارد. تغییرات در عقب به یک لامپ لنز ی داخلی جدید LED محدود شده است.

 

طراحی داخلی:

با وجود اندک تغییراتی در ظاهر این خودرو به یقین تغییرات داخلی آن قابل توجه است. این وضعیت باعث می شود که سرنشینان از اقامت در داخل این خودرو زیبا احساس رضایت داشته باشند. با وجود این که فضای داخلی بسیار ساده به نظر می رسد اما غنی از عوامل زیبا پسندانه است و جهت بالا بردن سطح دانش رانندگی عناصر زیادی گنجانده شده است. همچنین بدون ایجاد تغییرات در آن می تواند بدون محدودیت بار زیادی حمل کند. با همان مدل پشته ای مرکز و کنسول های موج مانند در انتهای خودرو.

 

 

فرمان نیز با ایجاد نور هایی در آن به روز رسانی شده است، با طراحی مسطح جدید و به فرم اسپورت و با ایجاد دریچه مانند هایی و به صورت براق و برجسته و سیاه و سفید.

 

موتور کیا Cerato2016

اخباری از ایجاد تغییرات پیشرفته حیاتی به ویژه در موتور این خودرو مطرح می شود. البته حدوداً همان موتور گذشته با کیسه های مخلوط مربع شکل، متأسفانه گزینه های زیادی برای انتخاب مشتریان این خود رو چشم نواز وجود ندارد. البته جای ناراحتی نیست اگر نیاز به قدرت بیشتری دارید، هنوز هم خودرو سازی گسترده کیا به فکر مشتریان عزیزش است. به همین خاطر دو نوع موتور خطی را جهت انتخاب به مشتریان ارائه داده است، L1.8 با قدرت 110 kW /178 Nm و 2.0L چهار سیلندری با قدرت 129 kW / 209 Nm همراه با یک واحدL 1.6 با قدرت 150 kW / 265 Nm در Koupتوربو - که قرار است در ایالات متحده ارائه شود اما فعلاً فقط در حد حرف است- ایجاد شده است. علاوه بر آن یک موتور 1.9 L، چهار سیلندری نیز طراحی کرده که البته این موتور هنوز جای بحث دارد و به صورت رسمی تأیید نشده است.

 

تاریخ انتشار و قیمت کیا Cerato 2016

اعلام زمانی که در چه تاریخی این خودرو به بازار عرضه خواهد شد سخت است. با این حال شایعاتی در مورد ارائه این خودرو قبل از شروع سال 2016 و یا سه ماه آخر سال2015 وجود دارد. در مورد قیمت آن نیز فکر نمی شود به علت این که تغییرات زیادی در آن صورت نگرفته است، قیمت آن نسبت به مدل قبلی تغییر زیادی داشته باشد. البته براساس آمار اعلامی خودروی قبلی به میزان 6191 دستگاه در روز نیز به فروش رسیده است.

 

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی