zomorodyadak-adv

راهنمای وبسایت و شرایط ثبت آگهی

 برای مطالعه هر بخش لطفا روی آن کلیک نمایید:

 

راهنمای کاربری وبسایت آی زمرد:

وبسایت آی زمرد دارای دو نوع حساب کاربری می باشد:

1 کاربر معمولی: این نوع حساب کاربری رایگان است، احتیاج به ثبت نام ندارد و کاربر میتواند بدون اینکه ثبت نام انجام دهد، به صورت کاملا رایگان و فلفور آگهی خود را ثبت نماید. همچنین کاربر معمولی میتواند در قسمت های مختلف وبسایت نظر بدهد و برای آگهی خود ویدئو ثبت نماید. حداکثر تعداد آگهی که یک کاربر معمولی میتواند ثبت نماید 8 عدد است و همچنین حداکثر گوش به زنگی که یک کاربر معمولی میتواند ثبت نماید نیز 3 عدد است. در قسمت پایین به تعدادی از ویژگی ها و محدودیت های کاربر معمولی اشاره شده است.

 

2 کاربر نمایشگاه دار: این کاربر به تعداد نا محدود میتواند آگهی و گوش به زنگ ثبت نماید، مدت زمان آگهی های این کاربر نیز نامحدود است. این کاربر قادر است آگهی ها و گوش به زنگ های خود را مدیریت کند و آنها را به روزرسانی نماید. کاربر میتواند برای واحد تجاری خود اطلاعات ثبت نماید و یک ویدئو معرفی نیز قرار دهد و مراجعه کنندگان با توجه به این موارد و اینکه آگهی های این نوع حساب کاربری لیست می شوند اهمیت بیشتری برای آگهی ها قائل خواهند شد. هزینه ابن نوع حساب کاربری برای 3 ماه 69 هزار تومان است.

 

 نوع کاربری کاربر معمولی کاربر نمایشگاه دار
قیمت رایگان  3 ماه - 69 هزار تومان
مدت آگهی 14 روز (مدت زمان بیشتر قابل خرید) نا محدود
تعداد عکس 8 عکس 8 عکس
سقف ثبت آگهی 8 آگهی نا محدود
تعداد گوش به زنگ 3 عدد نا محدود
به روز رسانی 3 بار برای هر آگهی
ثبت ویدئو برای آگهی
ارسال نظر برای آگهی ها
ارسال دیدگاه برای اطلاعات خودروها
آمار بازدید
نمایش در جزییات آگهی دیگران
مدیریت گوش به زنگ
اولویت در جستجوهای سایت
ارسال ایمیل به خریداران
صفحه اطلاعات نمایشگاه
ثبت ویدئو برای معرفی نمایشگاه
لیست شدن آگهی ها

 

راهنمای ثبت نمایشگاه

چنانچه شما نمایشگاه دار هستید، واحد نمایندگی دارید و یا وارد کننده خودرو هستید میتوانید با ثبت نمایشگاه از ویژگی های بسیار زیادی برای ثبت و مدیریت آگهی های خود بهره مند شوید. مراحل ثبت نمایشگاه بسیار ساده است و شما در عرض چند دقیقه میتوانید نمایشگاه خود را به ثبت برسانید. ثبت نمایشگاه برای 3 ماه 69 هزار تومان هزینه برای شما در بر خواهد داشت که میتوانید آن را آنلاین پرداخت نمایید و یا از طریق انتقال بانکی کارت به کارت یا انتقال شبا انجام دهید. در قسمت زیر مراحل ثبت نمایشگاه گام به گام توضیح داده شده است.

 

  • ابتدا از اینجا فرم ثبت نام را تکمیل مینمایید.
  • بعد از تکمیل فرم و انتخاب شیوه پرداخت هزینه که در فرم ثبت نام قرار دارد به صفحه ثبت اطلاعات پرداخت هدایت خواهید شد.
  • چنانچه کارت شما دارای رمز دوم باشد میتوانید گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب نمایید و پس از انتقال به درگاه امن آنلاین بانکی، پرداخت را انجام دهید. هنگامی که پرداخت انجام شد به صورت اتوماتیک به صفحه نمایشگاه خود بازمیگردید و حساب کاربری شما به صورت اتوماتیک فعال خواهد شد. در ضمن یک ایمیل تایید برای شما ارسال خواهد شد.
  • اما چنانچه رمز دوم ندارید و یا مایل نیستید به صورت آنلاین پرداخت را انجام دهید، میتوانید به یکی از باجه های عابر بانک رفته و به یکی از شماره کارت ها یا شماره شبای بانک رفاه که اطلاعات آن ها در اینجا قرار دارد مبلغ را واریز نمایید و فیش تایید پرداخت را دریافت نمایید. سپس به وبسایت مراجعه نموده و در فرم ثبت نمایشگاه گزینه کارت به کارت را علامت گذاری میکنید و بعد از زدن گزینه تایید به صفحه ای هدایت می شوید که اطلاعات پرداخت را آنجا وارد مینمایید و حساب کاربری شما نهایتا بعد از 3 ساعت فعال می شود.

 

امکانات ویژه برای آگهی ها:

چنانچه برای فروش عجله دارید میتوانید آگهی خود را نمایه کنید:

ابتدا نمایه ابتدا: در حال حاضر شما قادر خواهید بود با پرداخت 1000 تومان برای آگهی خود از نمایه ابتدا استفاده نمایید. با استفاده از این نمایه قادر خواهید بود فارغ از این که کاربر معمولی هستید یا کاربر نمایشگاه دار هستید، آگهی خود را در صدر جدول آگهی ها قرار دهید و تمامی آگهی هایی که بعد از شما به ثبت می رسد در ذیل آگهی شما قرار خواهند گرفت. فقط شما هنگامی به پایین هدایت می شوید که 3 روز از زمان ثبت آگهی تان گذشته باشد یا شخصی بعد از شما از این قابلیت استفاده نماید.

 

پَس نمایه پس زمینه: در حال حاضر شما قادر خواهید بود با پرداخت 1000 تومان برای آگهی خود از نمایه پس زمینه استفاده نمایید. با استفاده از این نمایه قادر خواهید بود فارغ از این که کاربر معمولی هستید یا کاربر نمایشگاه دار هستید، پس زمینه آگهی خود را رنگی کنید. این نمایه باعث می شود آگهی شما با ظاهری متمایز از دیگر آگهی ها نمایش داده شود. این نمایه باعث می شود بازدیدکنندگان نا خود آگاه جلب آگهی شما شوند و در صد بازدید آگهی شما افزایش پیدا کند.

 

گوش به زنگ چیست؟

شاید پیش بیاید دنبال ماشین یا موتوری برای خرید میگردید و در سایت آن را پیدا نمیکنید، در این حالت میتوانید گوش به زنگ ثبت نمایید:

شاید پیش بیاید دنبال ماشین یا موتوری برای خرید میگردید و در سایت آن را پیدا نمیکنید، در این حالت میتوانید گوش به زنگ ثبت نمایید، بدین معنی که شما می توانید مشخصات ماشین یا موتوری که در جستجوی آن هستید را در اینجاثبت نمایید و به محض این که از سوی دیگر کاربران، وسیله مورد نظر شما ثبت شد یک ایمیل به شما ارسال می شود و شما را با خبر مینماید.

 

محدودیت:

1. کاربران عادی وبسایت میتوانند 3 عدد گوش به زنگ ثبت نمایند، اما کاربران حرفه ای میتوانند نامحدود گوش به زنگ ثبت نمایند.

2. برای هر گوش به زنگی که کاربران عادی در وبسایت ثبت نمایند، 3 مورد ایمیل ارسال میشود، اما برای کاربران حرفه ای نامحدود ایمیل ارسال میشود.

 

شرایط ثبت آگهی در وبسایت آی زمرد:

چنانچه آگهی شما دارای موارد زیر است مجاز نیستید آن را در این وبسایت ثبت نمایید:

  •     مغایر با قوانین اسلام، قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه.
  •     نقض حریم شخصی افراد.
  •     توهین به ‌هر شکلی به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف
  •     درج آگهی خودرو و موتور سیکلت های مسروقه.
  •     نوشتن یا تبلیغ نام نمایشگاه خودرو و نمایشگاه خودرو یا واحدهای تجاری مرتبط با خودرو.
  •     استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص و یا استفاده از عکس کودکان.
  •     هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد.
  •     هر نوع مسابقه، قرعه‌کشی و بخت‌آزمایی (با جایزه و یا بدون جایزه).
  •     درج شماره حساب در متن آگهی.
  •     معرفی سایت‌، کالا و یا خدماتی که به هر شکل و صورتی قصد رقابت با آی زمرد را دارند.
  •     درج آگهی در رابطه با خودروهای غیر قابل خرید و فروش در ایران.
  •     درج مکرر آگهی هرچند متفاوت در یک روز.
  •     قرار ملاقات غیر تجاری به صورت آنلاین.
  •     املا یا جمله بندی نادرست.

 

احتیاط در خرید:

  • حتما قبل از خرید با فروشنده ملاقات حضوری داشته باشید.
  • قبل از خرید اتومبیل یا موتورسیکلت مبلغی را به عنوان پیش پرداخت یا بیعانه پرداخت نکنید.
  • اطلاعات امنیتی بانکی خود مانند رمز دوم یا رمز کارت عابربانک را در اختیار فروشنده قرار ندهید.

 

احساس خطر کنید، هنگامی که:

  • قیمت ها بیش از حد مناسب است!!
  • اگر فروشنده اطلاعات شخصی بانکی شما را خواست.
  • جهت جلوگیری از چنین مواردی قرار ملاقات خرید خود را در جایی تایین نمایید که دارای دوربین مداربسته و شناخته شده باشد مانند بانک ها، ادارات پلیس، محضر ثبت و ...

 

سوالات متداول:

 

چگونه خرید و فروشی مطمئن‌تر انجام دهم؟

توجه داشته باشید که وبسایت آی زمرد هیچ گونه قرابتی با آگهی دهندگان وبسایت ندارد. حتما فبل از خرید از محصول مورد نظر اطمینان حاصل نمایید و قبل دیدار مستقیم مبلغی به عنوان پیش پرداخت یا بیعانه پرداخت نکنید.

 

من که کاربر معمولی هستم، چگونه آگهی خود را مدیریت یا حذف نمایم؟

بعد از این که آگهی خود را ثبت نمودید به آدرس ایمیلی که وارد کرده اید ایمیلی ارسال می شود که در آن لینک مدیریت آگهی وجود دارد و با کلیک بر روی آن لینک به آدرسی هدایت می شوید که قادر خواهید بود آگهی خود را مدیریت نمایید. این لینک بسیار مهم بوده و مراقب باشید کسی غیر از شما به این لینک دسترسی نداشته باشد.

 

ایا میتوانم منطقه خودم را نیز در آگهی مشخص نمایم؟

بله، در هنگام ثبت آگهی وقتی استان خود را مشخص نمودید میتوانید از روی نقشه منطقه محل سکونت خود را نیز مشخص نمایید و این منطقه در نمایش آگهی به ادامه آدرس شما اضافه می شود.

 

با توجه به این که شما خدمتی رایگان انجام میدهید، چگونه میتوانم از وبسایت شما حمایت کنم؟

چنانچه از خدمات وبسایت ما راضی هستید میتوانید به دوستان خود نیز وبسایت آی زمرد را معرفی نمایید.

 

تلگرام مقالاات خودرو

اضافه کردن نظر

در صورت مشاهده موارد زیر نظر شما منتشر نخواهد شد.
1. استفاده از کلمات و واژه های نا مانوس مغایر با شرع و عرف.
2. توهین به قومیت، ملیت و زبان های کشور.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی