zomorodyadak-adv

درباره ما

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 وبسایت آی زمرد، www.izomorod.com در سال 1394 با هدف خدمت به مردم ایران و از بین بردن پیچ و خم های خرید و فروش خودرو و موتور سیکلت و همچنین ارئه اطلاعات مفید به خریداران و فروشندگان خودرو و موتور سیکلت افتتاح گردید.

 

با توجه به این که وب سایتهای دیگری نیز در این حیطه مشغول فعالیت هستند اما سعی ما بر این بود، تکرار مکررات انجام ندهیم و کاری متفاوت و کاملتر را نسبت به دیگر همکاران انجام دهیم و ضعف ها و کمبودهایی که در وبسایت های همکار دیده میشد را مرتفع کنیم.

 

    • از جمله نوآوری هایی که در وبسایت ما انجام شده است، اضافه شدن بخش ویدئو به آگهی رایگان است. بدین شکل که کاربران گرامی میتوانند در کمتر از 2 دقیقه در وبسایت آپارات ثبت نام نمایند و ویدئوهای خود را در وبسایت آپارات آپلود نمایند و سپس لینک آن را در قسمت مخصوص در صفحه ثبت رایگان آگهی اضافه کنند و آگهی با ویدئو نمایش داده شود که میتوان گفت خرید و فروش را تسریع فوق العاده ای میبخشد.

 

    • از دیگر نوآوری های وبسایت ما اضافه کردن قسمت نقد و بررسی به قسمت نمایش اطلاعات اتومبیل ها است که بعضا با ویدئوهایی در این مورد همراه است. این کار باعث می شود علاوه بر این که اطلاعات و مشخصات خودرو را دریافت میکنید بتوانید نقد ها و بررسی هایی نیز در این مورد بخوانید و ببینید تا با آپشن ها و ضعف های خودرو ها بیشتر آشنا شوید.

 

    • و اما نوآوری دیگری که ما ارائه داده ایم اضافه کردن بخش نظرات به قسمت اطلاعات هر خودرو است. اما این مورد مستلزم همکاری شما عزیزان است. شما هستید که باید تجربیات و اطلاعاتی که از هر اتومبیل دارید را در قسمت نظرات مربوط به هر خودرو بنویسید تا دیگران نیز بهره مند شوند.

 

    • نوآوری دیگر وبسایت، اضافه کردن ویژگی مقایسه آگهی های اتومبیل ها و موتورسیکلت ها است. بدین صورت که در لیست آگهی ها یک دکمه قرار دارد که روی آن نوشته شده است مقایسه و هنگامی که تیک آن آیتم زده شود به قسمت مقایسه اضافه میشود. حد نصاب مقایسه آگهی ها 5 آیتم است و هر آگهی فقط با هم دسته خود مقایسه می شود. مثلا شما یک آگهی موتور سیکلت را نمیتوانید با آگهی خودرو مقایسه کنید.

 

    • علاوه بر این که شما میتوانید آگهی ها را با هم مقایسه نمایید، میتوانید اطلاعات هر خودرو را نیز با هم مقایسه نمایید که در این مورد نیز حد نصاب 5 آیتم است.

 

  • با توجه به این که وبسایت جامعی نیز در مورد خرید و فروش موتور سیکلت نیافتیم تصمیم گرفتیم قسمت خرید و فروش موتور سیکلت را نیز راه اندازی نماییم تا کاربران گرامی بتوانند از این ویژگی نیز استفاده نمایند. که البته قسمت اطلاعات موتور سیکلت ها، نقد و بررسی و نظرات نیز بعد از تکمیل قسمت اتومبیل ها انجام خواهد شد.

 

اهداف آینده ما

اما مواردی که در بالا بر شمرده شد، نهایت اهداف ما نیست و ما اهدافی را نیز برای آینده وبسایت در نظر داریم که استراتژی وبسایت را گام به گام برنامه ریزی کرده ایم و به محض این که هنگام پیاده سازی آن فرا رسید شما عزیزان را خبردار خواهیم کرد.

 

رضایت خدا و خدمت به شما هدف ما است و باقی موارد به دنبال آن است.

تلگرام مقالاات خودرو